روغنگیری از هسته آلبالو

دانه های روغنی امروزه به عنوان یک منبع غنی از پروتئین و مواد معدنی به حساب می آیند و از آنجایی که این روغن ها فواید بسیار درمانی و غیردرمانی دارند، قیمت آن ها از روغن های حیوانی بالاتر است. بکردانه یکی از معتبرترین مجموعه های طراحی و ساخت ماشین آلات صنایع غذایی است که با به کارگیری جدیدترین تجهیزات و تکنولوژی روز دنیا به تولید ماشین آلات صنایع غذایی یرداخته که به علت تجربه بالا و رضایت قابل توجه مشتریان هر روزه به کیفیت دستگاه های تولیدی خود می افزاید. در این مقاله توضیحاتی در رابطه با روغنگیری از هسته آلبالو به شما عزیزان می دهیم پس در صورت علاقه به کسب اطلاعات در رابطه با خواص روغن هسته آلبالو و همچنین اطلاع از قیمت دستگاه ارده گیر و دیگر دستگاه ها با بکردانه در ارتباط باشید. 


روغنگیری از هسته آلبالو با دستگاه روغنگیری پرس ۸۵ فول آپشن

بعضی از دانه های روغنی را به صورت خام و یا قبل از روغنگیری هم میئتوان استفاده کرد همچون تخم آفتابگردان، سیاهدانه، کنجد و غیره ولی در رابطیه با هسته آلبالو این ماجرا متفاوت تر است. از آنجایی که روغن گیری از هسته آلبالو به دلیل سخت و مستحکم بودن هسته آلبالو کار هر دستگاهی نیست بکردانه با کمک گرفتن از جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا دستگاه روغنگیری پرس ۸۵ فول آپشن را تولید و در خدمت مصرف کنندگان عزیز قرار داده است. که قدرت و کیفیت این دستگاه به قدری بوده که توانست در مدت زمان کوتاهی رضایت خریداران را به شکل قابل توجهی افزایش دهد.

روغنگیری از هسته آلبالو با دستگاه روغنگیری پرس ۸۵ فول آپشن

دستگاه روغن گیری مناسب هسته آلبالو دارای موتوروگیربکس ایلماز

در ساخت این دستگاه از موتور گیربکس ایلماز ترکیه استفاده شده است که موتوروگیربکس ایلماز ترکیه یکی از با کیفیت ترین تجهیزات ساخت دستگاه ها به حساب می آید. شعبه اصلی فروش این قطعه در استانبول ترکیه است که در ایان نیز شعبه دارد و به عنوان یکی از با کیفیت ترین قطعات در کل ایران به حساب می آید. استفاده از موتورگیربکس باعث می شود تا سر و صدای دتگاه شما تا حد قابل توجهی کاهش پیدا کند. همچنین این موتور دارای خدمات پس از فروش به صورت مستقیم از سمت نمایندگی اصلی این برند در کشور ترکیه است.

دستگاه روغن گیری مناسب هسته آلبالو دارای موتوروگیربکس ایلماز

فواید روغنگیری از هسته آلبالو

شاید در ابتدا روغنگیری کردن از هسته آلبالو به نظر عجیب برسد و یا عده ی زیادی حتی ندانند که می شود از هسته آلبالو روغن کشید ولی جالب است بدانید حتی تحقیقات بر روی روغن این دانه نشان داده است که این روغن فواید درمانی بسیاری دارد که در زیر تعدادی از آن ها را برای شما بازگو خواهیم کرد:

  • پوست: یکی از اصلی ترین تاثیرات مثبت این روغن بر روی پوست است. روغن هیسته آلبالو کلاژن سازی بالایی داشته و باعث رطوبت رسانی، جوانسازی و استحکام پوست می شود. این روغن با دارا بودن ویتامیثن های آ و ای به کم کردن چین و چروک ها کمک کرده و در درمان بثیماری های پوستی و التهابی بسیار موثر است. همچنین برای رفع تیرگی پوست نواحی مختلف نیز از این روغن می توان استفاده کرد.
  • مو: این روغن دارای الئواستئاریک اسید است و می تواند با ایجاد یک لایه محافظ بر روی مو از پیری مو جلوگیری کرده و به ریشه های مو استحکام ببخشد.
  • میل جنسی: گفته می شود که استفاده از این روغن می تواند به افزایش میل جنسی در بانوان کمک شایانی کند.

و بسیاری فواید دیگر که در آینده در یک مقاله به صورت مفصلا به آن خواهیم پرداخت. 

دستگاه روغن گیری مناسب هسته آلبالو با صدای کم

این دستگاه به علت استفاده از موتورگیربکس ایلماز فوق العاده کم صدا طراحی شده است و درصد روغنگیری در این دستگاه قابل توجچه بوده و همچنین دارای یک سال گاراتی و 10 سال خدمات پس از فروش نیز است. شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با این دستگاه با کارشناسان ما در بکردانه تماس گرفته و قبل از خرید اطلاعات خود را تکمیل کنید و از متخصصان ما مشاوره رایگان دریافت کنید تا خریدی آسوده را تجربه کنید.

نظرات خود را با ما در میان بگذارید