مشخصات فنی دستگاه کره گیر

یک سوال از شما دارم و آن هم این است که چقدر با دستگاه های کره گیری آشنا هستید؟ اگر شما هم برای دریافتن پاسخ این سوال به این صفحه هدایت شده اید، باید بگویم که به بکردانه خوش آمدید. بکردانه در نظر دارد که مطلبی در مورد مشخصات فنی دستگاه های کره گیری در اختیار شما مخاطبان قرار دهد. همانطور که می دانید کره گیر ها در انواع متفاوتی به بازار می شوند و هر کدام مشخصات خاص خود را دارند. آماده شوید که با انرژی فراوان به خواندن ادامه مقاله بپردازیم. با بکردانه همراه باشید.

ظرفیت دستگاه های کره گیر بکردانه

دستگاه کره گیری در انواع بالا زن، پایین زن، برقی و دستی تولید می شود و مشتریان با توجه به نیاز خود خرید را انجام می دهند. دستگاه کره گیر بالا زن و پایین زن کاملا مشابه کره گیر های برقی عمل می کنند، اما محل قرار گیری همزن آن ها متفاوت است. در کره گیر بالا زن همزن، تسمه و پروانه ها در بالای دستگاه و مخزن در پایین دستگاه قرار دارند. مخزن این دستگاه کوچک تر از نوع پایین زن است و حجم کمتری از دانه های گیاهی را درون خود جای می دهد. دستگاه های کره گیر با توجه به ظرفیت تولید کره و توانایی آن در تحمل حجم دانه های گیاهی، از مخزن های متفاوت با حجم های گوناگونی برخوردار هستند. در روش های سنتی که دستگاه های کوچکی در اختیار بود، صرفا حجم اندکی در حدود 10 کیلوگرم دانه در بازه زمانی طولانی به کره تبدیل می شد اما دستگاه های پیشرفته امروزی این قابلیت را دارند که در زمان اندک حدود ده ها کیلوگرم کره را تحویل بدهند. جنس بدنه و همزن این دستگاه از آلومینیوم است تا هیچ واکنشی با مواد نداشته باشد. در این صورت طعم کره و بعد از گذشت زمان تغییر نخواهد کرد. بعد از آشنایی با دستگاه های کره گیر، نوبت به معرفی تولیدکنندگان این دستگاه می رسد.

مشخصات فنی کره گیر

ولتاژ مصرفی دستگاه کره گیر

مجموعه تولیدی بکردانه با سابقه 10 سال تولید انواع دستگاه های صنعتی و دستگاه های صنایع مواد غذایی، امروز با افتخار در خدمت شما مخاطبان گرامی است. این مجموعه با تولید انواع دستگاه های کره گیر با برق مورد نیاز 1500 وات، سعی در رفع نیاز های مخاطبان دارد. بکردانه با هدف افزایش تولید و خدمت به جامعه در تلاش است که مرغوب ترین محصولات را با مناسب ترین قیمت به بازار عرضه کند. دستگاه های کره گیر بکردانه به اهرم تنظیم نرمی و زبری کره حتی در حین کار مجهز هستند. شما می توانید با چرخاندن این اهرم، میزان نرمی و زبری کره خروجی را تنظیم کنید. جدای از این موارد، تمامی قطعات سیلندر قابل شستشو بوده و همچنین تیغه های آسیاب از استیل سخت تولید شده که مقاومت سایشی بسیار بالایی دارند. ظرفیت تولید دستگاه های بکردانه در حدود 30 کیلوگرم در ساعت است و مخاطبان می توانند در کمترین زمان به بیشترین مقدار محصول دست یابند. با این توصیف آیا هنوز تصمیم نگرفته اید برای سفارش کره گیر های بکردانه اقدام بکنید؟ همین حالا قصد خود را نهایی و همکاری خود را با بکردانه، بزرگ ترین تولیدی دستگاه کره گیر در ایران آغاز کنید.

نظرات خود را با ما در میان بگذارید