سنگ مناسب دستگاه ارده گیری با کیفیت و قیمت مناسب

در تولید دستگاه ارده گیر کوچک (دستگاه ارده گیر خانگی) و صنعتی سنگی ، از دو مدل سنگ هم جنس که یکی ثابت و دیگری متحرک می باشد استفاده می شود. سنگ ثابت در قسمت پایین و سنگ متحرک بر روی سنگ ثابت قرار میگیرد.این سنگ ها در ابعاد و اندازه های متفاوتی تولید می شوند که طبق نیاز مشتریان ، مشاوران فروش بکرداته ، محصولی را که ایشان نیاز داشته باشند را به آنها معرفی میکنند .

مدل های مختلف ارده سنگی طبیعی

از مشخصات دستگاه ارده گیری سنگی طبیعی بکردانه چه می دانید؟ این دستگاه در سایز های ۴۰،۳۰، ۶۰ ، ۹۰ تولید می شود که جنس این سنگ ها از سنگ طبیعی مهریز یزد می باشد و این نوع سنگ مخصوص ارده گیری می باشد. این سایز ها بر اساس قطر سنگ طبیعی دوران دستگاه ها نام گذاری می شوند و هر چقدر که سایز دستگاه ها بزرگتر باشد خروجی و توان این دستگاه ها بیشتر می شود .
ظرفیت تولید این دستگاه ها نسبت به مدل های مختلف از ۱ کیلوگرم در ساعت تا ۱۴ کیلوگرم در ساعت می باشد .
البته لازم به ذکر است که بدلیل استفاده از سیستم اینورتر بر روی دستگاه های ارده گیر سنگی کاربر می تواند خروجی دستگاه را تنظیم کند.

دستگاه ارده سنگی 40 بکردانه مدل BT40

کارکرد دستگاه ارده گیری سنگی

در رابطه با تولید ارده فقط با کنجد میشود این کار را انجام داد و از مغزیجات مختلف نمیتوان ارده تولید کرد .البته ناگفته نماند که از مغزیجات دیگر میتوان کره تولید کرد ولی ارده فقط مخصوص کنجد است و بافت خیلی نرم تری نسبت به کره دارد. برای مشاهده دستگاه های کره گیری می توانید برروی دستگاه تولید کره بادام زمینی بکردانه کلیک کنید
یکی از مهم ترین قسمت های دستگاه های ارده گیری سنگی ، جنس و سختی سنگ مورد استفاده می باشد .
کیفیت و سختی سنگ را در یک نگاه نمیتوان تشخیص داد ولی شما می توانید در طول کار این را به خوبی حس کنید .

چرا ما باید از سنگ های با سختی بالا برای ارده گیری استفاده کنیم؟

در ساختار دستگاه های ارده گیر سنگی باید خیلی بر روی جنس و ساختار سنگ دقت کرد زیرا یکی از مهم ترین عوامل تولید ارده مرغوب ، جنس سنگ و نوع شیارهای تراش سنگ می باشد .
چنانچه شیار های سنگ به خوبی تراشیده نشوند و سنگ دوران و سنگ متحرک به خوبی عمل تولید ارده را انجام ندهند ، ارده خروجی کیفیت مناسب را ندارد .
یکی از عوامل خیلی مهم در تولید ارده با کیفیت ، جنس و نوع خود کنجد می باشد که اصولا کنجد های ایرانی مخصوصا کنجد هایی که در قسمت جنوب کشور کشت می شوند ، طعم و مزه و بوی خیلی بهتری نسبت به کنجد های خارجی دارند.
کنجد ارده نباید مرطوب و خیس باشد و حتما بایستی تفت داده شده و رست داده شده باشد که درون دستگاه به راحتی تبدیل به ارده نرم و لذیذ شود .اگر کنجد مرطوب باشد باعث خمیر شدن ارده می شود و مشکلاتی از این قبیل را برای کاربر بوجود می آورد.

تمیز کردن و شست و شو سنگ ارده طبیعی

در رابطه با تمیز کردن و شست و شو دستگاه های ارده سنگی خیلی از افراد در دستگاه های معمولی که در بازار هست به مشکل بر میخورند ، زیرا سنگ دوران یا همان سنگ متحرک دستگاه خیلی سنگین است و افراد نمیتوانند به راحتی این سنگ را بلند کنند و جابجایی را انجام دهند گروه تولیدی بکردانه با استفاده از اصول مهندسی و مکانیکی دقیق ، برای حل این مشکل از جک بالابرنده سنگ متحرک در قسمت داخلی دستگاه استفاده کرده است که افراد به راحتی می توانند این مشکل را حل کنند و خیلی ساده توسط جک بالابرنده ای که در این قسمت استفاده شده است ، سنگ سنگین وزن را به طرف بالا ببرند و تمیز کاری خود را انجام دهند .
در بهترین دستگاه های ارده گیر که از سنگ های طبیعی استفاده میشود ما پیشنهاد میکنیم که برای تمیز کردن ، هرگز از آب و یا شوینده های دیگر استفاده نشود و فقط از دستمال های خشک استفاده شود ، زیرا درون ارده مقداری روغن وجود دارد که همین روغن زمانی که با آب و شوینده های مختلف ترکیب میشود باعث بوجود آوردن بوی نم ناکی درون دستگاه می شود و به همین دلیل ما پیشنهاد میکنیم که فقط از دستمال خشک جهت تمیز کاری استفاده کنید.

 

نظرات خود را با ما در میان بگذارید