لواشک با میوه خشک کن نی نی سایت

لواشک از جمله تنقلات مورد علاقه ایرانی است که مشابه آن در هیچ جای دنیا پیدا نمی شود. اگر به لواشک ها علاقه دارید، ولی تهیه آن به روش صنعتی برایتان دردسر ساز است، به شما پیشنهاد می دهیم که برای تهیه لواشک از میوه خشک کن استفاده کنید. میوه خشک ها آب و رطوبت میوه ها را خشک و جذب می کنند. به طور میانگین 90 درصد میوه ها را آب و رطوبت تشکیل می دهد. در واقع به کمک میوه خشک ها در زمانی کم و بدون هیچ دردسری لواشک میوه مورد علاقه تان را می توانید درست کنید و از طعم شگفت انگیز آن لذت ببرید. در صورتی که قصد درست کردن لواشک با میوه خشک کن را دارید، ما را تا پایان این متن از سایت بکردانه همراهی کنید که با دستورالعمل ‌های متنوع آن آشنا شوید. شما عزیزان می توانید برای دریافت مشاوره درباره انواع دستگاه میوه خشک کن و کسب اطلاعات تخصصی درباره این محصول با مشاورین بکردانه تماس حاصل نمایید.

 لواشک با میوه خشک کن نی نی سایت

دستورالعمل درست کردن لواشک با دستگاه میوه خشک کن در نی نی سایت

برای درست کردن لواشک با دستگاه میوه خشک کن در نی نی سایت دستورالعمل های بسیاری وجود دارد. برخی از این دستورالعمل ها به شرح زیر هستند:
در ابتدا بهتر است میوه را برای تهیه لواشک انتخاب کنید که کمی بیش از حد رسیده باشد. در صورتی که تمایل دارید لواشکتان کمی شیرین باشد، به آن عسل یا خرما بدون هسته اضافه کنید. 6 تا 8 فنجان پوره میوه برای پر کردن چهار سینی دستگاه لازم است، البته این میزان بر حسب دستگاه متفاوت خواهد بود. ابتدا سینی های دستگاه خشک کن را با کاغذ روغنی بپوشانید. سپس میوه را روی آن قرار دهید. پس از گذشت چند ساعت لواشک شما آماده است و به راحتی از روی سینی جدا خواهد شد.

دستورالعمل درست کردن لواشک با دستگاه میوه خشک کن در نی نی سایت

در کامنت ها بنویسید که شما چطور لواشک خانگی درست می کنید؟

نی نی سایت علاوه بر دستورالعمل های زیر راه های دیگری برای درست کردن لواشک با میوه خشک کن وجود دارد. یکی از این دستورالعمل ها به شرح زیر است:

  • ابتدا میوه مورد نظر خود را به خوبی بشویید. برای تهیه لواشک به میوه تازه نیازی نیست. از این رو می توانید از میوه های له و خیلی رسیده استفاده کنید. دقت داشته باشید که ترشی و شیرینی لواشک به مزه میوه بستگی دارد. پس با توجه به ذائقه خود میوه را انتخاب کنید.
  • سپس در صورت وجود هسته آن را جدا کنید.
  • میوه ها را به خوبی با مخلوط کن، گوشت کوب برقی یا سنتی له کنید که به حالت پوره در بیاید.
  • سپس آن را روی سینی های میوه خشک کن قرار دهید. پس از چند ساعت لواشک شما آماده است. نوش جان.

برای درست کردن لواشک نیازی به آفتاب و مدت ها زمان نیست. امروزه با عرضه دستگاه میوه خشک کن در کسری از ثانیه می توانید لواشک هایی متنوع و خوشمزه ای را درست کنید و از طعم بی نظیرشان لذت ببرید. در متن بالا سعی کردیم به طور کامل نحوه درست کردن لواشک با میوه خشک کن را توضیح دهیم. امیدواریم مطالب فوق مورد استفاده شما قرار گرفته باشد لطفا شما هم تجربیات خود از درست کردن لواشک را در کامنت ها با ما به اشتراک بگذارید. شما عزیزان می توانید برای دریافت مشاوره رایگان راه اندازی کارگاه میوه خشک کنی با کارشناسان بکردانه تماس بگیرید.

 

نظرات خود را با ما در میان بگذارید