همانطور که می دانید وجود دانه های روغنی در تامین نیازهای بدن ما بسیار تاثیر گذار است. همواره مطلع هستید که دانه های روغنی زیادی وجود دارند که می توانید از آنها روغن خوراکی طبیعی استخراج کنید. برای تولید انواع روغن نیاز به دستگاه روغن گیری دارید که می توانید این دستگاه را از سایت بکردانه تهیه نمایید تا بتوانید با استفاده از روش های گوناگون چربی موجود در دانه ها را استخراج کنید. اگر بخواهیم یکی از دانه های روغنی مفید را بررسی کنیم می توان به دانه انار اشاره داشت. به کمک دستگاه روغن کشی هسته انار می توانیم چربی خالص موجود در دانه را استخراج کنیم. همانطور که می دانید هسته انار سر شار از ماده های معدنی است که می توان از آن به عنوان معجزه تهیه روغن هسته انار یاد کرد. این ماده برای پوست بسیار مفید است و با ماساژ روی پوست کلاژن های پوستی را تحریک می کند و همچنین برای از بین بردن لک صورت مورد استفاده قرار می گیرد.
قیمت دستگاه روغن کشی هسته انار با توجه به نوع ساختار و مواد اولیه که در ترکیب آن به کار رفته است متغییر می باشد. برای گرفتن چربی از دانه می توان از دو روش استفاده کرد، در روش اول که به آن پرس سرد می گویند حداکثر میزان دما 50 درجه سانتی گراد می باشد که با فشرده شدن دانه زیر پرس روغن آن بیرون می آید. در روش دوم تولید روغن با استفاده از پرس گرم انجام می شود که برای تولید آن دانه انار باید در دمای بالای 100 درجه قرار بگیرد، در این روش به علت گرما و جنبش مولکولی زیاد راندمان تولید افزایش پیدا می کند.
با توجه به انواع دستگاه روغن گیری پرس سرد هر کدام خصوصیات مخصوص به خود را دارد که تعدادی از این دستگاه های پرکاربرد در سایت بکردانه به فروش می رسد.

قیمت دستگاه روغن کشی هسته انار

قیمت دستگاه روغن کشی هسته انار

دستگاه روغن گیری هسته انار طراحی شده به دست متخصصین داخلی می باشد و دارای کارکرد بالایی است. این کالا بدون هیچگونه صدایی فعال است و مجهز به موتوری قدرتمند می باشد تا بتواند دانه های انار را پرس کند. با عبور دانه ها از محل پرس مایعی چرب از قسمت مشخص شده دستگاه خارج می باشد و از طرف دیگر دستگاه، تفاله های دانه ها خارج می شود. در صورتی که نیاز به خرید این دستگاه دارید می توانید با مراجعه به سایت بکردانه قیمت دستگاه روغن گیری هسته انار را مشاهده کنید.

مشخصات دستگاه روغن کشی هسته انار

طراحی این دستگاه بسیار ساده است و کار با آن نیاز به هیچ دانش خاصی ندارد. همانطور که می دانید دانه های انار در دسته دانه های سخت قرار دارد، در صورتی که بخواهیم دانه ها را پرس کنیم نیاز به یک موتور با دور گردش بالا و یک گیربکس قدرتمند است تا توانایی پرس کردن دانه ها را نیز داشته باشد. در هنگام پرس میزان تحمل فشار در دستگاه بسیار بالاست. میوه انار سرشار از انواع ویتامین بوده که با میل کردن آن می توانید از بروز بسیاری از بیماری ها همچون انواع سرطان جلوگیری کند. همچنین خواص دانه های چرب انار می تواند از پوست شما محافظت کند و آن را برای ساخت کلاژن تحریک کند.
خرید دستگاه روغن کشی خانگی در بکردانه با مناسب ترین قیمت ارائه می شود. شرکت تولید کننده دستگاه روغن کشی با هدف حمایت از کالای ایرانی فعالیت نموده و توانسته است این دستگاه را بومی سازی کند. هر گونه سوال در مورد دستگاه روغن کشی صنعتی دارید می توانید با کارشناسان سایت بکردانه بصورت تلفنی در میان بگذارید. ما بصورت فعال در ساعات کاری پاسخگوی سوالات شما در مورد این دستگاه هستیم.

 

دیدگاه‌ها  
انصاری
مطلب جالبی بود. من نمیدونستم از هسته انارم روغن میگیرن
ادمین
به نقل از انصاری:
مطلب جالبی بود. من نمیدونستم از هسته انارم روغن میگیرن

خوشحالم که از مطلب لذت بردید دوست عزیز.
طاهری
سلام با کدوم دستگاه میشه روغن هسته انار گرفت؟
ادمین
به نقل از طاهری:
سلام با کدوم دستگاه میشه روغن هسته انار گرفت؟

با سلام. دستگاه های بکردانه نظیر دستگاه روغن گیری 160، 135، 90 توربو، 85 و... قابلیت روغن گیری از دانه های سخت را دارند.برای دریافت راهنمایی جهت خرید دستگاه با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید.
ستایش
شنیدم این روغن برا پوست هم خیلی خوبه. درسته؟
ادمین
به نقل از ستایش:
شنیدم این روغن برا پوست هم خیلی خوبه. درسته؟

سلام. بله درست است. این روغن نقش بسیار بالایی در زیبایی پوست و روشن کردن آن دارد.
hassani
میشه به من برای خرید دستگاه روغن کشی کمک کنید. من نمیدونم کدوم را بخرم. اما میخوام حتما روغن انار بگیره و قیمتش هم مناسب باشه.
admin
به نقل از hassani:
میشه به من برای خرید دستگاه روغن کشی کمک کنید. من نمیدونم کدوم را بخرم. اما میخوام حتما روغن انار بگیره و قیمتش هم مناسب باشه.

سلام. کارشناسان ما می توانند به بهترین نحو شما را برای خرید بهترین دستگاه با قیمت مناسب راهنمایی کنند. برای دریافت راهنمایی با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.
مهیا
روغن انار را چجوری استفاده کنیم؟
ادمین
به نقل از مهیا:
روغن انار را چجوری استفاده کنیم؟

بسیاری از مطالعات نشان می دهد که روغن هسته انار می تواند به شما در مبارزه با دیابت و کاهش وزن کمک کند. می توانید از این روغن در پخت و پز با مخلوط کردن با روغن پخت و پز دیگری مانند روغن زیتون یا کنجد در نسبت کمتر نیز استفاده کنید.
ahmad
من روغن انار گرفتم و واقعا روغن عالی بود. بویی که این روغن داره اصلا قابل توصیف نیست. خیلی خوبه
نظرات خود را با ما در میان بگذارید