بهترین مارک اسیاب برقی صنعتی

دستگاه آسیاب ادویه بکردانه، دستگاهی با طراحی حرفه ای می باشد که برای استفاده در عطاری ها کاربرد دارد. با استفاده از این دستگاه می توانید ادویه های مختلف را در پیش چشم مشتریان آسیاب کرده بدون این که کوچکترین گرد و غباری از ادویه در محیط پخش گردد. برای تهیه دستگاه آسیاب بکردانه می توانید به فروشگاه اینترنتی بکردانه مراجعه نمایید.

ویژگی های بهترین اسیاب برقی صنعتی بکردانه

این دستگاه آسیاب دارای تیغه های چکشی است و مجهز به اینورتر می باشد، وجود اینورتر در دستگاه آسیاب ادویه به دلیل محافظت از موتور، باعث افزایش طول عمر دستگاه می گردد. دستگاه آسیاب برقی صنعتی بکردانه دارای پیش خرد کن یا گرانول ساز جهت آسیاب ادویه های سخت می باشد. این دستگاه مجهز به چندین توری خروجی با سایز های مختلف اعم از ریز، متوسط، بزرگ و درشت برای تنظیم میزان نرمی و زبری ادویه آسیاب شده است. آسیاب برقی صنعتی بکردانه یکسال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش دارد. از دیگر ویژگی های منحصر بفرد این دستگاه، داشتن درپوش خروجی هواست که دو مزیت دارد، اول این که وجود این درپوش باعث خنک شدن محفظه دستگاه می شود و دومین مورد نیز عدم خروج گرد و غبار ادویه آسیاب شده از محفظه اصلی دستگاه می باشد و باعث می شود که آسیاب ادویه به تمیزترین شکل ممکن انجام گردد. محفظه اصلی دستگاه ادویه بکردانه توسط اورینگ یا واشر کاملا آب بندی شده که باعث عدم خروج گرد و غبار ادویه از دستگاه در هنگام کار کردن آن می شود. برای آشنایی با ویژگی های دستگاه آسیاب زردچوبه صنعتی به صفحه مربوطه در بخش مقالات بکردانه مراجعه کنید.

ویژگی های بهترین اسیاب برقی صنعتی بکردانه

روند انجام کار آسیاب برقی صنعتی بکردانه

در ابتدا ادویه با سایز درشت داخل دستگاه گرانول ساز ریخته می شود که پس از آن قطعات ریز شده ادویه، توسط شیلنگ رابط تعبیه شده مابین خروجی گرانول ساز و ورودی دستگاه، به محفظه اصلی هدایت می شود. در دستگاه اصلی با توجه به توری تعبیه شده در دستگاه، میزان نرمی و زبری ادویه تعیین می گردد و سپس پودر ادویه از خروجی بیرون می آید. با توجه به طراحی قسمت خروجی دستگاه می توان کیسه پلاستیک مورد نظر را با استفاده از بست نگهدارنده در محل تعیین شده ثابت نمود تا ادویه به طور کامل داخل کیسه قرار بگیرد و حتی کوچکترین گرد و غباری به بیرون منتقل نشود. برای تمیز کردن دستگاه ادویه با توجه به اریب بودن محفظه اصلی و قرار گرفتن خروجی در پایین آن، پس از باز کردن توری به راحتی می توان با استفاده از یک قلم مویی، پودر ادویه باقیمانده در دستگاه را از قسمت خروجی به بیرون محفظه دستگاه منتقل نمایید.
در صورت نیاز به مشاوره درباره اسیاب برقی صنعتی بکردانه می توانید با کارشناسان مجرب این گروه در ارتباط باشید.

نظرات خود را با ما در میان بگذارید