بهترین مارک دستگاه میوه خشک کن صنعتی

بهترین مارک دستگاه میوه خشک کن صنعتی می تواند میوه خشک های با کیفیت تر و خوشرنگ تری را نسبت به دستگاه های میوه خشک کن دیگر ارائه کند. همچنین این دستگاه با اتوماتیک کردن فرآیندها باعث شده است نسبت به روش سنتی، تولید بهداشتی محصول به دور از گرد و غبار صورت بگیرد و در مجاورت حشرات و حیوانات موذی نباشد.
امروزه می توان با استفاده از دستگاه میوه خشک کن صنعتی انواع میوه های خشک را از انجیر، کیوی، توتف انبه، موز ، آناناس، هلو، پرتقال و ... فراهم کرد. این دستگاه بدون توجه به شدت نور آفتاب و شرایط آب و هوایی در هر زمان ممکن می تواند فرآیند خشک کردن میوه ها را به راحتی انجام دهد. با پیشرفت تکنولوژی انواع مختلف دستگاه میوه خشک کن صنعتی و دستگاه میوه خشک کن خانگی ساخته شده و در بازار وجود دارد. اما شاید دغدغه بسیاری از صاحبان صنایع یا کسانی که می خواهند اشتغالزایی کنند، این باشد که بهترین مارک دستگاه میوه خشک کن صنعتی چه مارکی است؟ برای اطلاع از این موضوع و بررسی امکانات محصول تا انتهای این مقاله از بکردانه با ما همراه باشید.

بهترین برند دستگاه میوه خشک کن صنعتی

قیمت بهترین برند دستگاه میوه خشک کن صنعتی به امکانات دستگاه و روش خشک کردن میوه ها بستگی دارد. دستگاه میوه خشک کن صنعتی با استفاده از دو روش خشک کردن با هوای داغ و روش تصعیدی میوه ها را خشک می نماید که روش اول بیشتر رایج است. در روش تصعیدی میوه های لوکس و میوه خشک هایی که در آجیل قرار داده می شود، خشک می گردند.

بهترین برند دستگاه میوه خشک کن صنعتی
برای تولید میوه خشک از دستگاه میوه خشک کن صنعتی باید در اولین مرحله عملیات برس زنی انجام شده و سپس در مرحله کنترل و ضدعفونی کردن آن انجام گردد. در نهایت میوه مربوطه توسط دستگاه خشک گردد و بسته بندی آن صورت گیرد. توجه کنید که بسته بندی میوه های خشک اهمیت ویژه ای دارد. زیرا بسته بندی نادرست، مدت زمان نگهداری میوه را کاهش داده و کیفیت محصول را کم می کند. بسته بندی باید به گونه ای انجام شود که نور، اکسیژن و رطوبت به داخل بسته نفوذ نکند تا بتوان میوه خشک شده را در مدت زمان بیشتری نگهداری کرد.

 

بهترین مارک دستگاه میوه خشک کن صنعتی در فروشگاه بکردانه

فروشگاه بکردانه دارای انواع دستگاه های میوه خشک است و بهترین مارک دستگاه میوه خشک کن صنعتی را می توانید از این مجموعه خریداری نمایید. یکی از بهترین مارک ها برای این دستگاه، ‌دستگاه میوه خشک کن بکردانه مدل D1000 است که دارای ظرفیت تولید 30 کیلوگرم می باشد و برق مصرفی اش 2 کیلو وات است. کارکرد این محصول به صورت بی صدا بوده که از ویژگی های برجسته این محصول به حساب می آید. پوشش بدنه محصول تمام استیل بوده و دارای قابلیت کنترل دمای دیجیتال و زمان دیجیتال است. این دستگاه فن خنک کننده دارد و مجهز به فن های سیرکولاتور و سیستم خاموش کننده اتوماتیک است. دستگاه میوه خشک کن صنعتی بکردانه مدل D1000 دارای یکسال ضمانت می باشد و تحت استاندارد ISO 9001 و CE اروپا تولید می شود. این دستگاه یکی از بهترین مارک های دستگاه میوه خشک کن صنعتی است که در طراحی آن به نیازهای مشتریان گرامی توجه گردیده است.

بهترین مارک دستگاه میوه خشک کن صنعتی در فروشگاه بکردانه

دیدگاه‌ها  
اکبری
سلام من از دستگاه شما خیلی راضیم بدون شک شما بهترین دستگاه میوه خشک کن صنعتی رو تولید می کنید.
ادمین بکردانه
به نقل از اکبری:
سلام من از دستگاه شما خیلی راضیم بدون شک شما بهترین دستگاه میوه خشک کن صنعتی رو تولید می کنید.

سلام و درود بر شما خوشحالیم که از دستگاه ما راضی بودید. جلب رضایت شما مشتریان گرامی از اهداف اصلی ماست.
نظرات خود را با ما در میان بگذارید