نحوه کارکرد آسیاب چکشی بکردانه

برای پودر کردن انواع مختلف ادویه جات و دانه ها می توان از دستگاه آسیاب چکشی بکردانه استفاده نمود. این دستگاه در عطاری ها و کارگاه های تولید و بسته بندی ادویه جات کاربرد دارد. برای استعلام قیمت دستگاه آسیاب چکشی بکردانه و کسب اطلاعات فنی این محصول به سایت بکردانه مراجعه نمایید و یا با کارشناسان مجرب مجموعه تماس حاصل نمایید.

چگونگی کار کردن با دستگاه آسیاب ادویه بکردانه

 برای استفاده از دستگاه آسیاب ادویه جات بکردانه بایستی مراحل زیر را به ترتیب انجام داد:

  • برای استفاده از دستگاه آسیاب بکردانه به منظور پودر کردن ادویه جات و غیره، دانه های درشت را در قسمت گرانول ساز یا پیش خردکن می ریزیم.
  • در مرحله بعد دستگاه اصلی آسیاب را روشن می کنیم.
  • پس از روشن نمودن دستگاه اصلی حالا نوبت به روشن نمودن گرانول ساز یا پیش خرد کن می رسد. دانه های درشت ادویه در داخل قسمت گرانول ساز به قطعات ریزتر تبدیل می شود.
  • پس از این که دانه ها در پیش خرد کن به قطعات ریزتر تبدیل شد به محفظه اصلی آسیاب وارد شده و سپس کاملا پودر می شود. دقت داشته باشید با توجه به میزان نرمی پودر مورد انتظار باید از توری متناسب استفاده نمود. برای این دستگاه آسیاب 3 نوع توری در اندازه های ریز، متوسط و درشت ارائه شده است.
  • پس از اتمام کار دقیقا مراحل را بصورت برعکس انجام می دهیم تا دستگاه را خاموش کنیم، به این ترتیب که ابتدا قسمت گرانول ساز را خاموش کرده و سپس کمی صبر می کنیم تا محفظه اصلی آسیاب کاملا خالی شده و پس از آن دستگاه اصلی را خاموش می کنیم.

چگونگی کار کردن با دستگاه آسیاب ادویه بکردانه

مزایای دستگاه آسیاب چکشی بکردانه

از مهم ترین مزیت های این دستگاه آسیاب ادویه می توان موارد زیر را برشمرد:

  • دستگاه آسیاب چکشی بکردانه دارای پنل اینورتر می باشد این پنل از اعمال فشار به موتور دستگاه جلوگیری می کند.
  • داشتن پیش خردکن به منظور خرد کردن دانه ها قبل از عملیات پودر سازی.

تیغه آسیاب چکشی

 تیغه دستگاه آسیاب با توجه به نوع کاری که دستگاه باید انجام دهد،  دارای جنس و شکل متفاوتی است. در حقیقت تولید کنندگان تیغه دستگاه آسیاب را به گونه ای انتخاب می کنند که با سختی مناسب خود کمترین خوردگی و حتی شکست را داشته باشد، پس نسبت سختی و انعطاف تیغه ها مناسب با نوع کار باید انتخاب شود. تیغه دستگاه آسیاب چکشی از جنس فولاد سخت کاری شده است. این تیغه با مقاومت بالا و ضد زنگ بودن انواع ادویه های سفت و سخت را به راحتی بدون هیچ گونه آسیبی به دستگاه خرد می کند. گروه تولیدی بکردانه برترین تولید کننده دستگاه آسیاب چکشی با بهترین و مرغوب ترین تیغه است. برای تهیه دستگاه آسیاب چکشی بکردانه می توانید به فروشگاه اینترنتی بکردانه مراجعه نمایید، همچنین برای ارتقا اطلاعات خود در مورد دستگاه آسیاب ادویه جات می توانید به بخش مقالات بکردانه مراجعه کنید. در ادامه می توانید کلیپ نحوه کار دستگاه آسیاب را مشاهده نمایید.

 

نظرات خود را با ما در میان بگذارید