سازنده دستگاه تصفیه روغن

پس از انجام عملیات روغن گیری از دانه های روغنی توسط دستگاه های روغن گیری، محصول بدست آمده رنگی کدر داشته و حاوی ناخالصی هایی خواهد بود که برای استفاده از آن باید روغن را تصفیه نمود. گروه بکردانه به هدف فراهم کردن تجهیزات لازم برای پروسه روغن گیری به صورت کامل، اقدام به طراحی و تولید دستگاه میکرون فیلتر نموده است. در ادامه این مقاله به بررسی این دستگاه می پردازیم. بکردانه سازنده دستگاه تصفیه روغن میکرون با کیفیت بالا و قیمت مناسب می باشد. برای تهیه این دستگاه فیلتر روغن با کارشناسان مجرب این گروه در تماس باشید.
اصلی ترین بخش روغن گیری از دانه های روغنی، فیلتراسیون و شفاف سازی روغن بدست آمده می باشد. روغن پس از خروج از دستگاه روغن گیری رنگی کدر داشته و حاوی لرد می باشد که با استفاده از دستگاه تصفیه روغن بکردانه می توان روغن را تصفیه نمود. از دستگاه میکرون فیلتر بکردانه برای تصفیه روغن بدست آمده از دانه های کنجد، کلزا و آفتابگردان، می توان استفاده نمود. مخزن این دستگاه گنجایش 30 لیتر روغن خام را دارد. این دستگاه قادر است در هر ساعت 15 لیتر روغن را تصفیه نماید . نکته قابل ذکر در مورد سرعت این دستگاه این است که در دقایق اولیه فیلتراسیون سرعت دستگاه به دلیل تمیز بودن پارچه صافی آن، بیشتر خواهد بود و با گذشت زمان به دلیل کثیف شده فیلتر سرعت کمی افت خواهد کرد. در آزمایشات انجام شده توسط کارشناسان بکردانه با استفاده از این دستگاه برای فیلتر 1 لیتر روغن، تقریبا 6.5 الی 7 دقیقه زمان نیاز است. شما عزیزان می توانید روش های فیلتراسیون روغن را در بخش مقالات سایت بکردانه مشاهده نمایید.

سازنده دستگاه میکرون فیلتر

ویژگی های دستگاه تصفیه روغن بکردانه

از ویژگی های این دستگاه می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • در ساخت موتور این دستگاه از پمپ دنده ای استفاده شده است که از موتور های با پمپ آبی بسیار با کیفیت تر و قوی تر می باشد.
  • محفظه های روغن این دستگاه از جنس استیل می باشد که قابلیت شستشوی آسان از ویژگی های آن می باشد.
  • مجهز به نشانگر بار دستگاه برای نمایش فشار داخل محفظه
  • مخزن با ظرفیت 30 لیتر
  • تصفیه 15 لیتر روغن در ساعت
  • یک سال گارانتی
  • 10 سال خدمات پس از فروش

ویژگی های دستگاه دستگاه تصفیه روغن بکردانه

نکات مهم در زمان استفاده از دستگاه میکرون فیلتر بکردانه

  • قبل از استفاده از دستگاه میکرون فیلتر حتما روغن را یک روز استراحت دهید تا ناخالصی های آن ته نشین گردد و سپس روغن را داخل مخزن ورودی دستگاه بریزید. این نکته را نه تنها درباره دستگاه تصفیه روغن بکردانه، بلکه در هنگام استفاده از هر نوع دستگاه فیلتر روغن مورد توجه قرار دهید زیرا بیشترین میزان از ناخالصی های روغن در روز اول، ته نشین شده و با انجام این کار علاوه بر این که ناخالصی کمتری وارد دستگاه می کنید، باعث افزایش طول عمر پمپ نیز خواهید شد، مضاف بر این که تمیز کردن پارچه فیلتر دستگاه کاری زمان بر و پر دردسر است و با انجام این کار پارچه کمتر کثیف خواهد شد.
  • استفاده از این دستگاه تصفیه برای مصارف فروشگاهی مناسب است و برای کارگاه های بزرگ باید از دستگاه های با ظرفیت و قدرت بالاتر استفاده کنید. این دستگاه قادر است عمل فیلتراسیون روغن، برای دستگاه روغن گیری 85 را انجام دهد.
  • فیلتر پارچه ای این دستگاه قابل تعمیر، تعویض و شست و شو می باشد که برای تعویض آن می توانید دستگیره های تعبیه شده بر روی درب مخزن را باز کرده و با خارج نمودن فیلتر، اقدام به تعویض و جایگذاری مجدد آن نمایید.
نظرات خود را با ما در میان بگذارید