دستگاه روغن گیری کلزا

دستگاه روغن گیری کلزا از سری دستگاه های صنعتی و خانگی می باشد که به شما کمک می کند تا دانه های روغنی کلزا را پرس کنید و از آن روغن استخراج کنید. دستگاه روغن کشی کلزا توسط سایت بکردانه به فروش می رسد که کاملا با استاندارد اروپا مطابقت دارد. دانه های روغنی کلزا به دلیل نداشتن کلسترول دارای کیفیت غذایی بالایی می باشد، حدود 55% دانه های کلزا دارای روغن می باشد. این دانه از گیاهی به نام کانولا تهیه می شود که در تخمدان این گیاه، دانه کلزا وجود دارد. از روغن کلزا به دلیل نداشتن چربی های اشباع به عنوان سالم ترین مواد خوراکی روغنی یاد می شود. این دستگاه نمونه ارتقا یافته نمونه های خارجی می باشد که توسط متخصصین داخلی طراحی و تولید شده است. از مزایای این کالا قیمت دستگاه روغن کشی کلزا می باشد که به دلیل تولید داخلی این محصول نسبت به نمونه خارجی نصف می باشد.
دستگاه روغن گیری کلزا در دو حالت پرس سرد و پرس گرم توانایی تولید روغن را دارد این دو روش مزایا و معایب مخصوص به خود را دارد. از این دستگاه می توانید انواع دانه های روغنی از جمله کلزا را پرس کنید و روغن موجود در آن را بگیرد. از خواص روغن کلزا می توان به جلوگیری از سرطان روده، دیابت، کاهش چربی خون، رفع گرفتگی عضلات و ... اشاره نمود. کلزا دارای ماده معدنی از جمله آنتی اکسیدان طبیعی، ویتامین E و امگا 3 می باشد. با استفاده از تجهیزاتی که این کالا در اختیار شما قرار می دهد شما می توانید در کوتاه ترین زمان روغن مورد نیاز خودتان را به صورت ارگانیک تهیه کنید. با توجه به حجم دانه هایی که در مخزن نگهدارنده دستگاه قرار می گیرد حدود 50% از میزان دانه را می توانید روغن تولید کنید.

قیمت دستگاه روغن گیری کلزا

قیمت دستگاه روغن گیری کلزا

برای راه اندازی یک کارگاه روغن گیری نیاز است ابتدا یک دستگاه روغن کشی کلزا خریداری کنید که به کمک آن می توانید دانه های کلزا را با روش پرس سرد چربی و در دمای زیر 50 درجه روغن کشی کنید. با توجه به میزان سرمایه گذاری که می خواهید در این عرصه انجام دهید میتوانید کارگاه روغن طبیعی خوراکی تولید کنید. با توجه به این که این روزها بسیاری از مردم به غذاهای ارگانیک روی آورده اند فرصت بسیار خوبی است تا بتوانید از کارگاه خودتان کسب درآمد کنید. این دستگاه به دلیل حجم مناسبی که دارد نیاز به فضای زیادی ندارد.

مشخصات دستگاه روغن گیری کلزا

اجزای تشکیل دهنده دستگاه تولید روغن کلزا عبارتند از: مخزن نگهدارنده، موتور قدرتمند، قیف فلزی، سیستم تنظیم دور موتور الکتریکی، کنترل دمای دیجیتال به همراه سیستم هوشمند و مجهز به فن خنک کننده. هر کدام از این اجزا وظیفه خاصی را بر عهده دارد به عنوان مثال می توان دانه ها را داخل قیف بریزیم که از طریق این مسیر دانه ها وارد مخزن اصلی شده و سپس در بخش پرس فشرده می شوند. در قسمت پرس دستگاه دو مسیر خروجی وجود دارند که روغن گرفته شده از مسیر اصلی خارج و تفاله ها نیز به بیرون از دستگاه هدایت می شوند. این محصول بهینه سازی شده و دارای گیربکس قدرتمند و بی صدا می باشد.
با توجه به تغییرات عمده که در بدنه اصلی این دستگاه داده شده است بسیاری از قطعات آن بومی سازی شده، که از مهمترین مزیت آن عدم مرطوب کردن دانه های روغنی می باشد. در صورتی که قصد خرید این کالای مهم را دارید می توانید از طریق تماس تلفنی با کارشناسان بکردانه در ارتباط باشید. برای دریافت قیمت دستگاه روغن گیری کلزا با ما تماس بگیرید.

 

دیدگاه‌ها  
عبادی
با کدوم دستگاهتون میشه روغن کلزا گرفت؟
ادمین
به نقل از عبادی:
با کدوم دستگاهتون میشه روغن کلزا گرفت؟

با سلام. تمامی دستگاه های روغن کشی بکردانه قابلیت روغن گیری از کلزا را دارند. برای دریافت راهنمایی های لازم هنگام خرید دستگاه روغنگیری با مشاوران بکردانه تماس حاصل فرمایید.
اکبری
سلام
همه دستگاهای روغنگیری گارانتی دارن؟
ادمین
به نقل از اکبری:
سلام
همه دستگاهای روغنگیری گارانتی دارن؟

با سلام. تمام دستگاه های شرکت بکردانه شامل یک سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش می شود.
مریم
سلام .کلزا چی هست؟ روغنش خوبه؟
ادمین
به نقل از مریم:
سلام .کلزا چی هست؟ روغنش خوبه؟

با عرض سلام. روغن کلزا از گیاه کلزا گرفته می شود که عکس آن را در مطلب مشاهده می کنید. این روغن سرشار از اسید لینولئیک و اسید چرب امگا 6 است. روغن کلزا نسبت به بقیه روغن های خوراکی کمترین چربی اشباع را دارد. استفاده از این روغن در رژیم غذایی می تواند برای شما معجزه کند.
میثم
سلام. کسی تا حالا تونسته با دستگاه روغن گیری کسب و کاری راه بندازه؟ من دارم روش فک میکنم اما مطمئن نیستم
ادمین
به نقل از میثم:
سلام. کسی تا حالا تونسته با دستگاه روغن گیری کسب و کاری راه بندازه؟ من دارم روش فک میکنم اما مطمئن نیستم

سلام میثم عزیز. بله ما مشتریان زیادی داشتیم که توانستند با خرید یکی از دستگاه های بکردانه یک شغل خانگی شروع کنند و به سود دهی نیز برسند. اگر شما پشت کار داشته باشید هر کاری ممکن است.
کیمیا
روغن کلزا همون کانولا؟
ادمین
به نقل از کیمیا:
روغن کلزا همون کانولا؟

سلام. چه سوال خوبی. شاید از نظر اسمی مشابه باشند اما روغن کانولا کاملا صنعتی است و برای سلامت جسمی یک خطر جدی به حساب می آید. این روغن از اصلاحات روی روغن کلزا بدست می آید. اما روغن کلزا همانطور که در مطلب خواندید یکی از بهترین روغن ها برای سلامت به حساب می آید. پس این دو را با هم اشتباه نگیرید.
سپیده
خیلی مطلب خوب و جامعی بود
ادمین
به نقل از سپیده:
خیلی مطلب خوب و جامعی بود

سلام. خوشحالم که این مطلب مورد توجه شما واقع شده است.
کریمی
قیمت دستگاه روغن گیری کلزا چقدر است؟
ادمین
به نقل از کریمی:
قیمت دستگاه روغن گیری کلزا چقدر است؟

با سلام برای اطلاع از قیمت دستگاه های روغن کشی بکردانه می توانید به صفحه محصولات مراجعه کرده و یا با شماره 09131175634 تماس حاصل فرمایید.
قربانی
سلام دستگاهتون پرس سرده؟
ادمین
به نقل از قربانی:
سلام دستگاهتون پرس سرده؟

با سلام. بله تمامی دستگاه های روغن گیری بکردانه با روش پرس سرد عملیات روغن گیری را انجام میدهند.
مهران قدیری
برای تولیدی بزرگ کدوم دستگاه روغن گیری خوبه؟
ادمین
به نقل از مهران قدیری:
برای تولیدی بزرگ کدوم دستگاه روغن گیری خوبه؟

سلام آقای قدیری برای دریافت راهنمایی در این خصوص با پشتیبانی بکردانه تماس بگیرید و از راهنمایی دقیق مشاوران با توجه به شرایط خود استفاده کنید.
محمد رضا خلیلی مهدی ابادی
درآمد ماهانه تا چقدر هست؟
آیا مواد اولیه را خودتان داری؟
آیا خودتان محصول تولید شده را میخرید؟
نظرات خود را با ما در میان بگذارید