قیمت دستگاه میوه خشک کن 100 کیلویی

دستگاه میوه خشک کن 100 کیلویی برای مصارف خانگی و صنعتی قابل استفاده است و با ظرفیت 100 کیلویی که دارد در هر بار استفاده حدود 35 کیلوگرم خروجی خواهد داشت. قیمت دستگاه میوه خشک کن 100 کیلویی بسته به عواملی مانند برند تولید کننده، کیفیت دستگاه، مدل دستگاه، نوع عملکرد و ... متفاوت است. در کل قیمت دستگاه میوه خشک کن 100 کیلویی ثابت نیست و با توجه به نوساناتی که هر لحظه اتفاق می افتد و عواملی که در بالا به آن ها اشاره شد نمی توان قیمت این محصولات را به صورت ثابت اعلام کرد. برای دانستن مشخصات دستگاه میوه خشک کن 100 کیلویی و مصارف آن با بکردانه همراه باشید.

مشخصات دستگاه میوه خشک کن 100 کیلویی

مشخصات دستگاه میوه خشک کن 100 کیلویی بسته به مدل و برند تولید کننده متفاوت است. این دستگاه ها برای کارگاه های صنعتی و نیمه صنعتی قابل استفاده هستند و اغلب با ابعاد استانداردی ساخته می شوند تا برای کارگاه های کوچک نیز قابلیت استفاده داشته باشند. البته اغلب این دستگاه ها مشخصات مشابه ای دارند از این رو در زیر به برخی از مشخصات دستگاه میوه خشک کن 100 کیلویی اشاره شده است:

  • ابعاد استاندارد ( 210 * 150 * 230)
  • داشتن 40 تا 50 سینی
  • تنظیم دمای دستگاه تا 100 درجه سانتیگراد
  • وجود تایمر دیجیتال و رطوبت سنج
  • مجهز به سیستم تخلیه رطوبت
  • برق مصرفی تک فاز و سه فاز
  • جنس بدنه گالوانیزه یا استیل
  • داشتن سیرکولاسیون هوای یکنواخت
  • و ...

مشخصات دستگاه میوه خشک کن 100 کیلویی

دستگاه میوه خشک کن 100 کیلویی را چه کسانی بخرند؟

همانطور که در مطالب بالا اشاره شد دستگاه میوه خشک کن 100 کیلویی به گونه ای طراحی شده است که برای مصارف صنعتی، نیمه صنعتی و خانگی مناسب و کاربردی است. در واقع این دستگاه روزانه ظرفیت خشک کردن 100 کیلوگرم میوه و سبزیجات را دارد. از این رو افرادی که به صورت خانگی، صنعتی و ... باید روزانه 100 کیلوگرم میوه را خشک کنند می توانند دستگاه میوه خشک کن 100 کیلویی را خریداری نمایند.

شما می توانید برای خرید دستگاه میوه خشک کن در حجم های دیگر به قسمت دستگاه میوه خشک کن سایت بکردانه مراجعه کنید. همچنین می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

بکردانه تولید کننده دستگاه های میوه خشک کن کابینتی 

بکردانه تولید کننده دستگاه های میوه خشک کن کابینتی

کار کردن با دستگاه های میوه خشک کن کابینتی بسیار راحت است و به دلیل سایز نه چندان بزرگ آن، به راحتی در آشپزخانه جا می گیرد و برای مصارف خانگی کارآمد است. ویژگی کابینتی بودن آن باعث می شود که ظرفیت خشک کردن این دستگاه بالا رود و به بهترین نحو این کار را انجام دهد. بکردانه یکی از تولیدکنندگان برتر ماشین آلات غذایی است، دستگاه میوه خشک کن کابینتی را نیز به تولید می رساند. این دستگاه از 5 طبقه یا بیشتر تشکیل شده است و از متریال درجه یکی ساخته شده است. بدنه دستگاه های تولید شده توسط بکردانه ضد زنگ و ضد خوردگی است و در برابر ضربه بسیار مقاوم است. جهت خرید دستگاه میوه خشک کن کابینتی بکردانه می توانید با همکاران ما در این مجموعه تماس بگیرید و همچنین از شرایط خرید نقدی و اقساطی ما مطلع شوید.  

نظرات خود را با ما در میان بگذارید

سوالات متداول قیمت دستگاه میوه خشک کن 100 کیلویی

قیمت دستگاه میوه خشک کن 100 کیلویی چقدر است؟
قیمت این دستگاه به جنس بدنه آن، ظرفیت تولید دستگاه، سوخت دستگاه، تعداد طبقات دستگاه و... بستگی دارد. اما در سایت بکردانه می توانید این دستگاه را با قیمت مناسب خریداری کنید، به دلیل اینکه بکردانه تولید کننده است نه واسطه گر.
برای خرید دستگاه میوه خشک کن 100 کیلویی از چه طریق باید اقدام کرد؟
ابتدا به سایت بکردانه مراجعه کنید و در آنجا اطلاعات تکمیلی محصول را مطالعه کنید و پس از اینکه همه چیز مورد تاییدتان قرار گرفت، سفارش خود را ثبت کنید. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با مشاوران فروش این مجموعه در ارتباط باشید.
برا فروش میوه خشک، به چه مدل دستگاه میوه خشک کن احتیاج است؟
برای یافتن پاسخ خود ابتدا باید میزان فروش خود در یک روز را بررسی کنید. اگر توانایی فروش بالایی دارید، میوه خشک کن 100 کیلویی بسیار مناسب است، البته این موضوع به میزان سرمایه ای که در اختیار دارید نیز وابسته است.