روغن هسته آووکادو

میوه آووکادو به همراه هسته اش، خواص بسیار زیادی دارند و از این رو استفاده از روغن آووکادو بسیار پیشنهاد می شود. آووکادو میوه ای روییده در منطقه های گرمسیر است و برخلاف آرگان و زیتون که تنها در نیمی از سال می توان از آن ها جهت روغن گیری استفاده کرد، از آووکادو در هر زمانی می توان روغن گرفت. خواص روغن هسته آووکادو بسیار زیاد است. روغن آووکادو سلامت قلب و عروق را تضمین می کند، با عفونت های شکمی مقابله می کند، ضد سرطان است، کاهش استرس اکسیداتیو را به همراه دارد، سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند، از ایجاد چین و چروک در پوست جلوگیری می کند، سلامتی مو را حفظ می کند و همچنین توانایی کنترل عملکرد تیروئید را دارد. از این رو در این مقاله قصد داریم چگونگی روغن گیری هسته آووکادو را به شما توضیح دهیم. بکردانه یکی از بهترین شرکت های تولید کننده میوه خشک کن در بازار کشور ایران است؛ که شما می توانید انواع دستگاه میوه خشک کن در ابعاد مختلف را از این مجموعه تهیه کنید. 

دستگاه روغن گیری آووکادو

روغن گیری آووکادو با دستگاه روغن گیری پرس 32 بکردانه به راحتی انجام می شود. این دستگاه با موتور و گیربکس ایلماز ترکیه ساخته شده است و به اینورتر نیز مجهز است. همچنین اگر دستگاه روغن گیری بکردانه را خریداری کنید، می توانید از گارانتی محصول یک ساله و خدمات پس از فروش به مدت ده سال بهره مند شوید. با استفاده از دستگاه روغن گیری بکردانه می توانید روغن آووکادو خالص و شفافی را به دست آورید. نحوه تهیه روغن آووکادو به این صورت است که ابتدا قسمت گوشتی میوه آووکادو را به وسیله دستگاه میوه خشک کن خشک می کنید (میوه آووکادو هیچ رطوبتی نباید داشته باشد)، پس از آن به وسیله دستگاه روغن گیری پرس 32 کوچک و خانگی به راحتی می توان روغن هسته آووکادو را دریافت کنید. درواقع روغن گیری از آووکادو به اندازه ای راحت است که تفاوتی با نحوه روغن گیری از کنجد ندارد و تنظیمات یکسانی نیز دارند.

طرز تهیه روغن آووکادو در خانه

برای روغن گیری آووکادو کافی است دستگاه روغن گیری پرس 32 رومیزی بکردانه را تهیه کنید. پس از آن باید میوه و هسته آووکادو را خشک کنید و آهسته و پیوسته میوه های تکه شده را داخل مخزن دستگاه روغن گیری می ریزید و روغن این میوه که سبز رنگ است، به صورت خالص و شفاف به دست می آید. دستگاه روغن گیری بکردانه موتور و گیربکس ایلماز ترکیه را دارد و همچنین اینورتر دار بودن با قابلیت کنترل سرعت موتور و کاهش مصرف برق از دیگر خاصیت های این دستگاه است. ظرفیت تولید این دستگاه روغن گیری بکردانه، 3 کیلو دانه در هر ساعت است و همچنین با خرید دستگاه روغن گیری آووکادو می توانید از گارانتی یک ساله این دستگاه و خدمات پس از فروش ده ساله بهره ببرید. طرز تهیه روغن آووکادو در خانه به وسیله این دستگاه، بسیار راحت است. همچنین روغن سایر دانه ها را می توان با این دستگاه به دست آورد.  

دیدگاه‌ها  
عطاری
سلام دوست عزیز جسارتا فقط از گوشت آووکادو روغن گرفتین یا هسته هم روغن داره?
شاهد
هر کیلو آواکادو خشک شده بطور متوسط چقدر روغن دهی داره؟
نظرات خود را با ما در میان بگذارید