دستگاه آسیاب گندم صنعتی

گندم سهم عمده ای در غلات کشت شده در سطح جهان دارد و از با اهمیت ترین و با ثبات ترین منابع غذایی بشر شمرده می شود. این غله به راحتی در دسترس است و به شیوه های مختلف مانند استفاده از بلغور، جوانه یا آرد در تامین غذاهای مصرفی روزانه نقش دارد. وجود گندم در رژیم غذایی افراد، یک راه سالم برای دریافت مواد مغذی، پروتئین و ویتامین هایی همچون B، A، C و E است که به وفور در دانه و سبوس این گیاه یافت می شود.
یکی از پرکاربردترین روش های استفاده از گندم در صنایع غذایی، بهره بردن از آن به شکل آرد است که برای تهیه انواع نان ها، شیرینی و کیک، ماکارونی، بیسکوئیت و کلوچه ها و ... به کار می رود. اما در صورت تمایل به دریافت تمامی املاح و مواد مغذی گندم استفاده از آرد گندم کامل توصیه می شود. آرد گندم کامل که از آسیاب کردن همه قسمت های گندم شامل جوانه، مغز و سبوس آن به دست می آید، غنی از فیبر، پروتئین، مواد معدنی، چربی و ویتامین می باشد.
استفاده از محصولات تهیه شده از آرد گندم کامل که به سبب داشتن سبوس بالا قهوه ای رنگ است، باعث بهبود کارکرد عمومی بدن گردیده و از بسیاری بیماری ها همچون بیمارهای قلبی و عروقی، سرطان، فشار و چربی خون و التهابات مزمن پیشگیری می کند. همچنین در کنترل عوارض ناشی از کمبود مواد معدنی، سستی و ضعف، سنگ کیسه صفرا، کم خونی، چاقی و مشکلات دوران بارداری و شیردهی موثر است.

دستگاه آسیاب گندم صنعتی

 

قیمت دستگاه آسیاب گندم صنعتی

در سال های اخیر با توجه به فواید سلامتی فراوان، گندم و آرد گندم کامل تقاضای بالایی پیدا کرده است. شرکت بکردانه با تولید دستگاه آسیاب با قدرت بالا و توان مصرفی پایین محصولی مقرون به صرفه را به بازار ارائه داده است. دستگاه آسیاب گندم صنعتی این شرکت با رعایت اصول گواهی نامه نوبل در باب استانداردهای جهانی دستگاهی قدرتمند جهت آسیاب و آرد کردن غلات است که ضمن تامین آرد یکدست و نرم فشار بالایی را به دستگاه وارد نمی کند. قیمت مناسب این محصول صنعتی بهترین گزینه جهت راه اندازی مشاغل صنعتی و کسب درآمد می باشد. توان دستگاه آسیاب 2 اسب بخار و ولتاژ ورودی آن مطابق برق شبکه شهری (220 ولتاژ) است. دیگر ویژگی این دستگاه تجهیز آن به پیش خرد کن به صورت اختیاری می باشد. کیفیت بالا، استهلاک اندک و وجود فن خنک کننده از دیگر مزیت های این دستگاه در مقایسه با دیگر نمونه های موجود در بازار می باشد.

نظرات خود را با ما در میان بگذارید