قیمت دستگاه میوه خشک کن ۲۰ کیلویی

برای خشک کردن میوه، سبزیجات و صیفی جات نیاز به خرید دستگاه میوه خشک کن بزرگ نخواهید داشت. امروزه دستگاه های میوه خشک کن با ابعاد کوچک برای مصارف خانگی تولید می شوند. با بررسی قیمت دستگاه میوه خشک کن ۲۰ کیلویی متوجه می شوید استفاده از این دستگاه شما را یاری خواهد کرد تا برای مصارف روزانه و حتی راه اندازی کسب و کارهای کوچک بتوانید روی قابلیت های آن حساب ویژه ای باز کنید. قیمت دستگاه میوه خشک کن ۲۰ کیلویی بسیار مناسب است. با توجه به ظرفیت کم این دستگاه در مقایسه با دستگاه های صنعتی و با ظرفیت بسیار بالا، انتخاب آن برای مصارف خانگی معقولانه تر به شمار می رود. بکردانه یکی از بهترین شرکت های تولید کننده میوه خشک کن در بازار کشور ایران است؛ که شما می توانید انواع دستگاه میوه خشک کن در ابعاد مختلف را از این مجموعه تهیه کنید. 


با توجه به کیفیت بسیار عالی دستگاه میوه خشک کن ۲۰ کیلویی و عملکرد مناسب آن برای خشک کردن انواع میوه مانند زردآلو، پرتقال، طالبی، توت فرنگی و سبزیجات، قادر هستید با خرید آن نیاز خود را به بهترین شکل برطرف کنید. برای کسب اطلاع از قیمت دستگاه میوه خشک کن ۲۰ کیلویی به صورت روزانه می توانید از خدمات موجود در سایت بکردانه بهره ببرید.

مشخصات دستگاه میوه خشک کن ۲۰ کیلویی

مشخصات دستگاه میوه خشک کن ۲۰ کیلویی

در ساخت دستگاه میوه خشک کن ۲۰ کیلویی شرایطی به کار می رود که کاربر بتواند از یک محصول کاربردی بهره ببرد. از جمله مشخصات دستگاه میوه خشک کن ۲۰ کیلویی می توان به ظرفیت تولید پایین آن اشاره کرد. این دستگاه به صورت روزانه می تواند تا ۲۰ کیلوگرم میوه، سبزیجات و صیفی جات را خشک کند. علاوه بر این وزن این دستگاه بسیار کم و معمولا کمتر از ۴۰ کیلوگرم است. ابعاد مناسب این دستگاه شما را یاری خواهد کرد تا بتوانید در هر مکانی روی به استفاده از آن بیاورید. در ساخت دستگاه میوه خشک کن ۲۰ کیلویی برای افزایش کیفیت بدنه علاوه بر گالوانیزه می توان از متریال استیل استنلس نیز استفاده نمود. دستگاه میوه خشک کن ۲۰ کیلویی دارای بدنه دو جداره است.
این دستگاه با سیستم برق اتوماتیک طراحی می‌شود. علاوه بر این از دیگر مشخصات دستگاه میوه خشک کن ۲۰ کیلویی می توان به مصرف بسیار پایین برق توسط آن اشاره کرد. با توجه به این مشخصات به راحتی می توانید برای مصارف روزانه خود، روی به خرید دستگاه میوه خشک کن ۲۰ کیلویی بیاورید.

خرید دستگاه میوه خشک کن ۲۰ کیلویی

خرید دستگاه میوه خشک کن ۲۰ کیلویی

اگر از جمله علاقه‌ مندان به خشک کردن مواد غذایی قابل خشک کردن مانند میوه و سبزیجات هستید، می توانید به جای راهکارهای سنتی از دستگاه میوه خشک کن کمک بگیرید. میوه خشک کن ۲۰ کیلویی برای مصارف خانگی و راه اندازی کسب و کارهای کوچک یک انتخاب ایده آل است. ساخت این دستگاه به شکلی است که به راحتی و با ساده ترین شکل می توانید روی به خشک کردن میوه و سبزیجات بیاورید. برای خرید دستگاه میوه خشک کن ۲۰ کیلویی در هر نقطه‌ای از کشور می توانید انتخاب خود را از فروشگاه اینترنتی بکردانه انجام دهید.
مجموعه ما با فروش دستگاه میوه خشک کن ۲۰ کیلویی و ارسال آن به نقاط مختلف کشور شما را یاری خواهد کرد تا برای استفاده از خواص میوه های خشک شده در هر نقطه از کشور بتوانید روی قابلیت‌های این ماشین‌ حساب ویژه‌ای باز نمایید. دستگاه میوه خشک کن 20 کیلویی را با قیمت مناسب و با کیفیت بالا از محصولات مجموعه ما انتخاب نمایید.

بهترین دستگاه میوه خشک کن ۲۰ کیلویی

بهترین دستگاه میوه خشک کن ۲۰ کیلویی

هنگامی که قصد خرید دستگاه میوه خشک کن ۲۰ کیلویی را دارید، سعی کنید شرایط تولید دستگاه را مورد بررسی قرار دهید. این روزها برندهای مختلف در تولید دستگاه میوه خشک کن خانگی و دستگاه میوه خشک کن نیمه صنعتی سعی در به کارگیری تجهیزات و متریال استاندارد دارند. گرمای یکنواخت و کارآمد از جمله مواردی به شمار می‌رود که باید در بهترین دستگاه میوه خشک کن ۲۰ کیلویی مدنظر قرار گیرد. علاوه بر این نوع طراحی و ساخت بهترین دستگاه میوه خشک کن خانگی به شکلی باید انجام شود که نیاز به چرخش سینی یا در آن احساس نشود.
موارد دیگری نیز می‌توانند در این زمینه شما را یاری کنند تا روی به خرید بهترین دستگاه میوه خشک کن ۲۰ کیلویی بیاورید. از جمله این فاکتورها می‌توان به قابلیت تنظیم دما اشاره کرد. کاربر به راحتی باید قادر باشد تا دما را متناسب با نیاز خود تنظیم کند. دستگاه های با کیفیت به شکلی طراحی می شوند که با استفاده از یک تایمر می توان برای گرم کردن مناسب میوه و محصولات غذایی اقدام نمود. علاوه بر این موارد بدون تردید بهترین دستگاه میوه خشک کن ۲۰ کیلویی از بدنه ای استاندارد تولید شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص انواع دستگاه میوه خشک کن، قیمت این ماشین آلات و خرید آنها با کارشناسان مجموعه بکردانه تماس حاصل نمایید.

بکردانه تولید کننده دستگاه میوه خشک کن

با افزایش تقاضا برای دستگاه میوه خشک کن، گروه تولیدی بکردانه برصدد تولید این دستگاه برآمد و آن را در برنامه خود قرار داد. اکنون این گروه تولیدی می تواند دستگاه های میوه خشک کن مختلفی را به تولید برساند و دستگاه میوه خشک کن بکردانه مدل D500، ‌دستگاه میوه خشک کن 30 کیلویی D1000 و... از انواع دستگاه های میوه خشک کن درجه یک تولید شده توسط بکردانه است. این دستگاه ها از پوشش تمام استیل برخوردار هستند و ضد زنگ و خوردگی هستند و همچنین بسیار مقاوم هستند. بکردانه تولید کننده دستگاه میوه خشک کن مجهز به فن های سیرکولاتور، سیستم خاموش کننده اتوماتیک، مجهز به المنت برقی و کنترل کننده زمان دیجیتال است. این دستگاه در طول کار صدایی ایجاد نمی کنند و ظرفیت تولید بالایی دارند. برای خرید این دستگاه درجه یک و با کیفیت، همین حالا اقدام کنید و سفارش خود را ثبت کنید.

نظرات خود را با ما در میان بگذارید

سوالات متداول قیمت دستگاه میوه خشک کن ۲۰ کیلویی

دستگاه میوه خشک کن ۲۰ کیلویی را از کجا می توان تهیه کرد؟
برای خرید دستگاه میوه خشک کن 20 کیلویی بهتر است به تولیدکنندگان این دستگاه مراجعه کنید. آن ها با قیمت مناسب تری دستگاه را می فروشند و خیالتان بابت اصل بودن آن راحت است. بکردانه یکی از تولیدکنندگان دستگاه میوه خشک کن است.
قیمت دستگاه میوه خشک کن ۲۰ کیلویی بر اساس چه معیاری تعیین می شود؟
قیمت این دستگاه به ابعاد و ظرفیت تولید آن بستگی دارد. اما موارد دیگری از جمله جنس بدنه دستگاه، تعداد طبقات، تجهیزات آن، برند تولید کننده و مواردی از این دست، نیز در قیمت آن موثر هستند.
آیا میوه خشک کن 20 کیلویی برای مصرف خانگی مناسب است؟
بله، ابعاد این دستگاه مناسب برای استفاده در منزل و جاگیری در آشپزخانه است. این دستگاه برای مغازه های فروش میوه خشک کوچک و جمع و جور نیز مناسب است.