کره گیر خانگی

کره گیری ، یکی از مشاغل جدید و مدرن است که افراد، مغزیجات مختلف را ابتدا تفت می دهند و سپس درون دستگاه کره گیری می ریزند و در نهایت می توانند کره ی سالم و طبیعی خود را تحویل بگیرند. که این کره ها با کره های موجود در بازار بسیار متفاوت خواهد بود. این کره ها طبیعی هستند و هر کدام به نوبه خود دارای خواص متعددی هستند. و منابع غنی تغذیه ای برای بدن به حساب می آیند به همین علت است که این روزها طرفداران زیادی پیدا کرده اند. در ادامه این مقاله در رابطه با کره گیر خانگی و قیمت کره گیر خانگی و اطلاعات اولیه که برای تهیه این دستگاه نیاز دارید برای شما توضیحاتی خواهیم داد پس تا پایان این مقاله با ما همراه باشید. بدون شک بکردانه بهترین دستگاه ها را با مناسب ترین قیمت ها در اختیار شما قرار می دهد. محض اطمینان می توانید برای اطلاع از قیمت دستگاه کره گیر صنعتی دیجی کالا و دیگر سایت ها را بررسی کنید و با قیمت های سایت بکردانه تطبیق دهید.

کره گیری در خانه

کره گیری در خانه شغل بسیار سود ده و کارآمدی است ولی یکی از بزرگ ترین اشتباهات رایج در میان کسانی که کار کره گیری را در خانه انجام می دهند، استفاده از دستگاه چرخ گوشت و غذاساز های آشپزخانه ای است. چرا که این دستگاه ها متناسب با کارهای ساده آشپزخانه ای هستند و در خصوص کره گیری از مغزیجات مختلف توان و قدرتشان کم است و همین امر موجب می شود که دستگاه چرخ گوشت یا غذا ساز و میکسر آشپزخانه ای شخص پس از مدتی موتور آن بسوزد و دستگاه خراب شود. از آنجایی با سودی که کره گیری خانگی برای شما دارد و قیمت کره گیر خانگی نیز آنچنان بالا نیست تهیه یک دستگاه فکر بهتری است. حال راه حل کار چیست؟ دستگاه های کره گیر فروشگاهی بدلیل استفاده از الکتروموتورهایی با کیفیت و قدرت بالا و ابعاد کوچک و مناسب را می توانید در خانه نیز استفاده کنید. این دستگاه ها سر و صدای آزاردهنده ای ندارند و شما براحتی می توانید از آن در خانه نیز استفاده کنید و کسب درآمد خود را استارت بزنید.

تمیز کردن دستگاه کره گیر خانگی

یکی از سوالاتی که مشتریان همیشه از مجموعه بکردانه می پرسند این است که آیا نحوه ی تمیز کردن و کار کردن با دستگاه سخت است یا می توان براحتی این کار را انجام داد؟
کارکرد دستگاه های کره گیر خانگی و فروشگاهی خیلی آسان است و اصلا دردسر و آموزش تخصصی و پیچیده ای ندارد ولی با این حال ما برای آموزش بهتر و دقیق تر بر روی دستگاه های کره گیر بادام زمینی و دیگر مغزیجات ، دفترچه و سی دی آموزشی به همراه تجهیزات محصول قرار می دهیم که شخص کاربر بتواند با مطالعه دفترچه و مشاهده سی دی آموزشی ، کار با دستگاه را یاد بگیرد.

قطعات دستگاه کره گیر خانگی

دستگاه های کره گیر خانگی از بدنه و تیغه های کامل استیل طراحی و تولید شده است که کاربر پس از استفاده از دستگاه کره گیری می تواند آن را شست و شو دهد و نگران زنگ زدگی و خرابی کالا نباشد. البته استفاده از تجهیزات با کیفیت در قیمت کره گیر خانگی بسیار تاثیرگذار است که مجموعه بکردانه سعی بر این داشته که مرغوب ترین تجهیزات را با مناسب ترین قیمت ممکن در دستگاه ها مورد استفاده قرار دهد. 
دستگاه دارای اینورتر است که توسط این قطعه قابلیت تنظیم سرعت دستگاه انجام می شود. اینورتر قابلیت های دیگری هم چون محافظت از موتور و بالابردن عمر موتور دستگاه را دارد و یکی از نقش ها و کاربرد های اصلی این قطعه، تبدیل برق تک فاز به سه فاز برا چرخش دستگاه می باشد.

انواع دستگاه کره گیر خانگی

دستگاه های کره گیر یا کره ساز خانگی بکردانه شامل دستگاه های کره گیر فروشگاهی، کره گیر هایپرمارکت، کره گیر فروشگاهی لاکچری و کره گیر هایپر مارکت لاکچری می باشد.
این دستگاه ها همگی در ابعاد و سایز های متناسب برای کار در فروشگاه و منزل طراحی شده است و همگی از موتور و اینورتر و تیغه و ماردون یکسانی استفاده می کنند.
تفاوت دستگاه های فروشگاهی و لاکچری فقط در دسته تنظیم نرمی و زبری می باشد که دستگاه کره هایپرمارکت این دسته را دارد ولی دستگاه کره گیر فروشگاهی این دسته یا اهرم را ندارد و توسط یک پیج ، زبری و نرمی کره خروجی را مشخص میکند. شما عزیران می توانید برای تهیه کره بادام زمینی از دستگاه کره گیر بکردانه استفاده نمایید و برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این دستگاه به صفحه معرفی محصول دستگاه کره گیر بادام زمینی بکردانه مراجعه کنید.

انواع دستگاه کره گیر خانگی

قیمت کره گیر خانگی

 

داشتن یک دستگاه کره گیر در خانه می تواند در روند سالم سازی تغذیه شما بسیار موثر باشد. زیرا به راحتی می توانید از سلامت کره مصرفی خود اطمینان حاصل کنید. چه بسا که بسیاری از این کره ها جنبه درمانی دارند. به عنوان مثال کره بادام زمینی و یا بادام درختی که تنها با ریختن خود بادام زمینی یا بادام درختی در دستگاه کره گیر می توان به سادگی کره آن ها را گرفت و به عنوان یک ماده پروتئینی بسیار سالم و مغذی در طول روز استفاده کرد. شما عزیزان می توانید برای تهیه دستگاه کره گیر خانگی و اطلاع از قیمت کره گیر خانگی با کارشناسان ما در بکردانه در ارتباط باشید و در صورت نیاز قبل از خرید هرگونه سوالی که دارید را به صورت تلفنی از همکاران ما بپرسید. ما در بکردانه شرایط مشاوره رایگان را برای شما فراهم کرده ایم تا خریدی مطمئن را تجریه کنید. قیمت دستگاه کره گیر خانگی دیجی کالا را می توانید در سایت بکردانه مشاهده کنید.

دستگاه کره گیر خانگی

دستگاه های کره گیری به سه دسته دستگاه کره گیر خانگی، دستگاه کره گیر کارگاهی و دستگاه کره گیر صنعتی دسته بندی می شوند. دستگاه کره گیر خانگی نسبت به سایر دستگاه ها از ظرفیت تولید بسیار پایین تری برخوردار است و تنها با میزان کمی ماست، می توان کره موردنیاز را به دست آورد. دستگاه کره گیر خانگی سایز بسیار کوچکی دارد و فضای بسیار کمی را اشغال می کند، به طوری که برای استفاده در منازل مناسب و استاندارد است. البته دستگاه کره گیر خانگی علاوه بر مصارف خانگی نیز می تواند در کارگاه های کوچک نیز به کار رود. قیمت دستگاه کره گیر خانگی نسبت به سایر دستگاه های کره گیری مناسب تر و مقرون به صرفه تر است؛ از این رو اگر قصد دارید از این دستگاه برای کسب درآمد و راه اندازی یک کسب و کار نوپا استفاده کنید، بهتر است از دستگاه کره گیر خانگی استفاده کنید تا در ابتدا کار شما راحت تر باشد و بتوانید در آن پیشرفت کنید. کار با دستگاه کره گیر خانگی بسیار راحت است و به آسانی می توان کره با کیفیتی را از آن دریافت کرد. برای خرید دستگاه کره گیر خانگی می توانید از سایت بکردانه اقدام کنید.

مشخصات دستگاه کره گیر خانگی

دستگاه های کره گیر خانگی با توجه به نوع موتور و سایز آن، مشخصات متفاوتی دارند. دستگاه کره گیر خانگی باید موتور بسیار قوی داشته باشد تا بتواند از پس چرخاندن مواد اولیه ریخته شده در آن به خوبی برآید و در مدتی کوتاه، کره را از ماست بگیرد. بنابراین اگر موتور این دستگاه قوی نباشد، زمان زیادی باید سپری شود تا کره را بتوان تهیه کرد و همچنین کره خوبی را به شما تحویل نمی دهد. از طرفی دیگر جنس دستگاه باید از آلومینیوم و یا استیل ضد زنگ باشد تا به مرور زمان و در برابر رطوبت زنگ نزند و کره را خراب نکند. به این صورت شستشوی دستگاه نیز راحت تر می شود و از طول عمر بیشتری بهره می برد. جنس خوب بدنه دستگاه کره گیر خانگی باعث می شود ماست خنک مانده و از این جهت کره با کیفیت تری را عرضه دهد. ظرفیت دستگاه کره گیر خانگی از دیگر مشخصاتی است که به هنگام خرید باید به آن دقت کرد، میزان تولید کره، حجم دستگاه را تعیین می کند. بهتر است ظرفیت بیشتر از میزان تولید کره مدنظر را خریداری کنید تا کره به روی ماست جمع شود و سریع تر تولید شود.

دیدگاه‌ها  
مریم
سلام من دستگاه شمارو خریدم و واقعا عالیه و از کارایی که مدنظرم بود بهتر عمل می کنه ممنون از محصول خوبتون من واقعا راضیم.
ادمین بکردانه
به نقل از مریم:
سلام من دستگاه شمارو خریدم و واقعا عالیه و از کارایی که مدنظرم بود بهتر عمل می کنه ممنون از محصول خوبتون من واقعا راضیم.

سلام و درود بر شما خوشحالیم که شما از دستگاه ما راضی بودید. هدف اصلی بکردانه جلب رضایت شما است.
نظرات خود را با ما در میان بگذارید

سوالات متداول کره گیر خانگی

نرمی و زبری کره به چه معناست ؟
خیلی از افراد دوست دارند کره ای که میل میکنند همراه با تکه های کوچک از مغز باشد ولی خیلی از افراد دوست دارند کره ای که قصد استفاده از آن را دارند ، کاملا نرم و یکدست باشد.
آیا تیغه های کره گیر خانگی نیاز به تیز کردن دارند؟
تیغه های دستگاه کره گیر خانگی از جنس و متریال استیل سختکاری شده استفاده شده است و براحتی تا ۲ سال کاربر میتواند بدون هیچ ترس و نگرانی با دستگاه کره گیری کند و نیازی به تیز کردن و عوض کردن ندارد.
ظرفیت تولید دستگاه کره گیر خانگی چقدر است؟
دستگاه های کره گیری خانگی بکردانه قابلیت کره گیری از انواع مغزیجات هم چون : نارگیل ، فندق ، پسته ، گردو ، بادام و ... دارد . این دستگاه توانایی کره گیری ۳۰ کیلوگرم دانه ورودی در ساعت را دارد.
گارانتی و خدمات پس از فروش دستگاه کره گیر خانگی چه مدت است؟
کلیه محصولات بکردانه دارای یکسال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش است.
هنگام خرید کره گیر خانگی باید به چه نکاتی توجه کرد؟
هنگام خرید کره گیر خانگی باید به وجود ضمانت نامه و گارانتی محصول، قدرت دستگاه، جنس کره گیر و کارایی آن توجه کرد.
دستگاه کره گیر خانگی بکردانه چه خصوصیاتی دارد؟
کیفیت بالا، قیمت مناسب، کارایی عالی از خصوصیات بارز دستگاه کره گیر خانگی بکردانه است.