نقش فیدر در دستگاه ارده گیر - کره گیر صنعتی

از آنجایی که خیلی از مشتریان عزیز از ما پرسیده بودند که فیدر در دستگاه ارده گیر کوچک و بزرگ چه فایده ی دارد در این مطلب ما میخواهیم شما را با کاربرد فیلدر در دستگاه ارده گیر- کره گیر صنعتی آشنا کنیم. و نحوه کار را آن را به طور کامل به شما آموزش بدهیم تا هنگام خرید دستگاه ارده گیری با اطلاعات کامل اقدام کنید.

فیدر چیست؟

فیدر در حقیقت همان قسمت تغذیه کننده دستگاه است. زمانی که شما بخواهید با دستگاه ارده گیر- کره گیر عملیات کره گیری انجام دهید باید از این قسمت استفاده کنید. فیدر تشکیل شده از موتور، گیربکس، اینورتر، قسمت سیلندر و ماردون و یک قیف است که حدود 4-5 کیلوگرم وزن دارد. وقتی شما از فیدر استفاده کنید دیگر نیازی به اپراتور و ریختن دانه ها به صورت دستی ندارید.

عملکرد فیدر به چه صورت است؟

خیلی از شما ها بر این باور بودید که فیدر دانه و مغزیجات را خرد می کند و داخل دستگاه می ریزد که این یک تصور غلط است. نقش فیدر در دستگاه ارده گیر کره گیر این است که وقتی شما از مغزیجات مختلف کره گیری می کنید این فیدر سرعت خروج دانه را به صورتی کنترل می کند که هیچ دانه ای در دستگاه گیر نکند. شما فقط برای کره گیری باید از فیدر استفاده کنید، برای ارده گیری می توانید دانه های کنجد را به طور مستقیم داخل قیف ورودی دستگاه بریزید.

لوله متصل به دستگاه ارده گیر-کره گیر صنعتی چه فایده ای دارد؟

از آنجایی که این سوال نیز زیاد از ما پرسیده شده بود در اینجا می خواهیم عملکرد لوله متصل به ورودی دستگاه ارده گیر صنعتی به شما بگوییم. این لوله را در عکس زیر مشاهده می کنید.

اجزای دستگاه ارده گیر
اگر شما قصد تولید نوتلا یا میکس ارده و کره، کره های مختلف و ... را دارید این لوله به کمک شما خواهد آمد. نوتلا ترکیبی از کره فندق، پودر کاکائو و دیگر مواد اولیه است. برای اینکه بتوانید با دستگاه ارده گیر صنعتی خود نوتلا تولید کنید اول باید شیر خروجی دستگاه را روی حالت بسته بگذارید. این باعث می شود کره تولیدی شما دوباره به داخل قیف دستگاه برگردد و با کره قبلی میکس شود و به شما یک کره ترکیبی بدهد.
امیدوارم از این مطلب بکردانه لذت برده باشید. اگر شما هم با استفاده از دستگاه ارده-کره صنعتی یک محصول با دو طعم، نوتلا یا کره بادام زمینی شکلاتی درست کرده اید تجربه خود را با ما در میان بگذارید.

 

نظرات خود را با ما در میان بگذارید