قیمت دستگاه میوه خشک کن 150 کیلویی

خشک کردن میوه با دستگاه میوه خشک کن را می توان یکی از مشاغل خانگی پردرآمد در نظر گرفت. دستگاه های میوه خشک کن در ابعاد و حجم های مختلفی ساخته می شوند. دستگاه میوه خشک کن ۱۵۰ کیلویی از جمله دستگاه های حجیم با ابعاد بزرگ است که مصرف صنعتی دارد.
تعداد سینی هایی که در دستگاه میوه خشک کن ۱۵۰ کیلویی به کار می روند، برای تهیه ۱۵۰ کیلو میوه خشک مناسب هستند. این سینی ها به صورت موازی بر روی یکدیگر سوار شده و تحت تاثیر هوای گرم قرار می گیرند. در واقع، هوای گرم از طریق یک فن متناسب با اندازه دستگاه، در همه جای محفظه میوه خشک کن پخش می شود. این کار به خشک شدن میوه ها در همه سینی ها کمک می کند.
قیمت میوه خشک کن ۱۵۰ کیلویی به فاکتورهای متعددی بستگی دارد. اصلی ترین عامل موثر بر قیمت دستگاه میوه خشک کن، برند سازنده آن است. هر چه برند سازنده یک دستگاه معتبرتر بوده و دستگاه کیفیت بالاتری داشته باشد، قیمت دستگاه میوه خشک کن ۱۵۰ کیلویی نیز گران تر خواهد بود.

مشخصات دستگاه میوه خشک کن 150کیلویی

مشخصات دستگاه میوه خشک کن 150 کیلویی

دستگاه میوه خشک کن ۱۵۰ کیلویی عبارت است از یک محفظه شامل ۴۰ سینی با ابعاد ۵۰ در ۶۰ که هوای گرم در بین آن ها جریان می یابد. میوه هایی که به صورت اسلایس های کوچک و نازک (ضخامت ۶ تا ۸ میلی متر) هستند، در تماس با هوای گرم خشک می شوند.
ابعاد یک دستگاه میوه خشک کن ۱۵۰ کیلویی معمولا در حدود ۸۰*۱۰۰*۱۰۰ است. این دستگاه بسته به برند سازنده آن می تواند با برق، گاز یا گازوئیل کار کند. ظرفیت هر پارت از دستگاه، ۱۵۰ کیلوگرم است و همین مساله کمک می کند تا حجم بالایی از میوه را بتوان با این دستگاه خشک نمود. سیستم تخلیه رطوبت دستگاه های میوه خشک کن صنعتی به حفظ کیفیت میوه های خشک شده (در صورت خاموشی دستگاه) کمک خواهد کرد.

دستگاه میوه خشک کن 150 کیلویی برای کجاها مناسب است

دستگاه میوه خشک کن 150 کیلویی برای کجاها مناسب است؟

اگر به دنبال راه اندازی یک کسب و کار خانگی در ابعاد نسبتا بزرگ هستید، به شما پیشنهاد می کنیم از دستگاه میوه خشک کن ۱۵۰ کیلویی شروع کنید. خشک کردن میوه با این نوع دستگاه، علاوه بر بهداشتی بودن، شرایطی کاملا بهینه و پربازده برای شما ایجاد خواهد کرد.
دستگاه میوه خشک کن ۱۵۰ کیلویی علاوه بر میوه، می تواند سبزیجات و صیفی جات را نیز خشک نماید. بنابراین در فصول مختلف می توان از طریق خشک کردن انواع مواد غذایی با این دستگاه، کسب درآمد نمود.
قیمت دستگاه میوه خشک کن ۱۵۰ کیلویی نیز برای شروع یک کسب و کار خانگی نسبتا مناسب است. در نتیجه افراد می توانند با صرف یک هزینه تقریبا مناسب، برای کسب درآمد از طریق خشک کردن میوه اقدام نمایند. برای شروع یک کسب و کار خانگی، مجموعه بکردانه همراه شماست. با مراجعه به وبسایت این مجموعه، ضمن خواندن مطالب سودمند، از دستگاه های مختلف این مجموعه دیدن کنید.

 

نظرات خود را با ما در میان بگذارید