تست آسیاب سنجد

در این مقاله از بکردانه به بررسی دستگاه آسیاب بکردانه می پردازیم و تست آسیاب سنجد را برای شما عزیزان با تمامی نکات و ریزه کاری هایی که باید برای آسیاب این خوراکی سرشار از خاصیت رعایت کنید، انجام می دهیم، لطفا تا آخر این مقاله با ما همراه باشید و در آخر ویدئو تهیه شده را تماشا کنید. شما عزیزان می توانید برای تهیه دستگاه آسیاب بکردانه از راه های مختلف اقدام به خرید این محصول نمایید. بهترین راه برای خرید و و اطلاع از قیمت این دستگاه تماس گرفتن با مرکز فروش بکردانه است زیرا تجربه ای از خرید مطمئن در ذهن شما ماندگار خواهد شد. با خرید دستگاه آسیاب ادویه از بکردانه خیالتان از جهت دستیابی به خدمات پس از فروش و خرید دستگاه با کیفیت بالا و قیمت مناسب راحت خواهد بود. کیفیت دستگاه آسیاب زردچوبه اهمیت بسیار زیادی در کسب طعم و بوی دلخواه دارد، از این رو می توانید بهترین دستگاه آسیاب را از بکردانه خریداری کنید.

آسیاب سنجد

دستگاه آسیاب بکردانه برای پودر کردن انواع مختلف ادویه ها و میوه های خشکی همچون سنجد کاربرد دارد. این دستگاه به راحتی سنجد را با وجود داشتن هسته های بسیار سخت و محکم پودر کرده و تمامی نیازهای شما برای پودر کردن سخت ترین ادویه ها را پاسخگوست.
این روزها طب سنتی به استفاده از سنجد برای درمان بسیاری از بیماری ها توصیه می کند از جمله دلایلی که برای استفاده از سنجد در طب سنتی به آن ها توصیه شده می توان به موارد زیر اشاره نمود: درمان درد های التهابی، درمان سنگ کلیه، سرماخوردگی، تکرر ادرار ، افزایش سطح ایمنی، داشتن خاصیت ضد تومور، درمان آرتریت روماتوئید، کنترل دیابت، درمان رتینوپاتی و بیماری های پوست مانند پسوریازیس، درمان کبد چرب، درمان زخم، داشتن خاصیت آرام بخشی برای عضلات همچون داروی دیازپام، جوان سازی پوست صورت به دلیل وجود ویتامینC و انواع آنتی اکسیدان، مناسب برای لاغری و کاهش وزن، مناسب برای سلامت قلب و عروق، داشتن خاصیت ضداسترس، رفع تهوع و استفراغ، رفع سکسه، درمان اسهال و غیره.

آسیاب سنجد

نکات مهم در آسیاب سنجد

با توجه خاصیت های بیشماری که برای سنجد برشمردیم، ضرورت استفاده از آن نیازی به توضیح ندارد. یکی از راه هایی که برای مصرف سنجد توصیه می شود و با توجه به ویژگی های این میوه، بهترین راه نیز می باشد، استفاده از پودر سنجد به طور کامل (پودر سنجد با هسته و پوسته) می باشد. برای پودر کردن سنجد باید از دستگاه های آسیاب پرقدرت استفاده شود در غیر اینصورت دستگاه حتما آسیب می بیند. دستگاه آسیاب بکردانه دارای تیغه هایی از جنس فولاد بوده که براحتی قادر است دانه های سختی همچون هسته سنجد را به راحتی پودر کند. این دستگاه قابلیت تنظیم برای میزان نرمی و یا زبری پودر تهیه شده را دارد.
لازم به ذکر است برای پودر این میوه پرخاصیت از سنجدهای خشک که رطوبت آن گرفته شده استفاده کنید. در ویدئو پایین همین صفحه تست آسیاب سنجد با استفاده از دستگاه آسیاب بکردانه را مشاهده کنید تا از قدرت و کیفیت دستگاه مطمئن شوید. دستگاه آسیاب بکردانه مجهز به اینورتر بوده و باعث می شود هیچ گونه فشاری به موتور دستگاه وارد نشود و عمر بالای دستگاه آسیاب توسط این قطعه تضمین می گردد. از ویژگی های منحصر به فرد دستگاه آسیاب بکردانه نسبت به محصولات مشابه موجود در بازار می توان به امکانات دستگاه آسیاب کن، داشتن یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش این محصول کاملا ایرانی اشاره نمود.
تست دستگاه آسیاب سنجد را می توانید در ویدئو های زیر مشاهده نمایید.

 

نظرات خود را با ما در میان بگذارید