کدام کره گیر بهتر است

در صورتی که قصد خرید دستگاه کره گیری برای فروشگاه خود را دارید و نمی دانید کدام یک از دستگاه های کره گیری بکردانه را تهیه کنید با این مقاله از بکردانه همراه باشید. در این مقاله به بررسی تفاوت میان تفاوت کره ساز هایپرمارکت و فروشگاهی می پردازیم. برای آشنایی بیشتر با دستگاه های کره گیر می توانید به مقاله قطعات دستگاه کره گیر در بخش وبلاگ بکردانه مراجعه کنید. قیمت دستگاه کره گیر خانگی دیجی کالا را می توانید در سایت بکردانه مشاهده کنید.

شباهت میان کره گیر هایپرمارکت و فروشگاهی

از دستگاه کره ساز برای تهیه کره از دانه ها و مغزیجات مختلف استفاده می شود. گروه تولیدی بکردانه به ارائه انواع مدل های دستگاه کره گیر پرداخته و این دستگاه ها دارای تفاوت ها و شباهت هایی می باشند.دو مدل پرطرفدار این دستگاه در بکر دانه، دستگاه کره ساز فروشگاهی و کره ساز هایپرمارکت می باشد که در موارد زیر مشابه یکدیگر می باشند:

  • بر روی هر دو مدل دستگاه، اینورتر نصب شده است.
  • در هر دو مدل، بدنه و تیغه ها و مارپیچ دستگاه ها از جنس استیل می باشد.
  • میزان خروجی هر دو مدل ۳۰ کیلو گرم در ساعت است.
  • هر دو مدل دستگاه کره ساز دارای یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش می باشد.
  • توان موتور و قدرت دستگاه در هر دو مدل یکسان است.

شباهت میان کره گیر هایپرمارکت و فروشگاهی

تفاوت میان کره ساز هایپرمارکت و فروشگاهی

بین دستگاه کره گیر فروشگاهی و کره ساز هایپر مارکت تنها از نظر ظاهری تفاوت هایی وجود دارد. نکته ای که در این جا قابل بررسی می باشد، وجود اهرم تنظیم میزان زبری و نرمی کره خروجی از دستگاه است. بر روی هد دستگاه کره گیر هایپرمارکت، اهرمی تعبیه شده که با حرکت دادن این اهرم به سمت چپ و راست می توانید میزان نرمی و زبری کره خروجی از دستگاه را با تغییر میزان فاصله بین تیغه های دستگاه تعیین کرد. این کار را حتی در حین عملیات کره گیری نیز می توانید انجام دهید و با چرخاندن اهرم و مشاهده میزان نرمی و زبری کره خروجی، محل دقیق ثابت شدن اهرم را انتخاب کنید.
برای اطلاع از قیمت کره گیر خانگی کوچک، صفحه ای با همین عنوان در بخش مقالات وجود دارد که در این مقاله، فاکتورهای تاثیرگذار برقیمت دستگاه کره گیر مورد بررسی قرار داده شده است. در صورت نیاز به مشاوره برای خرید دستگاه کره ساز می توانید با کارشناسان بکردانه تماس بگیرید و اطلاعات دقیق و کاملی را با توجه به آیتم های مد نظر خود دریافت کنید. یکی از راه های تهیه کره بادام زمینی استفاده از دستگاه کره گیر بکردانه می باشد و برای کسب اطلاع درباره این دستگاه به صفحه معرفی دستگاه کره گیر بادام زمینی بکردانه مراجعه کنید.

نظرات خود را با ما در میان بگذارید