قطعات دستگاه کره گیر

در سال های اخیر به دلیل زیاد شدن فشارهای اقتصادی، کسب و کارهای خانگی با رشد بیشتری رو به رو شدند. در حال حاضر یکی از بهترین کسب و کار ها فعالیت در زمینه مواد غذایی می باشد. شما با استفاده از یک دستگاه کره گیر می توانید به راحتی محصولات متنوعی را تولید کرده و به فروش برسانید.
کره مغزیجات یا کرم خوراکی، ماده بسیار مغذی و خوش طعمی است که از دانه ها و مغزهای خوراکی به دست می آید، این ماده امروزه در صنایع غذایی به نام کره شناخته شده است و از آسیاب مغزیجاتی مانند: بادام زمینی، فندق، نارگیل، پسته، بادام شیرین، گردو و کنجد تهیه می شود.
این دانه ها توسط دستگاه های کره گیر، آسیاب و میکس می شوند به صورتی که مغز دانه های مورد نظر کاملا خرد و چرخ می شود و محصول نهایی به صورت کره از دستگاه خارج می شود. در دستگاه کره ساز تمامی دانه ها و مغزیجات ورودی کاملا استفاده می شوند و راندمان صد در صدی دارند و هیچ گونه ضایعات و دور ریزی ندارند.

مشخصات دستگاه های کره گیر

دستگاه های کره گیر بکردانه در چهار مدل کره گیر فروشگاهی، کره گیر هایپرمارکت، کره گیر فروشگاهی لاکچری و کره ساز هایپرمارکت لاکچری طراحی و ساخته شده اند.
تمامی دستگاه ها قابلیت کره گیری 30 کیلوگرم در ساعت جهت تولید کره از دانه هایی نظیر: بادام زمینی، بادام شیرین، پسته، نارگیل، فندق، گردو و کنجد را دارا می باشند.

مشخصات کلی دستگاه های کره گیر بکردانه

  • ظرفیت: 30 کیلوگرم در ساعت
  • ولتاژکاری: 220-240 ولت
  • برق مصرفی: 1500 وات
  • طراحی بدنه: پوشش تمام استیل نقره ای یا طلایی رنگ
  • کارکرد: بی صدا
  • مجهز به اینورتر جهت کنترل دور موتور و مصرف بهینه برق
  • مجهز به اهرم تنظیم نرمی و زبری کره
  • تحت استاندارد ISO 9001 وCE اروپا
  • دارای 1 سال ضمانت و 10 سال خدمات پس از فروش

همچنین استفاده از اینورتر، موتور دستگاه را در مقابل نوسانات برق و شوک های فیزیکی محافظت می کند.

قطعه کنترل دور موتور در دستگاه کره ساز

دور موتور دستگاه در تمامی مدل های کره گیر را می توان توسط این پنل به صورت زیر تنظیم کرد.

پنل کنترل دستگاه کره گیری

با چرخاندن پیچ تنظیم سرعت می توانید سرعت را کم و زیاد کنید.

تیغه های دستگاه کره گیر

دستگاه های کره گیر دو تا تیغه درون خود دارند که یکی از این تیغه ها ثابت و دیگری متحرک است. دانه هایی که می خواهید از آن ها کره بگیرید، بین این دو تیغه به طور کامل چرخ می شوند و کره تولید می شود. نکته ای که باید در خصوص تیغه های دستگاه کره گیر بدانید جنس آن هاست. تیغه های دستگاه کره گیر باید از جنس استیل سخت کاری شده باشد چرا که این موضوع باعث می شود اصطکاک دستگاه پایین بیاید و در نتیجه دستگاه شما عمر طولانی تری داشته باشد. اگر تیغه دستگاه کره گیر شما سخت کاری نشده باشد باید تیغه را در بیارید و تیز کنید یا حتی ممکن است نیاز به تعویض تیغه پیدا کنید. بعضی از شرکت ها برای اینکه هزینه را پایین بیاورند از تیغه های فولادی دیگه ای استفاده می کنند که این موضوع باعث زنگ زدگی تیغه های شما در دراز مدت می شود، این زنگ زدگی به مرور داخل کره شما خواهد شد که روی کیفیت کار و طعم کره بشدت تاثیر گذار است.

مقایسه دستگاه های کره گیر بکردانه

  • مقایسه دستگاه کره گیر هایپرمارکت لاکچری و کره گیر هایپرمارکت:

دستگاه هایپرمارکت لاکچری در مقایسه با دستگاه کره گیر هایپر مارکت، فقط از لحاظ رنگ بدنه و مدل قیف با یکدیگر متفاوت بوده ولی هر دو کارکرد یکسانی دارند. پوشش بدنه این دستگاه تماما از جنس استیل طلایی رنگ بوده و جنس اجزای دیگر آن از بهترین آلیاژ می باشد.

  • مقایسه دستگاه کره گیر فروشگاهی لاکچری و کره گیر فروشگاهی:

کره ساز فروشگاهی لاکچری، کارکردی مشابه دستگاه کره گیر فروشگاهی را دارد و تنها پوشش تمام استیل طلایی رنگ بدنه به همراه قیف زیبا ، آن را متمایز کرده است.
در تمامی دستگاه های بکردانه، کلیه قطعات سیلندر قابل شستشو بوده و ماردون و تیغه های آسیاب از استیل سخت شده، طراحی و ساخته شده است که کارکرد طولانی مدت دستگاه را بدون کوچکترین استهلاک تضمین می کند.
طراحی قطعات به گونه ای انجام گرفته که در کمترین زمان ممکن کاربر می تواند قطعات سیلندر را باز و بسته کند بنابراین سهولت در کاربری از ویژگی این دستگاه ها می باشد.

 

 

دیدگاه‌ها  
نصیراحمد سروری
سلام قطعات دستگاه خشک کنجد می خوام
ادمین بکردانه
به نقل از نصیراحمد سروری:
سلام قطعات دستگاه خشک کنجد می خوام

عرض سلام و وقت بخیر خدمت شما دوست عزیز،می توانید با همکاران ما تماس بگیرید، ممنون از همراهی شما.
نظرات خود را با ما در میان بگذارید