دستگاه روغن گیری کنجد

روغن کنجد از مواد خوراکی می باشد که حاوی آنتی اکسیدان است و موجب از بین رفتن سرطان هایی است که ممکن است در بدن شما نهفته باشد. این روغن دارای ویتامین نیز می باشد و باعث به وجود آمدن شفافیت و لطافت در پوست می شود. روغن کنجد به ملکه های روغن نیز نام گرفته است. از میان تمام دانه های روغنی دانه کنجد دارای بیشترین میزان روغن می باشد. با همه موارد توضیح داده شده تولید این روغن بسیار کمتر از سایر دانه ها مانند گلرنگ و آفتابگردان است. روغن کنجد از جمله روغن های با کیفیت بالا و در عین حال قیمت مناسب محسوب می شود. همچنین این روغن از بالا ترین مقاومت در میان سایر روغن ها که از درصد چربی غیر اشباع بهرمند می باشد، برخوردار است. این روغن دارای قیمت و کیفیت بالایی نیز می باشد. لینگان و آنتی اکسیدان هایی که در روغن کنجد مشاهده می شود موجب افزایش مقاومت در برابر اکسیداسیون و خواصی مانند خواص فیزیولوژیکی می شود.

دستگاه روغن گیری کنجد یکی از دستگاه های پرکاربرد و محبوب می باشد که توسط فروشگاه بکردانه ارائه می شود. این دستگاه، دستگاه بسیار کم سر و صدایی می باشد و استفاده از آن به هیچ آلودگی صوتی منجر نخواهد شد. بسیار راحت می توان از این دستگاه حداکثر درصد روغن را به دست آورد. دستگاه روغن گیری کنجد برای کسانی مناسب می باشد که می خواهند روغن مورد نیازشان را به صورت کاملا طبیعی و سالم مصرف کنند. همچنین استفاده از این دستگاه می تواند نیاز شما را بر طرف کند. روغن خروجی از این دستگاه تمام خاصیت هایی که یک روغن کنجد طبیعی باید دارا باشد را دارا است. روغن گیری کنجد در خانه نیز ممکن است. روغن گیری در خانه به دو روش سنتی و با دستگاه روغن گیری کنجد انجام میشود. 

قیمت دستگاه روغن گیری کنجد

قیمت دستگاه روغن گیری کنجد با توجه به امکاناتی که در آن ها استفاده شده است متفاوت می باشد. دستگاه روغن گیری پرس سرد کنجد که توسط بکردانه ارائه می شود از اجزایی با بالاترین کیفیت ایجاد شده است. همچنین قیف این دستگاه دارای ضخامت مشخصی می باشد که از هیچ گونه اتصالات جوشکاری در آن استفاده نشده است و دارای ظاهری بسیار زیبا می باشد.

قیمت دستگاه روغن گیری کنجد

دستگاه روغن گیری کنجد می تواند برای فروشگاه های کوچک و عطاری کاربرد زیادی داشته باشد و برای آن ها مقرون به صرفه باشد. از دستگاه روغن گیری کنجد در فروشگاه های زنجیره ای مختلف استفاده می شود. کارکرد این دستگاه به گونه ای است که استفاده از آن در منزل و یا فروشگاه هیچ آلودگی صوتی ایجاد نخواهد کرد. با استفاده از این دستگاه به راحتی می توان به حداکثر درصد روغن دست پیدا کرد. روغن ها دارای دمایی مناسب می باشد. تمامی این ویژگی ها موجب شده است که به عنوان محبوب ترین دستگاه روغن گیری مورد استفاده قرار بگیرد. با استفاده از این دستگاه روغن گیری می توان از دانه های روغنی خام و بدون هیچ افزودنی به شکل پرس سرد روغن گیری کرد. روغن خروجی از این دستگاه تمام خواص دانه روغنی را دارا می باشد.

مشخصات دستگاه روغن گیری کنجد

از جمله دیگر اجزای این دستگاه می توان به ماردون و سیلندر اشاره کرد. این اجزا از فولاد های آلیاژی ضد سایش و سختکاری شده ایجاد شده اند. پرس داستگاه دارای مقاومت بالا و عمر طولانی می باشد. تمام اجزای این دستگاه با استفاد از آخرین تکنولوژی ایجاد می شوند. در صورتی که شما نیز برای فروشگاه و یا منزل خود به دنبال یک دستگاه روغن گیری کنجد با قیمت مناسب هستید می توانید از محصولات فروشگاه بکردانه بازدید نمایید و با کیفیت ترین محصول را خریداری کنید.

دیدگاه‌ها  
صبغت الله سعیدی
اسکن روغن کشی می خوام یه دانه برای من با شما همکاری کنم09053794159
نظرات خود را با ما در میان بگذارید