دستگاه آسیاب هسته خرما

پودر هسته خرما دارای خاصیت دارویی بسیار بالایی می باشد که با اهداف مختلف مورد استفاده قرار میگیرد. اگر از دسته افرادی هستید که به خاصیت این ماده معدنی پی برده اید برای پودر کردن آن نیاز به دستگاه آسیاب هسته خرما دارید. این دستگاه صنعتی دارای بدنه ای استیل بوده که در برابر ضربه و حرارت مقاوم است. تیغه های فولادی ضد زنگ دستگاه آسیاب هسته خرما صنعتی دارای موتور قدرتمند است که با تعداد دور بسیار بالا در هر ثانیه بسیار قدرتمند عمل کرده و قادر است مقدار زیادی از هسته ها را در زمان کوتاه به پودر تبدیل نمایید. با توجه به ابعاد مناسب این دستگاه شما می توانید آن در هر نقطه از خانه و یا مغازه خود قرار دهید. ارتعاش صدا در این محصول نسبت به نمونه خارجی بسیار کم است و هنگام استفاده از آن بدون هیچ گونه آلودگی صوتی فعالیت میکند. مخزن این محصول از استیل ضد زنگ و بصورت اصولی و کاملا استاندارد و بهداشتی ساخته شده است. از مزایای دستگاه آسیاب وزن مناسب آن می باشد که براحتی آن را می توانید جا به جا کنید. آسیاب هسته خرما دارای موتور قدرتمندی است که در چند دقیقه می تواند هسته خرما را بدون دخالت فیزیکی پودر می کند.

قیمت دستگاه آسیاب هسته خرما

قیمت دستگاه آسیاب هسته خرما

با استفاده از دستگاه آسیاب می توانید انواع هسته های سخت را به پودر تبدیل نمایید. اگر تمایل دارید که هسته ها را تبدیل به ذرات بسیار ریز کنید پس از آنکه هسته ها را به داخل مخزن ریختید باید زمان بیشتری دستگاه روشن باشد تا با دوران تیغه ها پودر هسته خرما تبدیل به ذرات ریزتری شود. قیمت دستگاه آسیاب هسته خرما را می توانید از کارشناسان سایت بکردانه بصورت تلفنی بپرسید.

دستگاه آسیاب ادویه تولید بکردانه

نظرات خود را با ما در میان بگذارید

سوالات متداول دستگاه آسیاب هسته خرما

قیمت دستگاه آسیاب هسته خرما بر چه اساسی تعیین می شود؟
قیمت دستگاه آسیاب هسته خرما بر اساس برند تولید کننده، جنس اجزای تشکیل دهنده دستگاه، حجم و کیفیت دستگاه تعیین می شود.
بهترین دستگاه آسیاب هسته خرما را چه برندی تولید می کند؟
بهترین دستگاه آسیاب هسته خرما را گروه تولیدی بکردانه تولید می کند.
دستگاه آسیاب هسته خرما بکردانه چه ویژگی هایی دارد؟
دستگاه آسیاب هسته خرما دارای قیمتی مناسب و مقرون به صرفه، تیغه هایی با کیفیت بالا، مرغوب ترین و بهترین اجزای تشکیل دهنده چون مخزن ضد زنگ است تا به راحتی هسته خرما را با کمترین میزان صدا به ذرات ریزی تبدیل کند.