طریقه تولید شکلات صبحانه نوتلا با دستگاه کره گیر هایپرمارکت

نوتلا از خوشمزه ترین شکلات های صبحانه در دنیاست که طرفداران بسیار زیادی دارد. نوتلا از ترکیب فندق و شکلات تهیه شده که بسیار مقوی و پر انرژی است. در این مقاله از بکردانه طرز تهیه نوتلا با استفاده از فندق و کاکائو به وسیله دستگاه کره ساز مدل هایپرمارکت بکردانه را به شما آموزش می دهیم و درصد مورد استفاده از این مواد اولیه در تهیه نوتلا را برای شما خواهیم گفت، با ما همراه باشید.

شکلات نوتلای خانگی

نوتلا از خوراکی های شکلاتی است که امروزه چه کودکان و چه بزرگسالان تمایل بسیاری برای استفاده از این خوراکی خوشمزه برای صبحانه و یا میان وعده دارند. نوتلا در حقیقت یک برند موفق تولید شکلات است که به دلیل کیفیت و تنوع بالا در تولید محصولات خود به شهرت و محبوبیت رسیده است. اگر چه شکلات نوتلا تولید شده در کارخانه ها بسیار خوشمزه و محبوب است اما استفاده مداوم از آن می تواند برای سلامتی مضر باشد. این محصول علاوه بر کالری کاذب، حاوی مقادیر قابل توجهی روغن پالم می باشد که تهدیدی جدی برای سلامتی افراد است. از این رو ما به شما عزیزان توصیه می کنیم برای آن که از لذت خوردن این خوراکی خوشمزه محروم نباشید، اقدام به تهیه شکلات صبحانه با مواد اولیه سالم و مرغوب در منزل نمایید.

شکلات نوتلای خانگی  

مواد مورد نیاز برای تولید شکلات صبحانه نوتلا

نوتلا حاصل ترکیب کره فندق و کاکائو می باشد که شما می توانید بر اساس سلیقه و ذائقه خود که بیشتر طعم شیرینی کاکائو را دوست دارید و یا این که می خواهید طعم کره فندق غالب باشد، درصد فندق و کاکائو را تغییر دهید. برای تهیه نوتلا بایستی فندق و کاکائو را به نسبت 80 به 20 تا 70 به 30 درصد با هم مخلوط کرد.
دقت داشته باشید برای تهیه نوتلا از فندق بو داده نمکی استفاده نکنید زیرا در نهایت طعم نوتلا شما تلفیقی از طعم شور و شیرین خواهد بود که این موضوع اصلا جالب نیست.
برای درست کردن نوتلا می توان از کاکائو های چیپسی و یا گرانول های بسیار ریز شکلات که در بازار موجود می باشد، استفاده کرد. در صورتی که شکلات چیپسی یا گرانول شکلات در دسترس نبود، می توان از شکلات های تخته ای که در سوپر مارکت ها موجود می باشد، استفاده نمود.

مواد مورد نیاز برای تولید شکلات صبحانه نوتلا  

نحوه تولید شکلات صبحانه با دستگاه کره گیر هایپرمارکت

برای درست کردن شکلات صبحانه باید در ابتدا فندق را تفت داده تا رطوبت آن گرفته شود. در صورتی که از شکلات تخته ای برای درست کردن نوتلا استفاده می کنید باید آن را خرد کرده به گونه ای که به تکه های ریز 2 تا 3 میلی متری تبدیل شوند. حال کاکائو خرد شده را با نسبت های گفته شده در ظرفی با هم مخلوط کرده و در داخل دستگاه کره گیر می ریزیم. در این مرحله عمل کره گیری فندق انجام شده و با تکه های شکلات مخلوط می شود و از خروجی دستگاه بیرون می آید. این شکلات صبحانه بسیار خوشمزه و انرژی زا بوده و بسیار خوش طعم تر از نوتلا های آماده موجود در بازار می باشد و فاقد هرگونه مواد نگهدارنده است. شما می توانید باخیال راحت این خوراکی خوشمزه و طبیعی را برای کودکان دلبند خود تهیه نمایید.
در صورت وجود هر گونه سوال درباره مشخصات، خرید و قیمت کره گیر هایپرمارکت می توانید با کارشناسان بکردانه تماس حاصل نمایید.

 

 

 

 

نظرات خود را با ما در میان بگذارید