راه اندازی کسب و کار روغن گیری

برای راه اندازی یک کسب کار موفق به یک برنامه ریزی هدفمند نیاز داریم. رعایت پارامتر های تعیین شده در برنامه این امکان را به شما می دهد که در سریع ترین زمان ممکن به هدف خود دست پیدا کنید. پس برای راه اندازی کسب کار روغن گیری نیازمند نکاتی هستیم که رعایت آن ها برای دست یابی به موفقیت لازم می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره نحوه راه اندازی کسب و کار روغن گیری و آشنایی با شرایط آن، می توانید با بکردانه همراه باشید و در صورت بروز مشکل با مشاورین متخصص ما تماس بگیرید.

نکات طلایی برای راه اندازی کسب کار روغن گیری

برای راه اندازی یک کسب و کار موفق در زمینه روغن گیری بهتر است این پارامتر ها و نکاتی که ذکر می شود را رعایت کنید تا در مسیر موفقیت قرار بگیرید.

  • سرمایه:
    اولین شرایط راه اندازی یک کسب و کار، سرمایه آن است. توان خرید مواد اولیه با بهترین کیفیت و استفاده از دستگاه روغن گیری با کیفیت همگی پارامتر هایی هستند که برای عملی کردن آن ها به سرمایه مشخصی نیاز داریم. پس برای شروع سرمایه مورد نظر را فراهم کنید.
  • مکان
    مکان فروشگاه شما در گام دوم بسیار اهمیت دارد. برای این شغل بهتر است فروشگاه خود را در خیابانی راه اندازی کنید که جزء محله های نسبتا خوب شهر می باشد. زیرا از روغن های ارگانیک و گران قیمت در این محله ها بیشتر استقبال می شود.
  • مواد اولیه
    باید ذکر شود که یکی از مهم ترین نکاتی که باید به آن توجه کنید، مواد اولیه است. مواد اولیه که از درجه کیفی بالایی برخوردارند بهترین گزینه برای خرید هستند. استفاده از مواد اولیه درجه یک همیشه بهترین تبلیغ و بازار یابی برای فروشگاه شما می باشد زیرا این نظرات مردم است که در فروش شما تاثیر دارد.
  • عمده، خرده
    باید به این نکته توجه کنید که می خواهید به صورت عمده خرید و فروش خود را پیش ببرید یا به صورت خرده در طول روز به خرید و فروش بپردازید. هر کدام از این نوع خرید و فروش شرایط خود را دارد و با رعایت اصول آن می توانید سود قابل قبولی را به دست آورید.
  • چه دستگاه هایی نیاز داریم
    برای راه اندازی هر کسب و کاری، به وسایلی نیاز داریم که بتوانیم محصول مورد نظر خود را تولید کنیم. دستگاه های روغن گیری در این کسب و کار جزو مهم ترین پارامتر های راه اندازی می باشد. استفاده از دستگاه هایی با درجه کیفی بالا این امکان را به ما می دهد تا از مواد اولیه خود استفاده لازم را ببریم و روغنی به اصطلاح درجه 1 را به فروش برسانیم. مزیتی که دستگاه های خوب دارند صدای کم آن ها است. اگر دستگاه شما دارای صدا های اضافه باشد، تمرکز شما را حین کار کاهش می دهد و به مرور دچار سر درد در محل کار می شوید.
  • سختی و راحتی کار
    برای راه اندازی یک کار ایده ال گاهی سختی ها و در زمان های خاصی راحتی هایی را تجربه می کنید. اگر شخصیتی دارید که از روغن و کثیفی های ایجاد شده توسط آن بیزار هستید بهتر است به فکر راه اندازی روغن گیری نباشید.
  • مجوز ها
    برای راه اندازی یک کسب و کار در مرحله بعدی باید مجوز آن را دریافت کنید تا بتوانید در سطح شهر فعالیت و مسیر موفقیت را طی کنید.
  • تمیز کاری
    برای راه اندازی کسب و کار روغن گیری باید محل کار خود را همیشه در تمیز ترین حالت ممکن نگه دارید تا از نظر بهداشت محصول شما در بالا ترین سطح کیفیت باشد و همچنین محل کاری تمیز داشته باشید. تمیز کاری فروشگاه شما با کمی مشکل است، زیرا تمیز کردن روغن کار زمان بری می باشد.
  • جنس خوب
    استفاده از متریال درجه 1 این امکان را به شما می دهد که محصولی با کیفیت بالا را در دسترس مردم قرار دهید. استفاده از متریال هایی با کیفیت پایین نه تنها سودی برای شما ندارند، بلکه ضرر هایی را در پیش دارند. به شما پیشنهاد می شود که در زمان شروع کار خود از بهترین متریال استفاده کنید و این کار را ادامه دهید.
  • دکوراسیون
    دکوراسیون محل کار شما می تواند نوعی بازار یابی برای فروشگاه شما باشد. اگر از دکوراسیونی مدرن و بروز استفاده کنید، حس خوبی به مشتری خود می دهید و رضایت او را کسب می کنید. بهتر است با توجه به کسب کار خود از رنگ بندی مناسب استفاده کنید که احساس طراوت و شادابی را به مشتری شما بدهد.
  • ظرف و بسته بندی
    هنگامی که تمامی نکات را تا به اینجا رعایت کردید بهتر است از ظروفی برای بسته بندی استفاده کنید که نظر خریدار را جلب کند و زیبایی و نظم کار شما را به مشتری نشان دهد. البته که خرید ظروف شیشه ای نسبت به لاستیکی از نظر قیمت متفاوت است و بایستی هزینه بیشتری را صرف این کار کنید. اما بدانید که برای رقابت با بهترین ها باید در هر مرحله بهترین باشید تا در صدر فروش قرار بگیرید.
  • تعداد نیرو
    تعداد نیرو های شما برای راه اندازی یک کسب و کار موفق بسیار اهمیت دارد. اگر تعداد نیرو های ممکن برای راه اندازی این کار بیشتر از 1 نفر باشد، کار شما سریع تر پیش می رود و در مرحله های بعدی استفاده از نیرو های بیشتر رمز موفقیت شماست. نیرو هایی با آگاهی از تکنیک های آداب و معاشرت می توانند در فروش شما تاثیر گذار باشند.
  • دانش و علم
    قبل از اینکه کسب و کار خود را شروع کنید، بهتر است علم و دانش خود را تا حد ممکن نسبت به کارتان افزایش دهید. دانایی و آگاهی از شرایط کاری که با آن مواجه هستید این امکان را به شما می دهد تا یک فروشنده برتر باشید و در این مسیر در صدر قرار بگیرید.
  • آنلاین شاپ و فروش ایترنتی
    اگر قدم در مسیر فروش آنلاین بگذارید دیگر از خرید و فروش در فروشگاه دست می کشید. در فروش آنلاین شما می توانید محصول خود را به تمام کشور معرفی کنید و کسب و کار خود را توسعه دهید.

شما عزیزان می توانید برای اطلاع از قیمت دستگاه روغن گیری رومیزی بکردانه و دریافت مشاوره خرید این محصول با مشاورین ما تماس حاصل نمایید.

 

سود و زیان راه اندازی کسب و کار روغن گیری

اگر تمام موارد گفته شده را رعایت کنید، در بدترین حالت ضرر های ناچیزی را تجربه می کنید. اما اگر از نکات گفته شده استفاده نکنید و به بهانه سود زیاد تر از آن ها سر پیچی کنید، در مدت زمان کوتاه ضرر های زیادی را متحمل می شوید و شکست می خورید.
شما دوستان عزیز می توانید برای آگاهی از شرایط روغن گیری، خرید دستگاه روغن گیری یا یا دریافت مشاوره بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید.

دیدگاه‌ها  
صفورا مهدوی
خیلی خیلی ممنون از توضیحات جامعی که دادین. من سوال هایی درباره سرمایه اولیه و رقبا دارم که ممنون می شم راهنمایی کنین.
ادمین بکردانه
سلام دوست گرامی
خوشحالیم که مطلب مفید بوده و کمک کرده بهتون. سوالاتی که الان مطرح می کنین بسیار کلی هستن و جواب مشخصی ندارن متاسفانه. لطفا با شرکت تماس بگیرید تا بتونیم به طور دقیق طرح مسئله کنیم و پسخ بدیم به سوال هاتون.
ارادتمند
فراز صنعت
سلام مقاله خوبی بود. راه اندازی خط تولید روغن خوراکی با توجه به نیاز بازار و تقاضایی که می شود در هر صورت میتونه سود ده باشه. روغن یکی از مصرفی ترین کالاهای اساسی است که بخشی از جامعه به دنبال کیفیت ان، بخشی به دنبال قیمت ارزان آن هستند که با ترکیب این دو مورد میشه برند رو به بازار معرفی کرد. شاید اوایلش کمی چالش وجود داشته باشه ولی از بازار محلی که شروع بشه کم کم میتونید جا باز کنید
ادمین بکردانه
سلام بر شما دوست عزیز، از همراهی شما سپاسگزاریم .
نظرات خود را با ما در میان بگذارید