دستگاه روغن کشی کارگاهی

ما در مطالب وبلاگ خود گفتیم که دستگاه روغن کشی یکی از بهترین انتخاب ها برای کسب و کار خانگی است، این موضوع همچنان صحت دارد اما فرض کنید شما قصد تاسیس یک کارگاه روغن کشی را دارید در اینجا دستگاه یا دستگاه هایی که باید تهیه کنید به طور حتم متفاوت با دستگاه های مناسب کسب و کار خانگی خواهند بود. چرا؟ به دلیل تولید روزانه بالاتر. در یک کارگاه روغن کشی شما مکانی را اجاره کرده اید، ممکن است افرادی را استخدام کرده باشید تا برایتان بازاریابی کنند و ... پس نمی توانید با فروش چند بطری در هفته سود کار خود را ببینید در نتیجه باید تولید خود را بالا تر برده تا بتوانید از پس هزینه های خود برآیید.

دستگاه روغن کشی مناسب کارگاه

دستگاه های روغن کشی بکردانه میزان تولید ساعتی متفاوتی دارند و فضای متفاوتی را نیز اشغال می کنند برای مثال دستگاه مینی پرس بکردانه 25، 4 کیلوگرم دانه ورودی در ساعت دریافت می کند و ابعاد کوچکی نیز دارد. اما قوی ترین دستگاه بکردانه یا همان دستگاه روغن گیری 160 با وزن 650 کیلوگرم قادر به تولید 75 کیلوگرم دانه در ساعت است. اگر می خواهید کار کارگاه روغن کشی خود را با یک دستگاه شروع کنید، این دستگاه برای شما تولید بیشتری در ساعت خواهد داشت. شما می توانید نحوه کارکرد این دستگاه را در ویدئو زیر مشاهده کنید.

قیمت دستگاه روغن کشی کارگاهی

شما می توانید کارگاه روغن کشی را از زیر زمین خانه شروع کنید و یا از ابتدای کار محلی را مخصوص کارگاه خود اجاره کنید. با توجه به این انتخاب دستگاه روغن کشی که نیاز دارید متفاوت خواهد بود. اگر شما بخواهید دستگاهی با میزان تولید بالا تهیه کنید به نسبت باید هزینه ای بیشتر پرداخت کنید. برای اطلاع دقیق از دستگاه های روغن گیری با پشتیبانی بکردانه تماس بگیرید. تیم ما نه تنها شما را در خصوص قیمت آگاه خواهد کرد بلکه ما می توانیم به شما برای انتخاب بهترین دستگاه روغن گیری کمک کنیم.
به این نکته توجه داشته باشید که قبل از راه اندازی یک کسب و کار بزرگ باید میزان موفقیت را بسنجید، صرفا خرید 10 دستگاه به معنی بالا بردن امکان موفقیت شما نخواهد بود. بررسی کنید که با چه افرادی می توانید همکاری کنید. آیا نزدیک خود عطاری وجود دارد که خواهان روغن های درجه یک شما باشد؟ آیا می توانید به صورت آنلاین کالاهای خود را بفروشید و ....

دیدگاه‌ها  
Moslemomidnezhad
قیمت؟
نظرات خود را با ما در میان بگذارید