آسیاب زنجبیل

زنجبیل با آن عطر جادویی، طعم دلپذیر و خواص فوق العاده یکی از چاشنی های جدانشدنی از سفره ایرانیان است. همان طور که می دانید، زنجبیل تازه، ساقه‌ی زمینی گیاهی است که به طور بومی در جنوب شرقی آسیا وجود داشته است. زنجبیل بعد از جدا شدن از گیاه، خشک می‌شود و به عنوان ادویه در پخت و پز مورد استفاده قرار می گیرد.

به این ترتیب برای به دست آوردن پودر زنجبیل، باید ساقه‌ی خشک شده گیاه زنجبیل را آسیاب کرد. اما اگر زنجبیل خشک شده را از نزدیک دیده باشید، متوجه می شده اید که بسیار سفت و آسیاب کردن آن کاری دشوار است. دستگاه آسیاب بکردانه بهترین گزینه برای آسیاب کردن زنجبیل است. با ما در این مطلب همراه باشید تا ببینیم دستگاه آسیاب بکردانه چگونه زنجبیل را به پودری نرم و یکدست تبدیل می کند. همچنین شما می توانید برای کسب اطلاعات در رابطه با دستگاه کره گیر و قیمت دستگاه روغن گیری و دستگاه آسیاب ادویه جات و هرگونه اطلاعاتی که نیاز دارید به دیگر مقالات ما در سایت بکردانه سر بزنید.

تست پودر زنجبیل با دستگاه آسیاب ادویه بکردانه

همان طور که پیش تر گفتیم، زنجبیل خشک شده بسیار سخت است. به همین دلیل اگر آسیاب آن را با دستگاه های خانگی و معمولی انجام دهید، بعد از چندبار تکرار آسیاب، موتور آن می سوزد. فراموش نکنید که موتور هر دستگاه توانی معادل ظرفیت و کارایی آن دارد.

دستگاه آسیاب بکردانه مجهز به موتور 2 اسب بخار و اینورتر است؛ ویژگی منحصر به فردی که نمی گذارد به دستگاه فشار بیاید. به عبارت دیگر اگر دستگاه شما در حین آسیاب کردن زنجبیل خشک داغ شود، اینورتر آن را خاموش می کند تا از سوختن موتو جلوگیری شود.

در ادامه در یک ویدئوی کوتاه به شما نشان می دهیم که کار با دستگاه آسیاب زنجبیل بکردانه چقدر آسان است.

 

دستگاه آسیاب مناسب زنجبیل در بکردانه

یکی از مهم ترین ویژگی هایی که دستگاه های آسیاب ادویه باید داشته باشند، جلوگیری از پخش شدن گرد و غبار ناشی از آسیاب ادویه در هواست. ادویه‌ی تندوتیزی مثل زنجبیل را تصور کنید. اگر غبار زنجبیل در مغازه شما پخش شود، نه تها برای شما، که برای مشتریان‌تان هم آزاردهنده خواهد بود. دستگاه آسیاب بکردانه با داشتن یک لایه پلاستیکی محکم در دو سمت خروجی پودر ادویه، اجازه پخش شدن غبار ادویه را نمی دهد.

نکته مهم دیگر در رابطه با دستگاه آسیاب زنجبیل بکردانه، عدم نیاز به الک کردن دوباره بعد از گرفتن ادویه است. پودری که این دستگاه تولید می کند، آن قدر نرم است که نیازی به الک کردن مجدد آن ندارید و این یعنی صرفه جویی در زمان و انرژی.

یکی از مهم ترین ویژگی های دستگاه آسیاب بکردانه که برای مراکز تولید ادویه بسیار مهم است، وجود توری های مختلف برای تنظیم درجه نرمی و زبری ادویه است. بنابراین با انجام یک تنظیم ساده در دستگاه می توانید تعیین کنید که ادویه شما تا چه حد زبر یا نرم باشد.

دستگاه آسیاب مناسب زنجبیل در بکردانه

بکردانه با ضمانت یک ساله و پشتیبانی ده ساله از دستگاه های خود این تضمین را به شما عزیزان می دهد که دستگاهی قدرتمند و حرفه ای را خریداری می کنید؛ دستگاهی که در صورت بروز هرگونه مشکل، تیمی از متخصصان را برای پشتیبانی دارد. بنابراین بدون نگرانی خرید کنید و ادویه هایی یک دست، نرم و باکیفیت تولید نمایید.

نظرات خود را با ما در میان بگذارید