لطفا قبل از اقدام به خرید با "09131293956" یا "09133200996" تماس  بگیرید.

دستگاه های روغنگیری

نتایج 1 تا 14 از کل 14 نتیجه

دستگاه روغن گیری که بعضی ها به عنوان روغن کشی هم به کار میبرند یکی از مهمترین دستگاه ها در تهیه محصولات طبیعی و سالم به شمار میروند. در ادامه به ارائه توضیحی مفصل راجع به دستگاه روغن گیری و قیمت انواع آن می پردازیم.

دستگاه روغن گیری

دستگاه های روغن گیری که بعضی ها به عنوان روغن کشی هم به کار میبرند یکی از مهمترین دستگاه ها در تهیه محصولات طبیعی و سالم به شمار میروند.
دانه های روغنی به عنوان منبع غنی و مهم دریافت پروتئین و ویتامین به حساب می آیند، به همین دلیل قیمت آنها از روغن حیوانی بالاتر است. قبل از روغن گیری میتوان دانه های روغنی را به صورت خام هم مصرف کرد. تخمه آفتاب گردان، کنجد و سیاهدانه نمونه ای از این دانه ها هستند. متخصصان ما در بکردانه با توجه به تجربه ی چندین ساله خود در زمینه ساخت دستگاههای روغنگیری، توانسته اند طراحی و تولید این ماشین آلات را با کیفیت مشابه، دستگاه روغنگیری آلمانی در داخل ایران انجام دهند.

انواع دستگاه های روغن گیری

روش پرس گرم و سرد دو روش برای خارج کردن روغن از دانه ها میباشند که در ادامه هر کدام را توضیح خواهیم داد.
دستگاه روغن گیری پرس گرم: در روش پرس گرم، ابتدا دانه ها گرم میشوند و در آخر توسط فشاری که به آنها وارد میشود، روغن خارج میشود. این روش را بیشتر کارخانه های بزرگ صنعتی به کار میبرند و به طور مثال روغن های ذرت و آفتابگردان تولید میکنند.
دستگاه پرس سرد: این روش بهترین روش روغن گیری به حساب می آید، به دلیل اینکه خاصیت دانه ها به طور کامل حفظ میشود. تکنولوژی پرس سرد از گرم سالمتر است، به دلیل اینکه دمای روغن پایین تر از 45 درجه است.
به دلیل کیفیت بالایی که در تهیه این روغن به کار رفته است، متخصصان به روغنی که از روش پرس سرد تولید میشود، روغن بکر نیز میگویند.
لازم به ذکر است همه دستگاه های روغن گیری در بکردانه از این روش استفاده میکنند.

اگر شما هم دغدغه تهیه و مصرف روغن سالم دارید، دیگر نگران نباشید، دستگاه روغن گیر خانگی هم مشکل شما در تهیه و مصرف روغن خانگی را حل میکند و هم میتواند به منبع درآمدی برای شما تبدیل شود و در مغازه یا فروشگاه خود از آن استفاده کنید. با توجه به وزن کم و جابه جایی آسان روغن گیر خانگی نسبت به دستگاه هایی که در کارگاه ها و کارخانه جات بزرگ استفاده میشود، این دستگاه محبوبیت زیادی پیدا کرده است.

ویدیوهای دستگاه های روغن گیری

میتوانید ویدیوهای مرتبط دیگر با دستگاه روغن گیری بکردانه را در آپارات و یوتیوب مشاهده کنید. 

دستگاه روغن گیری خانگی                                               

در دنیای امروزی که همه به دنبال راهکارهای سالم‌تر برای زندگی هستیم، تولید روغن‌های سالم و بدون مواد افزودنی می‌تواند یک گزینه عالی برای افراد با روحیه کسب و کار و دست به کار باشد. دستگاه‌های روغن‌گیری خانگی این امکان را به شما می‌دهند که به راحتی و در خانه خود، روغن استخراج کنید و از فواید بیشمار آن بهره‌مند شوید. شما می‌توانید این روند را به یک تجارت کوچک تبدیل کرده و روغن خانگی تولیدی خود را به دوستان، خانواده و حتی در بازارهای محلی عرضه کنید. با تبلیغات موثر و ارائه یک محصول با کیفیت، به سرعت درآمد خود را افزایش دهید. بکردانه این شرایط را برای شما فراهم کرده است تا با خرید دستگاهی بی نظیر بتوانید به راحتی از دانه های روغنی خرید محصولی سالم تهیه کنید.

راهنمای خرید بهترین دستگاه روغن گیری

خرید یک دستگاه روغن‌گیری ممکن است به عنوان یک تصمیم مهم برای بهبود سلامت و کاهش مصرف روغن در غذاها باشد. در ادامه چند نکته کلیدی برای انتخاب بهترین دستگاه روغن‌گیری آورده شده است:

  • ظرفیت و کارایی:

ابتدا باید به ظرفیت دستگاه توجه کنید. ظرفیت آن باید با نیاز شما به روغن تازه سازگار باشد، همچنین به کارایی دستگاه در استخراج روغن از مواد مختلف توجه داشته باشید.

  • نوع و جنس قطعات:

مواد سازنده قطعات دستگاه نیز اهمیت دارد. برخی از دستگاه‌ها از جنس استنلس استیل با کیفیت استفاده می‌کنند که می‌تواند مقاومت و عمر مفید دستگاه را بالا ببرد.

  • سهولت در تمیزکاری:

دستگاه باید به راحتی قابل تمیزکاری باشد. قطعاتی که به آسانی جدا شده و قابل شستشو باشند می‌توانند فرآیند تمیزکاری را ساده‌تر کنند.

  • ابعاد و طراحی:

اگر فضای کمی دارید، اندازه دستگاه نیز مهم است، همچنین طراحی آن برای استفاده راحت و ایمن نیز اهمیت دارد.

  • قیمت:

قیمت یک فاکتور مهم است، اما با توجه به نیازها و امکانات دستگاه، ارزش آن را ارزیابی کنید.

دستگاه های روغن گیری گروه تولیدی بکردانه ویژگی های لازم یک دستگاه کاربردی و با کیفیت را دارد و انتخابی مناسب برای کسانی هستند که تازه می خواهند وارد این حرفه شوند و کسب و کاری را راه اندازی کنند. تمامی تجهیزات و قطعات به کار رفته در دستگاه از بهترین ها تهیه شده است تا عملکردی متناسب با خواسته شما داشته باشد.

قیمت دستگاه روغنگیری – قیمت دستگاه روغنکشی

در رابطه با قیمت دستگاه های روغنگیری بدلیل نوسانات بازار و جهت دریافت آخرین لیست قیمت، شما می توانید با مشاوران فروش مجموعه بکردانه تماس بگیرید.
قیمت دستگاه های روغنگیری نسبت به ظرفیت و توان این دستگاه ها متفاوت می باشد و هر چقدر که ظرفیت و ابعاد دستگاه های روغنگیری بزرگ تر باشد قیمت دستگاه روغنکشی نیز مسلما بیشتر می شود .
یکی از مهم ترین عامل تاثیر گذار در قیمت دستگاه های روغنگیری پرس سرد ، مدل موتور و گیربکس این دستگاه ها می باشد که شرکت بکردانه در دستگاه های روغنگیری خود از موتور و گیربکس هایی با چرخ دنده های فولادی و با کیفیت که همگی کم صدا می باشند استفاده می کند. عامل های تاثیر گذار دیگری هم چون متریال استفاده شده در قسمت های روغنکشی یا استخراج روغن ، بلبرینگ های با کیفیت در قسمت گلدانی یا جابلبرینگی ، قطعات بیرونی دستگاه که نقش پوشش و ظاهر دستگاه را انجام می دهند ، رومیزی بودن یا ایستاده بودن دستگاه ، سنسور های استفاده شده و ... نقش مهمی در تعیین قیمت محصول نهایی ایفا می کند.
گروه تولیدی بکردانه سازنده انواع دستگاه های روغنگیری – روغنکشی در سطح های مختلف می باشد که مشتریان این مجموعه می توانند توسط محصولات متنوع این شرکت در خانه ، فروشگاه و حتی کارگاه و کارخانه فعالیت داشته باشند و کسب درامد کنند.

 

سوالات متداول روغن گیری

آیا دستگاه های روغن گیری قابلیت کارکرد مداوم در شبانه روز را داراست؟
بله، قابلیت کارکرد، در 24 ساعت شبانه روز یکی از ویژگی های این دستگاه روغن گیر است.
ظرفیت دستگاه های روغن گیری به چه صورت است؟
حداقل ظرفیت دستگاه های روغن گیری 4 کیلوگرم و حداکثر آن 20 کیلوگرم در ساعت است.
آیا در منزل هم میتوان از دستگاه روغن گیر استفاده کرد؟
بله دستگاه های روغن گیر خانگی در کسب کار و مشاغل خانگی به یکی از ماشین آلات پرطرفدار تبدیل شده است.
جنس بدنه و وزن دستگاه های روغن گیری به چه صورت میباشد؟
طراحی بدنه از یک پوشش تمام استیل میباشد و وزن دستگاه ها از 22 تا 650 کیلوگرم متغیر است.
آیا دستگاه های روغن گیر محدودیتی در روغن گیری دانه های مختلف دارد؟
خیر، این دستگاه توانایی روغن کشی از دانه های آفتابگردان، تخم کدو، سیاه دانه، بادام تلخ و شیرین، فندق، آرگان، خشخاش، زیره، کلزا، پسته، گردو، هسته انگور، هسته انار، هسته آلبالو را دارا میباشد.