قیمت کره گیر خانگی کوچک

دستگاه های کره گیر، برای تولید انواع کره از دانه های خوراکی و مغزیجات مانند بادام زمینی، فندق، نارگیل، پسته، بادام شیرین، گردو و کنجد استفاده می شوند که به دلیل کاربری آسان یکی از پر فروش ترین دستگاه ها است. این دستگاه ها برای راه اندازی یک کسب و کار خانگی و همچنین استفاده در مشاغل فروشگاهی و صنعتی گزینه مناسبی هستند.
در سال های اخیر به دلیل زیاد شدن فشارهای اقتصادی، کسب و کارهای خانگی با رشد بیشتری رو به رو شدند. در حال حاضر یکی از بهترین کسب و کار مواد غذایی است. شما با استفاده از یک دستگاه کره گیر مثل دستگاه کره گیر بادام زمینی می توانید به راحتی محصولات متنوعی را تولید کرده و به فروش برسانید. بدون شک بکردانه بهترین دستگاه ها را با مناسب ترین قیمت ها در اختیار شما قرار می دهد. محض اطمینان می توانید برای اطلاع از قیمت دستگاه کره گیر صنعتی دیجی کالا و دیگر سایت ها را بررسی کنید و با قیمت های سایت بکردانه تطبیق دهید.

نحوه قیمت گذاری روی دستگاه های کره ساز

قیمت گذاری دستگاه های کره گیر بر اساس نوع کیفیت محصول، برند محصول، خدمات پس از فروش و بسیاری از عوامل دیگر صورت می پذیرد.
در زیر با چند عامل تاثیر گذار بر قیمت گذاری محصول آشنا می شوید.
برای تعیین قیمت یک محصول ابتدا باید با سه مفهوم زیر آشنا شوید:

  1. قیمت (Price): هزینه ای که مشتری پرداخت می کند تا از کالا و خدمات استفاده کند.
  2. هزینه (Cost): به هزینه های ثابت ومتغیری که برای تولید یک محصول صرف شده است.
  3. ارزش (Value): ارزش یک کالا یعنی اینکه مشتری بداند بیشتر از پولی که پرداخت کرده، مزایا دریافت کرده است. ارزش برای مشتری فقط خریدن کالا نیست و به متغییرهای زیادی بستگی دارد مثلا ذهنیت او درباره برند محصول، خدمات پس از فروش، اعتبار شرکت و .....

نحوه قیمکت گذاری روی دستگاه کره گیر

استراتژی های قیمت گذاری روی دستگاه های کره گیر

  1. قیمت گذاری بر حسب هزینه
  2. قیمت گذاری براساس ارزش کالا در ذهن مشتری
  3. قیمت گذاری بر اساس بازار
  • قیمت گذاری بر حسب هزینه:

در این رویکرد ابتدا هزینه های تولید بررسی شده و سپس میزان سود مطلوب را مشخص کرده، در نتیجه قیمت برابر می شود با هزینه + سود، البته شایان ذکر است که در برخی از مشاغل، فروشنده ها برای هر کالا میزان مشخصی سود دریافت می کنند به عنوان مثال: عمده فروشان یا بازاری ها چنین قیمت گذاری را دارند.

  • قیمت گذاری بر حسب ارزش کالا در ذهن مشتری:

در این استراتژی قیمت ها بر اساس همه ارزشی که برای مشتری ایجاد می شود تعیین می گردد.
به عنوان مثال بسیاری از شرکت ها، حس اعتماد، خدمات پس از فروش، احساس رضایت را به شما می فروشند که همه اینها جزو ارزش هایی است که مخاطب برایش پول می دهد.

  • قیمت گذاری براساس شرایط بازار:

از آنجایی که از نامش پیداست قیمت گذاری بر اساس بازار کنونی صورت می گیرد. اینکه این محصول در بازار چند است؟ بازار رقابتی و قیمت ارز به چه گونه است؟ و مردم در شرایط کنونی چقدر حاضرند برای این محصول هزینه صرف کنند.
با توجه به مواردی که بیان شد قیمت گذاری تحت تاثیر عوامل بسیاری است. بنابراین در شرایط کنونی محصولات نوسان قیمت دارند و ممکن است قیمت محصول با توجه به شرکت سازنده آن محصول متفاوت باشد. دستگاه های کره گیر بکردانه در چهار مدل کره گیر فروشگاهی، هایپر مارکت و همچنین کره گیرهای فروشگاهی لاکچری و هایپرمارکت لاکچری طراحی و ساخته شده اند. تمامی دستگاه ها قابلیت کره گیری 30 کیلوگرم در ساعت جهت تولید کره از دانه هایی نظیر: بادام زمینی، بادام شیرین، پسته، نارگیل، فندق، گردو و کنجد را دارا هستند.

دستگاه کره بادام زمینی کوچک

یکی از انواع کره هایی که این روزها طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است، کره بادام زمینی است. از آنجایی که کره بادام زمینی هزینه نسبتا زیادی نسبت به سایر کره ها دارد؛ برخی از افراد ترجیح می دهند دستگاه کره گیری بادام زمینی را تهیه کنند و خودشان آن را با هزینه بسیار کمتری تهیه کنند. می توانید با خرید دستگاه کره بادام زمینی کوچک هم در هزینه های خود صرفه جویی کنید و هم اینکه همواره از کره تازه بهره مند شوید. دستگاه کره بادام زمینی نیاز به تخصص خاصی ندارد و هر فردی می تواند به راحتی کار با آن را فرا بگیرد. این دستگاه موتور بسیار قوی دارد که در مدت زمان کوتاهی کره را به ما تحویل می دهد، همچنین تیغه های برنده آن باعث می شود که کره بادام زمینی تولید شده بسیار نرم و مزه ای دلپذیر داشته باشد. دستگاه کره بادام زمینی کوچک حجم زیادی را اشغال نمی کند و از این رو در منازل نیز می تواند به راحتی نصب و استفاده شود و همچنین حمل و نقل این دستگاه راحت است. می توانید از سایت بکردانه اقدام به خرید دستگاه کره بادام زمینی کوچک با قیمت بسیار مقرون به صرفه کنید. قیمت دستگاه کره گیر خانگی دیجی کالا را می توانید در سایت بکردانه مشاهده کنید.

نظرات خود را با ما در میان بگذارید

سوالات متداول دستگاه کره بادام زمینی کوچک

دستگاه کره بادام زمینی کوچک چه کاربردی دارد؟
این دستگاه نسبت به سایر دستگاه های کره گیر بادام زمینی بزرگ، قیمت مناسب تری دارد و از این رو می توان در منازل نیز از آن استفاده کرد تا همیشه بتوانید از کره بادام زمینی تازه استفاده کنید.
دستگاه کره بادام زمینی کوچک با قیمت مناسب را از کجا می توان خریداری کرد؟
دستگاه کره بادام زمینی کوچک و بزرگ را می توانید با کیفیت بسیار بالا از سایت بکردانه، از معتبرترین مجموعه های طراحی و ساخت دستگاه های ماشین آلات صنایع غذایی، تهیه و خریداری کنید.