دستگاه روغن گیری آفتابگردان

گل آفتابگردان یکی از گیاهان بومی است که در کشور آمریکای شمالی کشت می شود. بر خلاف اندازه کوچکی که تخمه آفتابگردان دارد، سرشار از منابع ویتامین و مواد معدنی و روغن های مفید هستند. تخمه آفتابگردان نه تنها خوراکی عالی است بلکه دارای خواص خارق العاده ای نیز می باشند. تخمه آفتابگردان حاوی دو ماده مغذی می باشد که موجب بهبود سلامت قلب و عروق می باشد. جالب است بدانید که ¼ فنجان حاوی تخم آفتابگردان 60% از ارزش غذایی روزانه شما را تامین خواهد کرد. دستگاه روغن گیری آفتابگردان یکی از دستگاه هایی است که به راحتی می تواند روغن تخمه های آفتابگردان را استخراج کند. ویتامین های موجود در تخمه آفتابگردان می تواند نقش آنتی اکسیدان را برای شما ایفا کند.
روغن آفتابگردان به راحتی و با کمک دستگاه روغن گیری استخراج می شود. روغن آفتابگردان از دانه های آفتابگردان استخراج می شود. این روغن یک روغن گیاهی سالم و مفید می باشد که می تواند برای سایر روغن های گیاهی جایگزین خوبی باشد. از نظر طب سنتی روغن آفتابگردان دارای فواید زیادی برای بدن می باشد که از مهم ترین آن ها می توان به پیشگیری از سرطان، بهبود ایمنی بدن، کاهش کلسترول و افزایش سلامت پوست اشاره کرد. روغن آفتابگردان در طب سنتی نیز کاربرد دارد که برای درمان یرقان و سرماخوردگی توصیه می شود. این روغن خاصیت تب بری نیز دارد.
روغن کشی به دو روش صورت می گیرد که روش پرس سرد یکی از آن ها می باشد. از دستگاه روغن گیری پرس سرد برای روغن گیری انواع دانه هایی که روغنی می باشد می توان استفاده کرد. روش پرس سرد در دمای پایین تر از 50 درجه سانتی گراد استفاده می شود و روغن حاصل صرفا از طریق فشار به دانه ها به وجود می آید. این روش نسبت به روش پرس گرم سالم تر می باشد. در روغن گیری به روش پرس گرم دانه ها در دمای بالای 100 در جه سانتی گراد گرم می شوند. هرچند با بالا رفتن دما راندمان تولید افزایش پیدا می کند اما مضراتی نیز دارد. روغن هایی که به روش پرس گرم تولید می شوند می بایست به صورت صنعتی تصفیه شوند که باز هم مشکلات مربوط به خود را دارد.  شما عزیزان می توانید برای اطلاع از قیمت دستگاه روغن گیری رومیزی بکردانه و دریافت مشاوره خرید این محصول با مشاورین ما تماس حاصل نمایید.

قیمت دستگاه روغن گیری آفتابگردان

قیمت دستگاه روغن گیری آفتابگردان

قیمت دستگاه روغن گیری آفتابگردان که توسط فروشگاه بکردانه ارائه می شود به عوامل مختلفی بستگی دارد که از جمله این موارد می توان به ظرفیت روغن کشی آن دستگاه اشاره داشت. این دستگاه ها قابلیت استخراج دانه های آفتابگردان در ظرفیت های مختلف را دارا می باشند. قطعات این دستگاه شامل ماردون، خردکن، موتور گیربکس با توان بالا، سیستم خاموش کننده اتومایتک و سیلو می باشد. تمام این قطعات دارای سختی بالایی هستند که همین امر موجب شده است این دستگاه به دستگاهی مطمئن و مناسب برای استفاده در کارخانجات و کارگاه ها تبدیل شود. این دستگاه ها قابلیت تولید روغن آفتابگردان از تخمه های آفتابگردان در ظرفیت بالا را دارا می باشد.
قسمت گلدانی دستگاه مجهز به بلبرینگ کف می باشد. همین امر کارکرد بی عیب و نقص این دستگاه را تحت فشار های زیاد و کار های مداوم تضمین می کند. بنابراین این دستگاه قابلیت روغن گیری از انواع دانه های روغنی را دارا می باشد. طراحی صنعتی و زیبای این دستگاه و تجهیز بودن این دستگاه به اینورتر از دیگر مزایای این دستگاه می باشد.
دستگاه روغن گیری آفتابگردان که توسط بکردانه ارائه می شود با تکنولوژی روز دنیا عمل می کند که شامل گارانتی و خدمات پس از فروش نیز می باشد. در صورتی که شما قصد خرید این دستگاه از وب سایت ما را دارید امکان خرید به صورت اقساطی نیز برای شما وجود دارد.

دیدگاه‌ها  
فرهاد
سلام. توی متن گفتید میشه دستگاه روغن گیری را قسطی خرید. میشه بپرسم با چند قسط این موضوع امکان پذیره؟
ادمین
به نقل از فرهاد:
سلام. توی متن گفتید میشه دستگاه روغن گیری را قسطی خرید. میشه بپرسم با چند قسط این موضوع امکان پذیره؟

با سلام به شما دوست عزیز. از آنجایی که قیمت دستگاه های روغکشی با هم متفاوت هستند برای اطلاع از قسط بندی دستگاه ها باید با قسمت فروش تماس بگیرید و اطلاعات دقیق را دریافت کنید.
خسروی
برای روغن آفتابگردون گرفتن باید تخمه را با پوست بریزیم توی دستگاه؟
ادمین
به نقل از خسروی:
برای روغن آفتابگردون گرفتن باید تخمه را با پوست بریزیم توی دستگاه؟

سلام .روغن گیری آفتابگردان به دو روش مختلف انجام میشه: در روش اول ، شما میتونید تخمه های افتابگردان با پوست مخصوص روغنگیری را وارد دستگاه کنید و از آن روغنگیری کنید.در روش دوم ، شما میتونید از مغز آفتابگردان های پوست گیری شده روغنگیری کنید.
mahtab
روغن آفتابگردان دقیقا از چی گرفته میشه؟
admin
به نقل از mahtab:
روغن آفتابگردان دقیقا از چی گرفته میشه؟

سلام. روغن آفتابگردان از دانه های گل آفتابگردان استخراج می شود.
Amir
سلام. عمر مفید دستگاه های شما چند سال است؟
ادمین
به نقل از Amir:
سلام. عمر مفید دستگاه های شما چند سال است؟

عمر مفید دستگاه به موارد مختلفی بستگی دارد که می توانید با مطالعه مطلب زیر به طور کامل در این خصوص اطلاعات کسب کنید.
https://www.bekrdaneh.ir/fa/articles/268-oil-machine-lifespan
mohammad
من حتما می خوام بتونم روغن آفتابگردون بگیرم اما شما گفتید روش شیمیایی بهتر است. میشه منو راهنمایی کنید که چی بخرم بهتره؟
ادمین
به نقل از mohammad:
من حتما می خوام بتونم روغن آفتابگردون بگیرم اما شما گفتید روش شیمیایی بهتر است. میشه منو راهنمایی کنید که چی بخرم بهتره؟

می توانید با تیم پشتیبانی بکردانه تماس بگیرید و از آن ها راهنمایی رایگان دریافت کنید.
میرغلامعلی خشکنابی
سلام
نظرات خود را با ما در میان بگذارید