دستگاه روغن گیری آلمانی

اختراع دستگاه‌های روغن‌گیری باعث شد تا چرخ‌های عصاری به تاریخ بپیوندند و فرایند استخراج روغن دانه‌ها از طریق دستگاه‌های مدرن و پیشرفته انجام شود. این دستگاه‌ها دارای مدل‌های مختلفی هستند که مدل آلمانی آن به دلیل ویژگی‌های بی‌نظیر گوی سبقت را از سایر برندها ربوده است. دستگاه روغن گیری آلمانی فرایند استخراج روغن را در کمترین زمان ممکن انجام می‌دهد. این امر موجب شده است تا بسیاری از کارخانجات با استفاده از این دستگاه‌ها راندمان کاری خود را به طرز عجیبی بالا ببرند و به سوددهی‌های کلان دست یابند. در کشور ما ایران نیز، شرکت بکردانه توانسته است با تلاش مهندسان و متخصصین خود، نمونه ی داخلی دستگاه روغن گیری را به شکلی قابل رقابت با محصولات آلمانی عرضه نماید. برای آشنایی با آنچه دستگاه های آلمانی به آن معروف هستند و اکنون نیز می توانید آن خصوصیات را در محصولات شرکت بکردانه نیز بیابید، را به خواندن ادامه مطلب دعوت می‌کنیم.

دستگاه روغن گیری آلمانی

معرفی دستگاه روغن گیری آلمانی

دستگاه‌های روغن‌گیری آلمانی به دلیل متفاوت بودن نحوه کار خود به دستگاه‌های روغن‌گیری آلمانی معروف هستند. این دستگاه‌ها دارای کارکرد متفاوت بوده و فرایند استخراج روغن را به روش پرسینگ سرد انجام می‌دهند. عمل پرسینگ سرد به این دلیل از روش پرسینگ گرم بهتر است که روغن‌ها را نمی‌سوزاند. معمولاً، در روش پرسینگ گرم به دلیل حرارت بالای دستگاه، روغن دانه‌ها طعم سوخته به خود می‌گیرند. دستگاه‌های نسل جدید آلمانی دارای قابلیت‌های زیادی بوده و به راحتی فرایند روغن‌گیری را در کمترین زمان ممکن انجام می‌دهند. جنس موتور این دستگاه کاملا باکیفیت بوده و از قدرت پرسینگ بالایی برخوردار است.
این دستگاه شباهت زیادی به چرخ‌گوشت و آبمیوه‌گیری دارد؛ به گونه‌ای که دارای یک مخزن مستطیلی‌شکل برای تفاله‌ها، یک سیلندر برای ورود دانه‌ها و همچنین یک مخزن مخصوص برای نگهداری از روغن می‌باشد. این دستگاه می‌تواند در هر بار روغن‌گیری 20 کیلوگرم دانه را در خود جای دهد. از آنجایی که روش روغن‌گیری دانه‌ها متفاوت است، این دستگاه مجهز به یک تابلو برق دیجیتالی و تنظیم‌کننده دما می‌باشد. در واقع، هر دانه برحسب سفتی و نرمی باید تحت دمای مخصوصی روغن‌گیری شود. در غیر این صورت روغن آن‌ها بی‌کیفیت و بد مزده خواهد بود. با کمی تحقیق و بررسی در مورد ویژگی های دستگاه های روغن گیری بکردانه، متوجه تمامی این خصوصیات به شکل عالی در آنها خواهید شد.

دستگاه روغن گیری

ویژگی‌های دستگاه روغن گیری آلمانی

به مانند دستگاه روغن گیری آلمانی، دستگاه روغن گیری بکردانه دارای پوشش تمام استیل است. تابلو برق و ترموستاتی که در این دستگاه به کار برده شده است کاملا اتوماتیک بوده و می‌توان آن را در هر دمایی تنظیم کرد. تنظیم دمای دستگاه برای روغن‌گیری دانه‌ها بسیار مهم است. چراکه اگر دما بالاتر از حد استاندارد باشد موجب سوختن دانه و روغن می‌شود. مصرف برق این دستگاه بسیار پایین است؛ به گونه‌ای که برخی از کارشناسان میزان مصرفی آن را برابر با یک یخچال فریزر می‌دانند.
همچنین، فرایند روغن‌گیری دانه‌ها توسط دستگاه روغن گیری بکردانه به صورت خودکار انجام شده و نیازی به حضور نیروی انسانی ندارد. تنها کاری که پرسنل انجام می‌دهند، تخلیه تفاله دانه‌ها و روشن کردن مجدد دستگاه است. جالب است بدانید که پس از اتمام فرایند روغن‌گیری، دستگاه به صورت خودکار خاموش خواهد شد.

دستگاه روغن گیری آلمانی

مزایای بی‌نظیر دستگاه روغن گیری آلمانی

دلیل معروفیت دستگاه، این است که از کاربردی ترین تجهیزات صنعتی بوده و به دلیل داشتن مزایای بی‌نظیر در بسیاری از صنایع کاربرد دارد. مانند نمونه آلمانی، دستگاه روغن گیری بکردانه از مزایای منحصربفرد مانند قیمت مناسب، راندمان کار بالا، کاملا اتوماتیک بودن، مصرف کم انرژی، لرزش بسیار ناچیز هنگام کار، بدنه قوی و تمام استیل، سرعت بالای روغن‌گیری و قابل تمیزکاری آن، برخوردار است. از این دستگاه می‌توان جهت استخراج روغن انواع دانه‌ها استفاده کرد. دانه‌هایی نظیر هسته انگور، هسته خرما، پوست گردو، دانه انار، سیاه دانه و غیره که همگی باید در دمای مخصوصی روغن‌گیری شوند.
نکته‌ای که در خصوص این دستگاه باید به آن توجه کرد، شرایط نگهداری است. به طور کلی عمر مفید این دستگاه‌ها بالا است، اما به شرطی که موجب استهلاک بالای آن نشویم. به این معنی که باید دستگاه را پس از هر بار روغن‌گیری تمیز کنیم. در غیر این صورت تفاله‌ها و ریز دانه‌ها راندمان کار را پایین آورده و به موتور آن فشار می‌آورد.

دستگاه روغن گیری آلمانی

قیمت دستگاه روغن گیری آلمانی

از آنجایی که قیمت‌ها مدام در حال تغییر هستند، نمی‌توان قیمت دقیقی را برای دستگاه روغن گیری آلمانی عنوان کرد. اما به طور کلی فاکتورهای مختلفی در تعیین قیمت این محصول تاثیرگذارند. فاکتورهایی نظیر جنس موتور، اندازه دستگاه، سرعت کارکرد، جنس بدنه و غیره که هر کدام می‌توانند قیمت دستگاه را دچار تغییر کنند. البته، نباید از میزان مصرف برق این محصولات بگذریم. این دستگاه‌ها به خودی خود برق بسیار ناچیری مصرف می‌کنند، اما سالانه مدل‌های جدیدی به بازار عرضه می‌شوند که مصرف برق آن‌ها از نمونه‌های قبلی پایین‌تر است. بنابراین، این مسئله نیز در تعیین قیمت دستگاه روغن گیری بکردانه تاثیرگذار است.
با وجود قیمت بالای دستگاه های روغن گیری خارجی، شما می توانید نمونه مشابه داخلی آن را خریداری نمایید. شرکت بکردانه با تولید دستگاه‌های روغن‌گیری باکیفیت توانسته خود را یک سر و گردن بالاتر از سایر برندها ببیند. محصولات بکردانه اکثرا تمام خودکار هستند و برای روغن‌گیری نیازی به حضور نیروهای انسانی برای نظارت از فرایند استخراج ندارند. توجه داشته باشید که پس از هر بار استفاده از این دستگاه، بلافاصله آن را بشویید تا تفاله‌ها وارد درزها و موتور آن نشود. این امر موجب افزایش طول عمر دستگاه های روغن گیری بکردانه خواهد شد.

دستگاه روغن گیری آلمانی

دیدگاه‌ها  
کیانی
چند ساعت در روز میشه از دستگاه روغنگیری کار کشید؟
ادمین
به نقل از کیانی:
چند ساعت در روز میشه از دستگاه روغنگیری کار کشید؟

سلام. دستگاه های بکردانه قابلیت فعالیت در شبانه روز را دارند فقط میزان دانه ی ورودی در مدل های مختلف متفاوت است. ظرفیت تولید دستگاه ها از 4 کیلوگرم دانه در ساعت تا 75 کیلوگرم دانه در ساعت متفاوت است.
صبوری
سلام شما دستگاه روغن گیری آلمانی را می فروشید؟
ادمین
به نقل از صبوری:
سلام شما دستگاه روغن گیری آلمانی را می فروشید؟

سلام و خسته نباشید. دستگاه های بکردانه تماما تولید داخلی هستند متخصصان و مهندسان شرکت بکردانه این دستگاه ها به شکلی قابل رقابت با دستگاه های آلمانی تولید کرده اند.
خراسانی
سلام. میشه قیمت دستگاه آلمانی را بگید؟
ادمین
به نقل از خراسانی:
سلام. میشه قیمت دستگاه آلمانی را بگید؟

با سلام. دستگاه روغنکشی آلمانی در سایت بکردانه به فروش نمیرسد. تمام دستگاه های سایت بکردانه تولید مهندسان داخلی هستند.قیمت این دستگاه ها در بخش محصولات قابل مشاهده است.
هایپرمارکت گلها
من این دستگاهو از جای دیگه ای خریدم الان یکی از قطعاتش مشکل دار شده می تونم از شما برای خرید این قطعه کمک بگیرم؟
ادمین
به نقل از هایپرمارکت گلها:
من این دستگاهو از جای دیگه ای خریدم الان یکی از قطعاتش مشکل دار شده می تونم از شما برای خرید این قطعه کمک بگیرم؟

با سلام. برای دریافت مشاوره با شماره های ذکر شده در سایت تماس حاصل فرمایید و راهنمایی لازم را دریافت کنید.
kaveh
قیمت دستگاه های شما به روز است؟ و اینکه اگه بخوام چنتا بخرم تخفیفی بهم تعلق میگیره؟
admin
به نقل از kaveh:
قیمت دستگاه های شما به روز است؟ و اینکه اگه بخوام چنتا بخرم تخفیفی بهم تعلق میگیره؟

سلام. قیمت های درج شده در سایت همگی به روز هستند. در خصوص خرید بیش از یک دستگاه و تخفیف با تیم فروش تماس بگیرید و به طور دقیق راهنمایی دریافت کنید.
آرایشی ستاره
برای تهیه روغن در موارد آرایشی دستگاه روغن گیری آلمانی خوبه؟
ادمین
به نقل از آرایشی ستاره:
برای تهیه روغن در موارد آرایشی دستگاه روغن گیری آلمانی خوبه؟

سلام. دستگاه آلمانی در بکردانه به فروش نمی رسد اما ما قادر هستیم دستگاهی با کیفیت دستگاه روغن کشی آلمانی و قیمت مناسب به شما معرفی کنیم. برای اطلاع دقیق با پشتیبانی شرکت تماس بگیرید.
حسن نژاد
من دستگاه خودتون را خریدم، نمیدونم این آلمانی چقدر خوبه اما مال شما واقعا حرف نداره. کارکرد عالی، روغن تولیدی عااااالی . تازه همه اینا به کنار خیلی هم خوب پشتیبانیتون جواب میده
ادمین
به نقل از حسن نژاد:
من دستگاه خودتون را خریدم، نمیدونم این آلمانی چقدر خوبه اما مال شما واقعا حرف نداره. کارکرد عالی، روغن تولیدی عااااالی . تازه همه اینا به کنار خیلی هم خوب پشتیبانیتون جواب میده

با تشکر. جواب دادن به مشتریان وظیفه ماست. خوشحالم که از خریدتون راضی بودید.
نظرات خود را با ما در میان بگذارید