قیمت دستگاه میوه خشک کن 15 کیلویی

دستگاه میوه خشک کن ۱۵ کیلویی را هم می توان برای مصارف صنعتی و هم برای مصارف خانگی مناسب دانست. قیمت دستگاه میوه خشک کن ۱۵کیلویی به موارد مختلفی مانند برند دستگاه، داخلی یا خارجی بودن آن و غیره بستگی دارد. به همین دلیل افرادی که به دنبال خرید انواع مختلف دستگاه میوه خشک کن ۱۵کیلویی هستند، قیمت این محصول را به صورت روزانه استعلام می گیرند.

مشخصات دستگاه میوه خشک کن ۱۵ کیلویی

در ادامه به برخی از مشخصات این دستگاه می پردازیم:

  • یکی از مهمترین مشخصات دستگاه میوه خشک کن ۱۵کیلویی، جنس بدنه و اجزای به کار رفته در آن است که در اکثر موارد از استیل ضد زنگ ساخته شده است.
  • این دستگاه معمولا با استفاده از برق کار می کند و می تواند انواع مختلف میوه و سبزی را در مدت زمان کمتر از یک ساعت به صورت کامل خشک کند.
  • تعداد سینی به کار رفته در دستگاه میوه خشک کن ۱۵ کیلویی، بنابر برند محصول در حدود ۱۵ تا ۱۸ عدد است.
  • وزن این دستگاه در حدود ۶۰ کیلوگرم است و ابعاد آن در حدود ۷۵ در ۶۵ در ۶۰ سانتی متر است.
  • یکی از مهم‌ترین مشخصات این دستگاه را می توان صدای کم آن دانست که باعث می شود بتوان از این محصول در موارد خانگی استفاده کرد.

قیمت دستگاه میوه خشک کن 15 کیلویی مارک های متفاوت

 

دستگاه میوه خشک کن 15 کیلویی بکردانه

گروه تولیدی بکردانه یکی از بهترین تولید کنندگان دستگاه میوه خشک کن 15 کیلویی است. این دستگاه دارای دو فن سیرکولاتور با المنت است و برای خشک کردن انواع میوه، سبزی و فرآورده های گوشتی کاربرد دارد. به دلیل وجود المنت و فن سیرکولاتور، کیفیت میوه خشک شده توسط این دستگاه با ظرفیت 15 کیلوگرم، بسیار بالا است. دستگاه میوه خشک کن 15 کیلویی بکردانه یا همان دستگاه D500 مجهز به پنل کنترل دمای دیجیتال با قابلیت تنظیم دما و زمان است. طراحی بدنه این دستگاه پوشش تمام استیل است. استفاده از عایق در محفظه خشک کن تاثیر زیادی در کاهش مصرف برق دارد. دستگاه میوه خشک کن 15 کیلویی بکردانه دارای استاندارد ISO 9001 و CE اروپا است و کارکردی بی صدا دارد. شما می توانید با یکسال ضمانت این دستگاه را از سایت بکردانه خریداری کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر نیز می توانید با کارشناسان بکردانه تماس بگیرید.

دستگاه میوه خشک کن 15 کیلویی بکردانه

قیمت دستگاه میوه خشک کن ۱۵ کیلویی مارک های متفاوت

مارک های متفاوت دستگاه میوه خشک کن ۱۵ کیلویی قیمت های متفاوتی دارند، اما اگر بخواهیم به قیمت مارک های مختلف بپردازیم در ابتدا باید این مارک ها را در دو بسته بندی جداگانه قرار داد:

  • دسته بندی مارک های داخلی
    کشور ایران یکی از کشورهایی است که پتانسیل بسیار خوبی برای تولید انواع مختلف دستگاه میوه خشک کن دارد و برندهایی که در این زمینه فعالیت می‌کنند محصولات را با قیمت های مناسب تر نسبت به برندهای خارجی در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهند.
    یکی از دلایل مناسب بودن قیمت دستگاه میوه خشک کن داخلی این است که برای واردات آن به داخل کشور، نیازی به پرداخت هزینه های مختلف مانند هزینه حمل و نقل و سایر هزینه ها وجود ندارد.
  • دسته بندی مارک های خارجی
    یکی دیگر از دسته بندی ها برای دستگاه میوه خشک کن را می توان مارک های خارجی دانست که قیمت آنها تا حدود زیادی نسبت به قیمت مارک های داخلی بالاتر است.

یکی از دلایل بالا بودن قیمت مارک های خارجی این است که برای خرید آنها باید با استفاده از ارزهای خارجی مانند دلار اقدام کرد و همین موضوع باعث بالا رفتن قیمت تمام شده محصول برای مشتری می شود.
گروه تولیدی بکردانه، تولید کننده انواع ماشین آلات صنعتی، گامی بلند به سوی خودکفایی در زمینه تولید دستگاه میوه خشک کن برداشته است. با مراجعه به وبسایت مجموعه بکردانه، خریدی مطمئن داشته باشید.

نظرات خود را با ما در میان بگذارید

سوالات متداول قیمت دستگاه میوه خشک کن ۱۵ کیلویی

قیمت دستگاه میوه خشک کن 15 کیلویی به چه عواملی بستگی دارد؟
قیمت دستگاه میوه خشک کن 15 کیلویی به جنس بدنه، برند تولید کننده، مشخصات و ویژگی های آن بستگی دارد.
قیمت دستگاه میوه خشک کن 15 کیلویی بکردانه چگونه است؟
دستگاه میوه خشک کن 15 کیلویی بکردانه با وجود کیفیت بالا، ویژگی ها و مشخصات منحصر به فردی که دارد، ولی از قیمت مناسبی برخوردار است.