نقش المنت در دستگاه های روغنگیر کلدپرس

 یکی از سوالاتی که برای اکثر افرادی که با دستگاه های روغن گیری پرس سرد، سروکار داشته اند، پیش آمده این است که کاربرد المنت حرارتی در دستگاه های روغن گیری کلد پرس چیست؟
در این مقاله از بکردانه به بررسی المنت حرارتی موجود در دستگاه های پرس سرد می پردازیم. شما عزیزان می توانید برای تهیه انواع دستگاه های روغن گیری با کیفیت بالا به سایت بکردانه مراجعه نموده و با مطالعه ویژگی دستگاه های مختلف، گزینه مورد نظر خود را انتخاب نمایید و برای دریافت مشاوره با کارشناسان بکردانه در ارتباط باشید.

کاربرد المنت حرارتی در دستگاه های روغن گیری کلد پرس

المنت حرارتی در دستگاه های پرس سرد در قسمت انتهایی دستگاه که هد نام دارد، تعبیه شده است. عملکرد این تجهیز به این گونه است که با گرم کردن قسمت خروجی، کنجاله ها را گرم کرده و باعث تسهیل عمل خارج شدن کنجاله از دستگاه می شود. در صورت عدم استفاده از این تجهیز در دستگاه های روغن گیری پرس سرد، خروج کنجاله از دستگاه با مشکل مواجه شده و باعث می شود عمل روغن گیری به درستی انجام نگردد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره نحوه کار دستگاه روغن گیری می توانید به صفحه چگونگی کار دستگاه های روغن گیری و روغن کشی در بخش مقالات بکردانه مراجعه نمایید.

کاربرد المنت حرارتی در دستگاه های روغن گیری کلد پرس

محل نصب المنت حرارتی در دستگاه های روغن گیری پرس سرد

المنت حرارتی بر روی قسمت کله گی یا هد در انتهای دستگاه و بعد از سیلندر خروجی روغن قرار دارد. استفاده از المنت در این قسمت از دستگاه باعث شده کنجاله ها پس از عملیات روغن گیری گرم شوند و باعث می شود روغن گرما نبیند و کیفیت آن در حد بالایی حفظ گردد. در مقاله دستگاه روغن گیری پرس سرد چیست؟ در قسمت مقالات بکردانه می توانید به اطلاعات کاملی درباره پرس سرد و دستگاه هایی که با این روش عملیات روغن گیری را انجام می دهند، دست یابید.

 

نظرات خود را با ما در میان بگذارید