احداث کارخانه روغنگیری در کشور عراق توسط گروه تولیدی بکردانه

کسب و کار روغن گیری از دانه های روغنی این روزها به یکی از پرطرفدارترین مشاغل تبدیل شده است. وجود چنین کارخانه ای با توجه به اهمیت روزافزون استفاده از مواد خوراکی طبیعی و ارگانیک، در هر کشوری لازم و ضروری است. گروه تولیدی بکردانه با نظر به این موضوع آمادگی خود را جهت راه اندازی کسب و کار روغن گیری و احداث خط تولید دانه های روغنی در ایران و سایر کشورها اعلام می کند و دراین راستا توانسته به کشورهای همسایه، ازجمله عراق، برای احداث کارخانه روغنگیری کمک کند. همچنین شما می توانید برای کسب اطلاعات در رابطه با دستگاه کره گیر و قیمت دستگاه ارده گیر به دیگر مقالات ما در سایت بکردانه سر بزنید.

کارخانه روغن گیری در عراق توسط گروه تولیدی ایرانی

صنعتگران و پژوهشگران ایرانی که همواره در صدر برترین تولیدکنندگان جهانی قرار داشته اند، این بار به کمک کشور همسایه مان عراق آمده اند تا یکی از مجهزترین کارخانه های روغن گیری را در آن تأسیس کنند. ما معتقدیم که بخش بزرگی از رسالت ما در گروه تولیدی بکردانه، نشر دانش و تکنولوژی بومی مان به کشورهایی است که زمینه و امکانات تأسیس چنین کارخانجاتی را ندارند.

به این ترتیب و با همت متخصصان ایرانی گروه تولیدی بکردانه خط تولید روغن را در عراق آغاز کردیم؛ پروژه ای که تمامی مراحل آن زیر نظر متخصصان پرتوان ایرانی پیش رفت و به احداث کارخانه ای مجهز و تکنولوژی محور انجامید. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با ااحداث کارخانه روغنگیری و اطلاع از قیمت دستگاه روغن گیری تا پایان این مقاله با ما همراه باشید. 

کارخانه روغن گیری در عراق توسط گروه تولیدی ایرانی 

پروژه کارخانه روغنگیری در کشور عراق، با خط تولیدی تخصصی کلید خورد که در ادامه به بررسی اجمالی آن می پردازیم:

در این پروژه 6 دستگاه روغن گیری در کنار هم به تولید روغن می پردازند. در این مسیر مخزن دانه با گنجایش 1000 کیلو دانه، دانه های روغنی را روی سه خط پمپ می کند تا وارد مرحله روغن گیری شوند. خط نقاله در نیز این مسیر، مسئول حمل کنجاله و خروج آن از خط تولید روغن است.

در مرحله بعدی فیلتر پرس، روغن تولید شده را تصفیه می کند و محصولی نسبتاً شفاف را به مرحله بعد می برد. مخزن پایینی این روغن را دریافت می کند، به پمپ می فرستد و پمپ آن را به درون فیلتر پولیشر پمپاژ می کند. این عملیات سبب می شود تا روغن یک بار دیگر از فیلتر عبور کند و نسبت به روغن قبلی باز هم شفاف تر شود. در انتها این روغن به مخزن نهایی می رود و برای بسته بندی آماده می شود.

در خط بسته بندی، روغن توسط 4 پمپ (4 نازله) در شیشه ها ریخته می شود و درب های آن ها وکیوم می شوند تا روغن برای توزیع در بازار آماده شود. در ادامه فیلم خط تولید روغن در کشور عراق را که توسط مهندسان بکردانه احداث شده، می‌بینید.

 

  کارخانه روغن گیری عراق

کارخانه روغن گیری عراق با همت صنعتگران ایرانی گروه تولیدی بکردانه کار خود را آغاز کرد و هم اکنون مشغول فعالیت است. متخصصان ما در گروه بکردانه بعد از پایان احداث کارخانه به پشتیبانی و خدمت رسانی خود به این کارخانه ادامه می دهند و آمادگی خود را برای همکاری با سایر صنعتگران ایرانی و خارجی اعلام می کنند.

برای اطلاع از نحوه احداث کارخانه روغن گیری و همکاری با ما کافی است با کارشناسان ما در بکردانه تماس حاصل نمایید و از مشاوره رایگان بکردانه بهره مند شوید. ما دست های شما را به گرمی می فشاریم و امیدواریم که همکاری با ما در مسیر احداث کارخانه روغن گیری آغاز راه رشد و توسه اقتصادی شما باشد.

نظرات خود را با ما در میان بگذارید