دستگاه کره گیر صنعتی

دستگاه کره گیری به چندین دسته و مدل مختلف گیاهی، مغزیجات و حیوانی تقسیم می شود. ما قصد داریم که در این بخش شما را با دستگاه کره گیری از مغزیجات آشنا کنیم.

خصوصیات دستگاه کره گیر مغزیجات

دستگاه کره گیر یا کره ساز مغزیجات در دو مدل فروشگاهی و صنعتی تولید می شوند.
این دستگاه ها از نظر ساختار ، با دستگاه های کره گیری حیوانی و گیاهی کاملا متفاوت است و بیشتر شبیه کارکرد دستگاه چرخ گوشت را دارد ، به این صورت که شما میتوانید مغزیجات مختلف همچون بادام و پسته تفت داده شده را درون این دستگاه ها بریزید و این دستگاه توسط ماردون (مارپیچ) و دو عدد تیغه ثابت و متحرک ، مغزیجات شما را به کره تبدیل میکند.
گروه تولیدی بکردانه با پشتوانه چندین ساله در عرصه ی تولید ماشین آلات کره گیری ، دستگاهی را به عنوان کره گیر صنعتی تولید کرده است .
دستگاه کره گیر صنعتی بکردانه قابلیت کارکرد های مختلفی همچون کره گیری از انواع مغزیجات ، ارده گیری از کنجد و حتی شیره بادام گیری را دارد.

جنس بدنه و آلیاژ دستگاه کره گیر صنعتی

دستگاه کره گیر صنعتی از بدنه و اجزاء کاملا استیل تولید شده است که قابل شست و شو باشد و کاربر با خیال راحت بتواند بدون اینکه نگران زنگ زدگی و خرابی دستگاه باشد ، آن را با آب شست و شو دهد.

نقش اینورتر در دستگاه کره گیر صنعتی

اینورتر یک پنل برقی می باشد ، که امروزه مهندسین صنایع مختلف در کاربری های گوناگونی از اینورتر استفاده می کنند. موتور دستگاه های کره گیر صنعتی بکردانه با قدرت ۳ اسب بخار می باشد و بدلیل بهتر بودن موتور های سه فاز ، این مجموعه از موتور های ۳ فاز استفاده می کند و یکی از کاربردی ترین نکات اینورتر، این است که می تواند موتور ۳ فاز را به تک فاز تبدیل کند تا افراد بتوانند در همه جا با برق شهری تک فاز فعالیت داشته باشند. مصرف برق دستگاه نیز با وجود اینورتر کاهش چشم گیری پیدا می کند.
البته لازم به ذکر است که این دستگاه بدلیل وجود اینورتر ، میتواند سرعت خروجی اش تنظیم شود و در صورت نیاز، سرعت کم و یا زیاد شود.

ظرفیت تولید دستگاه کره گیر صنعتی

این دستگاه در ساعت می تواند ۳۰ کیلوگرم مغزیجات مختلف ، شامل کنجد ، بادام ، فندق و ... را تبدیل به کره فوق العاده نرم و با کیفیت تبدیل کند که البته بدلیل وجود اینورتر در این دستگاه ، این سرعت قابل تنظیم شدن می باشد.

برق مصرفی دستگاه کره صنعتی

دستگاه کره گیر صنعتی بدلیل استفاده از الکتروموتور ۲/۲ کیلووات و با قدرت خروج ۳ اسب بخار و با بکار گیری از اینورتر به نحوی طراحی و تولید شده است که کاربر با برق تک فاز شهری و کاهش مصرف برق بین ۳۰ تا ۴۰ درصدی به راحتی می تواند در مغازه ها و کارگاه های مختلف شروع به کره گیری کنند.

سیستم خنک کنندگی دستگاه کره گیر صنعتی

در دستگاه های کره گیر-ارده گیر صنعتی بدلیل استفاده از تیغه ها و سیلندر از استیل های ضد زنگ ، پس از مقدار زمانی کارکرد باعث گرم شدن محفظه دستگاه می شود که در دستگاه های بکردانه بدلیل استفاده از سیستم عبور و خروج آب ، خنک کنندگی سیلندر اتفاق می افتد این موضوع باعث میشود تا محصول خروجی با کیفیت عالی و در دمای پایین تولید شود.

نکات مهم در خرید دستگاه های کره گیر صنعتی

هنگام خرید دستگاه کره گیر صنعتی به نکات زیر توجه کنید: 

  1. باید توجه داشته باشید که حتما از استیل در قسمت های مهم همچون تیغه ها استفاده شود که عمر دستگاه بالا برود و تیغه ها براحتی چندین سال به صورت کاربردی مورد استفاده باشد.
  2. دستگاه حتما دارای اینورتر باشد تا عمر موتور دستگاه بالا برود و کاربر بتواند سرعت دستگاه را تنظیم کند.
  3. لوله بازگشت جهت میکس انواع افزودنی ها را داشته باشد که اگر نیاز به ترکیب کردن موادهای افزودنی بود ، کاربر بتواند مواد افزودنی را با کره میکس و ترکیب کند ، مثلا برای تولید نوتلا یا همان شکلات صبحانه میتواند کره فندق را با کاکائو ترکیب کند و شکلات صبحانه فوق العاده خوش مزه ای را تولید کند.
  4. سیستم خنک کنندگی آب خنک درون دستگاه تعبیه شده باشد که پس از مدتی کارکرد، دستگاه داغ نشود و تحت فشار کار نکند.
  5. ظرفیت خروجی خوبی داشته باشد و بتواند از انواع مغزیجات مختلف کره گیری کند و به هیچ عنوان در حین کار گیر نکند و به راحتی کره گیری را انجام دهد.
  6. ظرفیت دستگاه مناسب باشد و حداقل ۱۵ کیلو گرم در ساعت را بتواند تولید کند. دستگاه قابل جابجایی باشد و باز و بست کردن و تمیز کاری محصول دشوار نباشد.
نظرات خود را با ما در میان بگذارید