لیبل ارده | پیشنهاد بکردانه برای فروش بهتر

یکی از کسب و کارهایی که امروزه رونق زیادی داشته کسب و کارهای خانگی است. خرید دستگاه ارده گیری، دستگاه روغن گیری، میوه خشک کن و یا کره ساز یک انتخاب عالی برای شروع این کسب و کار ها است. اما بعد از خرید یکی از این دستگاه ها شما به یک نام جذاب هم احتیاج دارید. وقتی نام تجاری خود را انتخاب کردید باید برای این نام یک لیبل طراحی کنید تا بتوانید با بالا بردن جذابیت در ارائه کالا فروش خود را افزایش دهید.
تا حالا موقع خرید یک کالا جعبه و بسته بندی آن به قدری جالب باشد که شما را به خرید وا دارد؟ خب برای بالا بردن فروش روغن ارده کنجد یا ارده نیز باید همین کار را انجام دهید. در لیبل روغن ها حتما موارد مصرفی را ذکر کنید. مثلا در لیبل روغن ارده کنجد بنویسید: طبع ارده کنجد گرم است، بسیار انرژی زا و به گرم شدن بدن کمک می کند، یکی از منابع تامین کلسیم بدن است، به استحکام استخوان ها دندان ها کمک می کند، باعث تقویت حافظه می شود، کاهش کلسترول، برای رفع بیماری های رحم مفید است و ....
حتما در لیبل هر کدام از محصولات خود خواص آن ها را بنویسید و اشاره کنید که مصرف آن برای چه افرادی اصلا توصیه نمی شود. این موضوع باعث می شود اعتماد مشتری به شما و محصولی که می فروشید بالا برود. کالری مصرفی روغن های خود را ذکر کنید، برای افرادی که رژیم می گیرند اطلاع از کالری مواد خوراکی بسیار مهم است. برای آشنا شدن با یک لیبل جالب می توانید تصویر زیر را بررسی کنید. با بررسی تصویر زیر می توانید یکی از بهترین لیبل ها را برای کالای خود طراحی کنید. 

نمونه لیبل یک بطری روغن

نظرات خود را با ما در میان بگذارید