توجه داشته باشید دستگاه های روغن گیری سری 65 اکو ،85 اکو ،65 شاسی ،85 شاسی ، 90 ، 135 و 160 بکردانه تنها قادر به استخراج روغن از زیتون خشک شده برای مصارف دارویی و بعضا خوراکی هستند.

ضمنا گروه تولیدی و صنعتی بکردانه، دستگاه روغن گیری از زیتون برای استفاده خانگی ارائه نمی هد.

دستگاه روغن گیری زیتون

روغن زیتون یکی از پر کاربرد ترین و محبوب ترین روغن های گیاهی محسوب می شود که دارای طعمی لذیذ و خواص مفید بسیار زیادی می باشد. استفاده از روغن زیتون به 4 هزار سال پیش باز می گردد. زمانی که مصریان باستان به خاصیت های درمانی روغن زیتون پی بردند از آن در طب سنتی استفاده های زیادی کردند. امروزه دنیای پزشکی به اهمیت روغن زیتون پی برده است و تحقیقات گسترده ای نیز در این زمینه انجام داده است. روغن زیتون سرشار از اسید های چرب همچون اسید اولئیک، اسید پالمیتیک، اسید لینولئیک، کارونتوئید و ترکیبات فنولی می باشد. دستگاه روغن گیری زیتون یکی از مهم ترین ماشین آلات موجود در صنایع غذایی محسوب می شود. استفاده از دستگاه روغن گیری و یا روغن کشی روز به روز رو به افزایش می باشد. علت این امر آن است که اکثر افراد به خواص دانه های روغنی پی برده اند و کاربرد های روغن زیتون در مصارف غذایی و بهداشتی آشکار شده است. در صنعت روغن گیری از دو روش به منظور استخراج روغن از دانه های چرب استفاده می شود. روش اول روغن گیری زیتون استفاده از دستگاه پرس سرد روغن گیری نام دارد و روش دیگر استفاده از دستگاه روغن گیری پرس گرم نامیده می شود. این دستگاه ها هر دو از مهم ترین دستگاه های روغن کشی محسوب می شوند. اگر شما هم برای کسب درآمد از این دو روش به دنبال این مقاله آمده اید به شما پیشنهاد می کنیم مراحل تاسیس کارگاه روغن کشی را مطالعه فرمائید.

دستگاه روغن زیتون

روغن گیری از زیتون در قدیم به روش کاملا سنتی انجام می شد. در فرهنگ های مختلف روش های مختلفی برای تولید روغن از زیتون وجود داشته است. در گذشته برای به دست آوردن روغن زیتون ابتدا میوه های زیتون را جمع آوری می کردند. در قدم بعدی آن ها را آسیاب و سپس حرارت می دادند تا روغن خود را پس بدهد. شکل سنتی روغن گیری زیتون امروزه به روش صنعتی تبدیل شده است و روغن گیری از زیتون توسط دستگاه هایی که برای این منظور طراحی شده است، صورت می گیرد. روغن گیری زیتون در خانه نیز امکان پذیر است. 
زیتون دارای انواع مختلفی می باشد که بعضی از آن ها ممکن است کم و بیش اجزای مهم را همراه خود داشته باشند. تمام نمونه های این ماده دارای عناصر مخصوص به خود هستند که آن ها را برای سلامتی شما مفید می سازد. روغن زیتون برای پخت و پز های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. تمام قسمت های زیتون برای سلامتی مفید می باشد و مردم سراسر دنیا ارزش خاصی برای این ماده خوراکی قائل هستند.

قیمت دستگاه روغن گیری زیتون

قیمت دستگاه روغن گیری زیتون

لیست قیمت دستگاه روغن گیری زیتون که در فروشگاه بکردانه ارائه می شود با توجه به عوامل مختلف متفاوت می باشد. در تعیین قیمت دستگاه روغن گیری زیتون، اجزای این دستگاه ها از مهم ترین عوامل در تعیین قیمت دستگاه است. با استفاده از این دستگاه شما می توانید عمل روغن گیری از زیتون را انجام دهید. ظرفیت هر دستگاه به عوامل مختلفی بستگی دارد که نوع دانه روغنی یکی از این موارد می باشد. در دستگاه روغن گیری زیتون بعد از اینکه دانه ها شسته شدند و قادر به استفاده از آن ها بودیم، آن ها را در قیف می ریزیم و پس از عبور این دانه ها از دستگاه، روغن دانه های زیتون گرفته می شود و تفاله های آن هم به صورت مدادی باقی خواهد ماند. در نهایت از این تفاله ها می توان برای مصارفی همچون مصارف خوراکی دام استفاده کرد.

دستگاه روغن کشی زیتون صنعتی

دستگاه روغن گیری زیتون که توسط بکردانه ارائه می شود از بروز ترین و ایمن ترین تجهیزات در ساخت آن ها استفاده شده است. نگهداری، نظافت و اپراتوری دستگاه های روغن گیری زیتون بکردانه بسیار آسان است و کسانی که این دستگاه را خرید می کنند بدون هیچ دغدغه ای می توانند عمل روغن گیری را آغاز کنند. در صورتی که شما قصد دارید برای طولانی مدت از این دستگاه استفاده کنید هیچ مشکلی برای شما به وجود نخواهد آمد، همچنین در صورتی که قصد توسعه فعالیت روغن گیری را دارید برای شما هیچ دغدغه ای وجود ندارد، زیرا این دستگاه در بلند مدت ظاهر خود را حفظ می کند. اصولا از دستگاه های روغن گیری بزرگ در استخراج روغن کنجد استفاده می شود.

دستگاه روغن گیری زیتون خانگی

دستگاه روغن گیری زیتون خانگی یکی از محصولات ارائه شده توسط شرکت بکردانه است. اگر شما قصد دارید برای استفاده خانگی یا برای کسب درآمد یک دستگاه روغن گیری زیتون تهیه کنید ابتدا باید نیاز خود را شناسایی کنید. برای اینکار میتوانید با کارشناسان ما تماس حاصل کرده و از آنها تمام راهنمایی لازم را دریافت کنید. از آنجایی که قابلیت دستگاه ها با هم تفاوت دارند قبل از هر اقدامی برای تهیه دستگاه روغن گیر خانگی نیاز های خود ار شناسایی کنید. شرکت بکردانه یکی تولید کننده دستگاه روغن گیری زیتون ایرانی است. 

ساخت دستگاه روغن گیری زیتون

کاربرد و اهمیت استفاده از دستگاه روغن گیری زیتون با آگاهی از میزان کاربرد این دستگاه بیشتر نمود پیدا می کند. زیتون از میوه هایی محسوب می شود که بسیار قدرتمند و خوشمزه است و می تواند برای بدن شما بسیار مفید باشد. از مزیت هایی که استفاده از این میوه دارد می توان به مواردی همچون جلوگیری از پوکی استخوان، جلوگیری از ایجاد بیماری های قلبی، پوکی استخوان، بهبود سیستم گوارشی بدن، کم کردن فشار خون، بهتر شدن جریان خون، کاهش التهاب در مفاصل و همچنین جلوگیری از سرطان اشاره کرد. زیتون عمدتا در منطقه مدیترانه شرقی کشت می شود. هرچند زیتون در اکثر نقاط جهان یافت می شود اما برای اولین بار در این نقطه یافت شد و شهرت پیدا کرد. این میوه همچنین در مناطق شمالی کشور و عراق نیز یافت می شود. زیتون به دلیل دارا بودن ارزش غذایی و مزایای پزشکی اش مورد استفاده قرار می گیرد. روغنی زیتونی که با استفاده از دستگاه روغن گیری زیتون استخراج می شود نیز طرفداران زیادی پیدا کرده است که علت آن مواد مغذی بسیار زیادی است که در آن یافت می شود. در صورتی که شما هم به سلامت خود اهمیت می دهید بهتر است به خرید دستگاه روغن گیری زیتون فکر کنید. در صورتی که در این باره سوالی داشتید کافیست با کارشناسان بکردانه در تماس باشید.

نظرات خود را با ما در میان بگذارید