میوه خشک را کجا بفروشیم؟ آموزش کامل بازاریابی و فروش میوه خشک

میوه خشک یکی از انواع تنقلات و خوراکی های خوشمزه و البته پرطرفدار ایران است. میوه خشک ها به دلیل خواص زیاد و طعم فوق العاده ای که دارند محبوبیت بسیار زیادی پیدا کرده اند. بسیاری از افراد ترجیح می دهند به جای خوردن خوراکی ها و تنقلات ناسالم میوه خشک ها را مصرف کنند. امروزه این تنقلات پرطرفدار فرصت های درآمدزایی فوق العاده برای افراد به وجود آورده است. افراد زیادی هستند که به واسطه تولید میوه خشک توانسته اند درآمدزایی فوق العاده ای داشته باشند.
شما نیز در صورتی که بدانید میوه خشک را چطور تولید کنید، در کجا بفروشید و چه استانداردهایی را در تولید و فروش آن رعایت کنید، می توانید بازدهی فوق العاده ای از این کسب و کار داشته باشید. در این مطلب به شما کمک می کنیم تا بدانید که میوه خشک هایتان را چطور تولید کرده و به فروش برسانید تا سود زیادی کسب کنید. شما عزیزان می توانید برای اطلاع از قیمت دستگاه میوه خشک کن با کارشناسان بکردانه تماس بگیرید. 

مشتریان میوه خشک چه کسانی هستند؟

مشتریان میوه خشک چه کسانی هستند؟

به طور کل تمام افراد جامعه جزو مشتریان شما هستند چرا که هیچ کس نیست که این تنقلات خوشمزه را نپسندند اما از آنجا که شما نیاز به فروش عمده دارید، باید بدانید که از کجا مشتریان خود را پیدا کنید. به صورت کلی مشتریان شما در چند دسته مختلف تقسیم می شوند که در زیر آنها را ذکر کرده و توضیح می دهیم:
1. عطاری ها: عطاری ها به فروش محصولات سالم و پرخاصیت معروف هستند و به همین جهت استقبال زیادی از انواع میوه خشک می کنند.
2. رستوران ها: رستوران ها می توانند از میوه خشک ها برای طبخ غذا استفاده کنند پس جزو مشتریان عمده شما قرار می گیرند.
3. هتل ها: هتل ها برای اینکه منوی خود را پر زرق و برق تر کنند، مشتریان بالقوه ای برای میوه خشک هستند.
4. فروشگاه های زنجیره ای: در صورتی که مجوزهای لازم را کسب کنید حتی می توانید در فروشگاه های زنجیره ای هم اقدام به فروش محصولات تان کنید.
5. سوپر مارکت ها: سوپر مارکت ها امروزه انواع مختلف محصولات خوراکی را به فروش می رسانند و به همین جهت گزینه خوبی برای عرضه میوه خشک به صورت عمده هستند.
6. خانم های خانه دار: شاید این مورد نسبت به وارد قبلی کمی جای تعجب داشته باشد اما شما به کمک خانم های خانه دار می توانید فروش خیلی خوبی داشته باشید. خانم های خانه دار با تبلیغ محصولات شما در تجمع های زنانه می توانند کمک فوق العاده ای به فروش شما کنند.

برای فروش میوه خشک چه استانداردهایی را رعایت کنیم؟

اما خوب است بدانید که برای فروش میوه خشک باید برخی استانداردها را رعایت کنید تا بتوانید نسبت به رقبای خود پیشی گرفته و در بازار موفقیت کسب کنید. این استانداردها به شرح زیر هستند:
• دارا بودن بسته بندی زیبا
• بسته بندی بهداشتی
• تولید به صورت بهداشتی
• بسته بندی در بسته های متنوع
• ارائه قیمت مناسب و درست
• و ...
به این استانداردها توجه ویژه ای داشته باشید چرا که هر کدام از آنها ضامن موفقیت شما در بازار پیش رویتان هستند.

اهمیت بسته بندی در فروش بهتر میوه خشک

اهمیت بسته بندی در فروش بهتر میوه خشک

اگر به استانداردهایی که در قبل ذکر کردیم توجه کنید، اغلب آنها در خصوص بسته بندی بودند. اگر بسته بندی مناسبی داشته باشید فروش ویژه ای هم خواهید داشت. بسته بندی های شکیل موجب جذب مشتریان بیشتر می شود و علاوه بر این به واسطه آن می توانید مجوزهای لازمه برای کسب و کارتان را دریافت کنید.
بسته بندی در فروش محصولات به حدی اهمیت دارد که اگر به شیوه درستی انجام نشده باشد، حتی اگر محصول شما کیفیت زیادی داشته باشد، مشتری خیلی ساده از کنار آن گذر کرده و محصول دیگری را انتخاب خواهد کرد. به این جهت که با رقبای خود تمایز داشته و نسبت به آنها فروش بیشتری داشته باشید، نیاز است که بسته بندی های شکیل و زیبا، متنوع و بهداشتی داشته باشید. بسته بندی خوب حتی نظر اغلب مشتریان عمده شما را هم به خود جلب می کند و به خاطر بسته بندی هم که شده اقدام به خرید محصولات تان خواهند کرد.
اکنون با اصول و روش مناسب برای بازاریابی و فروش میوه خشک آشنا شدید. در صورتی که با مشتریان خود ارتباط خوبی بگیرید، استانداردها را رعایت کنید و بسته بندی مناسبی داشته باشید، شک نکنید که خیلی زود فروش فوق العاده ای از آن شما شده و کسب درآمد بی نظیری از این طریق خواهید داشت.
شما می توانید برای شروع این کار پر سود، از راهنمایی های کارشناسان بکردانه بهره مند شوید و همچنین دستگاه میوه خشک کن خود ر ا از سایت اینترنتی بکردانه با بهترین کیفیت و نازل ترین قیمت تهیه نموده و کار خود را آغاز کنید.

نظرات خود را با ما در میان بگذارید