روغن گیری از تخم کدو با دستگاه ۹۰ توربو صنعتی

شاید شما هم شنیده باشید که تخم کدو و روغن آن خواص بالایی دارد. ما در این مطلب روغن گیری از تخم کدو را با دستگاه روغنگیری 90 توربو صنعتی بکردانه به شما آموزش خواهیم داد.

روغن گیری از تخم کدو

برای روغن کشی با استفاده از این دستگاه کافیست شما تخم کدو خود را در ورودی دستگاه ریخته و همانند ویدئو زیر روغن نهایی را در ظرفی مناسب جمع آوری کنید. روغنی که از این دستگاه استخراج می شود کاملا طبیعی بوده و هیچ افزودنی ندارد. دستگاه صنعتی 90 توربو بکردانه قابلیت روغن گیری از 22 کیلوگرم دانه را در آن واحد دارد. این دستگاه بدون سرو صدا است به همین دلیل یک انتخاب مناسب برای کسب و کارهای خانگی است. دستگاه توربو 90 قابلیت روغن گیری از دانه های سخت مانند هسته انار، هسته انگور، هسته خرما را نیز دارد.
روغن دانه های شما با استفاده از این دستگاه کاملا گرفته شده و کنجاله ای که خارج می شود کاملا فاقد هر گونه روغنی است. توربو 90 بکردانه حاوی فن خنک کننده، یک سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش است.

خواص روغن کدو

روغن کدو که توسط دستگاه های بکردانه گرفته می شود بدون هیچ مواد افزودنی است. از جمله خواص روغن کدو می توان مخوارد زیر را نام برد:

  • کاهش کلسترول
  • افزایش گردش خون
  • کمک به سلامت قلب و عروق
  • بهبود عملکرد پروستات (استفاده از روغن تخم کدو از بزرگ شدن پروستات جلوگیری می کند)
  • بالا بردن قوای جنسی
  • تقویت استخوان ها

روغن تخم کدو برای زیبایی و پوست و مو نیز فواید زیادی دارد.

فواید روغن تخم کدو

امروزه از انواع روغن ها برای زیبایی استفاده می شود. مطمئنا شما در مورد خواص روغن زیتون برای پوست یا روغن نارگیل مو زیاد شنیده اید. اما آیا از خواص روغن تخم کدو برای پوست و مو اطلاع دارید؟ ایرادی ندارد اگر در این مورد اطلاعات کافی ندارید کافیست ادامه این مطلب را مطالعه کنید.
اگر شما موهای خود را زیاد رنگ کرده اید و یا از دکلره استفاده می کنید مسلما روغن درمانی یکی از روتین های هفتگی شماست. ما برای این کار روغن تخم کدو را به شما پیشنهاد می دهیم. این روغن به دلیل آبرسانی قدرتمند یک انتخاب عالی برای از بین بردن خشکی موها است. روغن تخم کدو همچنین شامل ویتامین های مختلف از جمله آ، کا، ب7، امگا 3 و گوگرد است که برای موهای شما بسیار مفید هستند. برای روغن درمانی مو با استفاده از روغن تخم کدو بهتر است 2 الی 3 ساعت قبل از حمام این روغن را به آرامی از نزدیک ریشه تا ساقه مو خود بمالید، کمی آن را ماساژ داده و پس از اتمام تایم آن را با شامپو مخصوص خود بشورید. این کار را هفته ای یک بار تکرار کنید.
ماساژ صورت و بدن کمک زیادی به جلوگیری از چروک و شل شدن پوست شما می کند. برای ماساژهای صورت می توانید از روغن تخم کدو استفاده کنید. ویتامین آ موجود در آن باعث سفت شدن پوست و کاهش چین و چروک می شود. آبرسانی این روغن باعث شفاف سازی پوست و سلامت آن در طولانی مدت خواهد شد.
از دیگر فواید استفاده از روغن تخم کدو کاهش وزن است. شما می توانید این روغن را با سالاد خود میل کنید. طبع گرم تخم کدو باعث افزایش متابولیسم شما می شود.

دیدگاه‌ها  
الهام
سلام. روغن تخم کدو را میشه برای سرخ کردن استفاده کرد؟
ادمین
به نقل از الهام:
سلام. روغن تخم کدو را میشه برای سرخ کردن استفاده کرد؟

سلام الهام عزیز. از آنجایی که ظرفیت حرارتی روغت تخم کدو پایین است کمتر پیش می آید که از این روغن برای طبخ و پخت و پز استفاده شود.
ابراهیمی
میشه با تخم کدو پوست نگرفته روغن کدو گرفت؟
ادمین
به نقل از ابراهیمی:
میشه با تخم کدو پوست نگرفته روغن کدو گرفت؟

با سلام. بله شما می توانید مثل فیلمی که برای شما ارائه شده روغن تخم کدو را با پوست تهیه کنید.
سلیمانیان
سلام از این دستگاه کجاها میشه استفاده کرد؟
ادمین
به نقل از سلیمانیان:
سلام از این دستگاه کجاها میشه استفاده کرد؟

با سلام. شما می توانید از این دستگاه در مغازه ها، فروشگاه ها، مراکز داروسازی و هایپرمارکت هایی که فرایند روغن گیری در حضور مشتری انجام می شود، استفاده نمایید.
شیرین
سایز این دستگاه چقدره؟ تو خونه جا میشه؟
admin
به نقل از شیرین:
سایز این دستگاه چقدره؟ تو خونه جا میشه؟

سایز دستگاه های روغن گیری با هم فرق دارد. برای مشاهده سایز هر کدام از آن ها می توانید به صفحه محصولات مراجعه کنید.
فریماه
ممنون از مطلب خوبتون. نمی دونستم تخم کدو به جز خوردن فایده های دیگه ای هم داره
ادمین
به نقل از فریماه:
ممنون از مطلب خوبتون. نمی دونستم تخم کدو به جز خوردن فایده های دیگه ای هم داره

خوشحالم که این مطلب برای شما مفید واقع شد.
jamali
سلام با این دستگاه میشه روغن زیتون گرفت؟
نظرات خود را با ما در میان بگذارید