گرانول ساز یا پیش خرد کن دستگاه آسیاب

در صورتی که مغازه عطاری دارید و به دنبال دستگاه آسیاب با کیفیت و کم سو صدا هستید با این مقاله از بکردانه همراه باشید تا دستگاه آسیاب با تجهیز گرانول ساز را به شما معرفی کنیم. برای پودر کردن دانه های درشت و سخت به موتور دستگاه آسیاب فشار بالایی اعمال می شود به همین دلیل با نصب پیش خرد کن از وارد شدن آسیب به دستگاه آسیاب، جلوگیری می کنیم. البته در دستگاه آسیاب ادویه جات بکردانه به دلیل وجود اینورتر در صورتی که فشار بالایی به دستگاه وارد شود، برق ورودی به دستگاه قطع شده و دستگاه خاموش می شود همچنین در صورت نیاز به کسب اطلاعات درباره نحوه کارکرد آسیاب چکشی بکردانه به بخش مقالات بکردانه مراجعه نمایید.

پیش خرد کن دستگاه آسیاب

بررسی گرانول ساز یا پیش خرد کن دستگاه آسیاب

دستگاه آسیاب ادویه بکردانه دارای بخشی آپشنال به نام پیش خردکن یا گرانول ساز می باشد. دستگاه آسیاب با پیش خردکن بکردانه از دو قسمت اصلی تشکیل شده است که عبارتند از: دستگاه آسیاب اصلی و گرانول ساز. در محفظه دستگاه اصلی آسیاب، یک موتور به صورت اریب نصب شده که عمل پودر کردن دانه های ادویه را انجام می دهد. گرانول ساز از قسمت های مختلفی تشکیل شده که عبارتند از:

  • موتور
  • گیربکس
  • سیلندر
  • تیغه ثابت و متحرک
  • قیف با ظرفیت 2 کیلو ادویه

گرانول ساز به دلیل استفاده از گیربکس، قدرت بالایی داشته و با استفاده از آن ادویه های سخت مثل زردچوبه و زنجبیل را به قطعات کوچکتر تبدیل کرده و سپس این قطعات گرانول شده به سمت دستگاه اصلی آسیاب هدایت می شود. در آسیاب اصلی قطعات خرد شده، پودر می شود که میزان نرمی و زبری ادویه با استفاده از توری هایی که در دستگاه تعبیه شده، تعیین می گردد همچنین ادویه های پودر شده با این دستگاه، نیازی به الک کردن ندارند.

بررسی گرانول ساز یا پیش خرد کن دستگاه آسیاب

چرا استفاده از گرانول ساز یا پیش خرد کن

استفاده از پیش خرد کن بر روی دستگاه آسیاب ادویه باعث افزایش طول عمر دستگاه آسیاب می گردد و میزان سرو صدای آن را به حد چشمگیری کاهش می دهد. به دلیل نحوه طراحی ویژه دستگاه گرانول ساز و نصب آن در بالای دستگاه ادویه، کاربری آن آسان بوده و دانه های گرانول شده به صورت اتوماتیک پس از خروج از پیش خردکن توسط مجرای تعبیه شده به مخزن دستگاه آسیاب وارد می شود. در صورت استفاده از دستگاه گرانول ساز به موتور اصلی دستگاه فشار کمتری وارد می شود.
در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر درباره گرانول ساز یا پیش خردکن با کارشناسان مجرب بکردانه در ارتباط باشید.

نظرات خود را با ما در میان بگذارید