ارده سبوس دار چیست

برای تهیه ارده معمولی باید پوست کنجد را گرفته و پس از بودادن آن، اقدام به تهیه ارده نمود اما در ارده سبوس دار، پوست کنجد را جدا نمی کنند و از کنجد کامل برای ارده گیری استفاده می شود. از خواص ارده سبوس دار می توان به انرژی زا بودن آن اشاره نمود که این خوراکی به همراه شیره صبحانه ای کامل و مقوی برای فصول سرد سال می باشد. برای تهیه ارده سبوس دار می توانید از دستگاه ارده گیربکردانه استفاده نمایید. مشخصات، خرید و قیمت دستگاه ارده گیر را در سایت بکردانه دنبال نمایید.

خواص ارده سبوس دار

از خواص ارده سبوس دار می توان به این موارد اشاره نمود: ارده سبوس دار سرشار از انواع ویتامین ها، مواد معدنی، آنتی اکسیدان و چربی های اشباع نشده مثل امگا 3، 6 و 9 می باشد. با توجه به خواص ذکر شده، ارده سبوس دار نقش موثری در رشد کودکان داشته و برای درمان بیماری هایی مثل دیابت، فشارخون و آرتریت، کلسترول بالا، بیماری های قلبی و عروقی و ... مناسب می باشد. ارده کنجد سبوس دار برای درمان اختلالات کلیه و کبد، درد استخوان و مفاصل مفید می باشد. همچنین از نظر طب سنتی این ماده غذایی طبعی گرم دارد.

خواص ارده سبوس دار

تهیه ارده سبوس دار با استفاده از دستگاه ارده سنگی

بسیاری از افرادی که در عرصه ارده گیری مشغول به فعالیت می باشند بر این باورند که ارده تولید شده توسط دستگاه های ارده گیری هر چقدر نرم تر باشد، کیفیت بالاتری دارد و فروش بالاتری نیز خواهد داشت. اما با این حال این باور به عنوان قاعده ای غیر قابل تغییر نیست و افرادی که جسارت تابو شکنی را دارند در این روند تغییراتی ایجاد می کنند که گاها باعث پدید آمدن اتفاقات جالبی خواهد شد به عنوان مثال یکی از مشتریان جسور بکردانه اقدام به تولید ارده سبوس دار با استفاده از دستگاه ارده سنگی بکردانه نموده که محصول بدست آمده، ارده ای غلیظ با طعمی عالی و خواص فوق العاده می باشد. این ارده به دلیل غلظت بالاتر و خواص بیشتری که دارد باقیمت بالاتری نسبت به ارده معمولی به فروش می رسد که البته در بازار با استقبال بالایی نیز روبرو شده است. البته برخی بر این باورند که با استفاده از دستگاه کره گیر و کنجدهای بو داده شده می توان این محصول را با همین خصوصیات ظاهری تولید نمود که البته این حرف درست نیست و طعم ارده تهیه شده با دستگاه ارده گیر سنگی بسیار مطبوع و خوشمزه می باشد. دقت داشته باشید نحوه ارده گیری با دستگاه ارده سنگی برای تهیه ارده سبوس دار و معمولی یکسان می باشد.

برای اطلاع از قیمت دستگاه ارده گیری بکردانه با کارشنسان فروش و پشتیبانی ما تماس بگیرید.

 

دیدگاه‌ها  
بهجت وکیلی
سلام بسیار عالی این ارده سبوس دار را از کجا می تونم تهیه کنم؟
ادمین
به نقل از بهجت وکیلی:
سلام بسیار عالی این ارده را از کجا می تونم تهیه کنم؟

سلام دوست عزیز، شما می توانید این ارده را از کارگاه های تهیه ارده سنگی تهیه کنید که البته برخی از کارگاه ها و مغازه ها این ارده را بصورت سفارشی تولید می کنند.
محمد قاضی عسگر
سلام، یعنی از کنجد با پوست ارده سبوس دار گرفته شده؟
ادمین
به نقل از محمد قاضی عسگر:
سلام، یعنی از کنجد با پوست ارده گرفته شده؟

سلام دوست عزیز، بله دقیقا این ارده از کنجد با پوست تهیه می شود.
ریحانه سماواتی
ولی به نظر من ارده هر چقدر نرم تر باشه خوشمزه تره
ادمین
به نقل از ریحانه سماواتی:
ولی به نظر من ارده هر چقدر نرم تر باشه خوشمزه تره

سلام دوست عزیز، البته این مورد کاملا سلیقه ای هست و این نوع از ارده هم خواص خود را دارد.
سالار مجد
این ارده سبوس دار که خیلی بد شکله!!! مشتری هم داره؟
ادمین
به نقل از سالار مجد:
این ارده که خیلی بد شکله!!! مشتری هم داره؟

سلام دوست عزیز، درسته که ظاهر ارده سبوس دار شبیه ارده های معمولی نیست ولی طرفداران بسیاری دارد و معمولا با قیمت بالاتری نیز به فروش می رسد.
مصطفی کیانی
سلام قیمت دستگاه ارده گیر سنگی را لطف می کنید؟
ادمین
به نقل از مصطفی کیانی:
سلام قیمت دستگاه ارده گیر سنگی را لطف می کنید؟

سلام دوست عزیز، برای کسب اطلاعات بیشتر درباره قیمت دستگاه ارده گیر سنگی با کارشناسان بکردانه در تماس باشید و از مشاوره رایگان تیم بکردانه استفاده نمایید.
نظرات خود را با ما در میان بگذارید