تولیدی دستگاه کره گیر

تولیدی های دستگاه کره گیر به کمک افراد آمده اند تا برای تولید کره دیگر مجبور به استفاده از روش های طاقت فرسای قدیمی نباشند. دستگاه های کره گیر کار همان دستگاه های قدیمی را می کنند، فقط برقی هستند و نیازی نیست شما آن را تکان دهید. مواد اولیه را داخل دستگاه ریخته، آن را روشن کرده و منتظر درست شدن کره می مانید. تولیدی های دستگاه کره گیر، در شهرهای مختلف ایران مشغول به تولید و عرضه انواع دستگاه کره گیر به بازار هستند. گروه بکردانه یکی از برترین تولیدکنندگان دستگاه های کره گیر در ایران است. بدون شک بکردانه بهترین دستگاه ها را با مناسب ترین قیمت ها در اختیار شما قرار می دهد. محض اطمینان می توانید برای اطلاع از قیمت دستگاه کره گیر صنعتی دیجی کالا و دیگر سایت ها را بررسی کنید و با قیمت های سایت بکردانه تطبیق دهید. برای اطلاع از شرایط خرید، نحوه پرداخت و چگونگی کار با دستگاه با متخصصان ما تماس حاصل فرمایید. بهترین مارک کره گیر برقی، کره گیر بکردانه است که مطابق با استانداردهای روز جهانی ساخته شده است.

بکردانه تولید کننده دستگاه کره گیری

برند بکردانه یکی از تولید کننده های برتر ایرانی در شهر اصفهان است که در زمینه تولید دستگاه کره گیری فعالیت می کند. بکردانه محصولات خود را هم به صورت حضوری و هم به صورت اینترنتی به فروش می رساند. شما می توانید از طریق سایت بکردانه اقدام به خرید دستگاه کره گیری مد نظر خود کنید. بکردانه یکی از معتبرترین تولیدی های ایرانی است که محصولات خود را به صورت مستقیم به دست مشتری رسانده تا با قیمت مناسب و به صرفه خرید کند. دستگاه های کره گیر بکردانه از کیفیت بالایی برخوردارند و مصرف ناچیزی دارند، این دستگاه ها مطابق با استاندارد های معتبر جهانی طراحی و با خواسته افراد در داخل ایران منطبق شده اند. از دستگاه های کره گیر بکردانه می توان روغن و کره ی طبیعی و خوشمزه تولید کرد، این دستگاه ها در مغازه ها، هایپر مارکت ها و فروشگاه های محصولات اورگانیک قابل استفاده هستند. دستگاه کره بادام زمینی کوچک از دستگاه های درجه یک تولید شده است که می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره آن، با متخصصان ما تماس بگیرید.

دستگاه های کره گیر بکردانه

دستگاه های کره گیر بکردانه

در قدیم مردم از دستگاه های ساده استفاده می کردند تا کره و روعن از آجیل ها، مغز تخمه و زیتون تولید کنند. این روزها بکردانه به کمک تولید کنندگان کره های گیاهی آمده تا سرعت خود را در کار بالا برده و کار را به راحتی انجام دهند. بکردانه دستگاه های کره گیر خود را در سه مدل دستگاه کره گیر صنعتی، دستگاه کره گیر نیمه صنعتی و کره گیرهای خانگی تولید می کند. این دستگاه ها علاوه بر این تقسیم بندی، به دو نوع کره گیر بالا زن و پایین زن تقسیم می شوند.
شما می توانید با استفاده از انواع آجیل ها و یکی از دستگاه های کره گیر بکردانه برای خود یا برای فروش، کره گیاهی تولید کنید. کلیه دستگاه های بکردانه برقی بوده و با توجه به نیاز مشتری می توانند به صورت تک فاز یا سه فاز تولید شوند. در بخش صنعت، دستگاه های کره گیر غالبا به برق سه فاز کار می کنند.

  • دستگاه کره گیر برقی بالا زن بکردانه
    این مدل از کره گیر ها در ظرفیت های متفاوت تولید می شود و جنس بدنه آنها از آلومینیوم است. تفاوت دستگاه کره گیر بالا زن با کره گیر های پایین زن ، موقعیت موتور دستگاه است؛ در این مدل از کره گیر ها موتور دستگاه بر روی درب قرار گرفته است.
  • دستگاه کره گیر برقی پایین زن بکردانه
    جنس بدنه کره گیر های پایین زن استیل بوده و دارای شلنگ خروج دوغ هستند. همچنین ظرفیت دستگاها متفاوت بوده و موقعیت موتور این مدل از دستگاه ها در پایین دستگاه است.
  • گارانتی و خدمات پس از فروش کره گیرهای بکردانه
    تمامی دستگاه های تولیدی بکردانه دارای گارانتی و خدمات پس از فروش هستند. شما حتی قبل از خرید هم می توانید با کارشناسان فروش بکردانه تماس گرفته و سوالات خود را از آنها بپرسید. با این وجود در مجموعه بکردانه تلاش شده است برای ساخت کره گیر خانگی یا دستی شرایطی مد نظر قرار گیرد که کاربر بتواند با خرید آن بخش زیادی از نیازهای خود را برطرف کند.
نظرات خود را با ما در میان بگذارید