تست آسیاب سنجد با دستگاه آسیاب ادویه بکردانه

برای آسیاب کردن سنجد مواردی وجود دارد که مانع آسیاب کردن می شود. برای مثال هسته سنجد باید از آن جدا باشد تا بتوان آن را آسیاب کرد. اما خارج کردن هسته سنجد از آن به صورت دستی کاری وقت گیر و مشکل است که هر کسی آن را انجام نمی دهد. راه حل این مشکل دستگاه آسیاب است که بتواند سنجد را در دستگاه از هسته جدا و آن را به صورت کامل آسیاب کند. دستگاه آسیاب بکر دانه با داشتن توری های مختلف و تیغه های خاص برای آسیاب کردن این امکان را به شما می دهد تا در زمان کوتاه سنجد خود را آسیاب و از دردسر جداسازی هسته جلوگیری کنید.
برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه آسیاب ادویه ها توسط دستگاه آسیاب ادویه جات می توانید با بکردانه همراه باشید.

آسیاب سنجد بکردانه

برای آسیاب کردن سنجد در گام اول بایستی سنجدی انتخاب کنیم که رطوبت نداشته و حالتی پفکی داشته باشد. اگر سنجد استفاده شده دارای رطوبت باشد دستگاه آسیاب قابلیت آسیاب کردن آن را ندارد یا به عبارتی خروجی ما یک دست نیست و باید آن را جدا سازی کرد.
دستگاه های آسیاب بکردانه دارای موتور 2 اسب بخار هستند و 1 سال گارانتی دارند. 2 اسب بخار برای موتور دستگاه آسیاب بسیار قدرتمند عمل می کند. پس انتخاب این دستگاه بهترین گزینه است. اما پرداخت این هزینه برای دستگاه آسیاب فقط برای میوه ای سنجد مناسب است؟ قطعا خیر.
این دستگاه با داشتن 7 نوع توری مختلف برای جدا سازی و تیغه هایی برنده این امکان را به شما می دهد که بتوانید ادویه های دیگری از جمله زنجبیل، فلفل، زردچوبه و دارچین را به بهترین شکل آسیاب کنید. دستگاه های آسیاب بکردانه دارای 10 سال خدمات پس از فروش هستند. پس جای نگرانی نیست و در صورت بروز مشکل می توانید به بکردانه مراجعه و مشکل دستگاه خود را رفع کنید.

تست آسیاب سنجد بکردانه

چرا باید سنجد را اسیاب کنیم؟
سنجد برای پوکی استخوان بسیار مفید است. پس بهترین گزینه به جای صرف هزینه های کلان برای قرص های شیمیایی استفاده از پودر سنجد است.
استفاده از دستگاه آسیاب برای کسانی که عطاری دارند و یا از ادویه های موجود در بازار با حجم بالا استفاده می کنند بسیار صروری است. این افراد بهتر است که به جای خرید ادویه ها از مغازه های دیگر، ادویه مورد نیاز را به صورت شخصی تولید کنند.
برای مشاهده لیست قیمت، مشخصات و خرید دستگاه های آسیاب با بکردانه همراه باشید و در صورت بروز مشکل با مشاوران متخصص ما در تماس باشید.

 

دیدگاه‌ها  
مجتبی میری
درود بر شما
فیلم ها بسیار کاربردی بودن. خیلی ممنون.
ادمین بکردانه
سلام خدمت شما
بسیار خوشحالیم که مفید واقع شده و رضایت داشتین.
نظرات خود را با ما در میان بگذارید