خشک کردن گوجه فرنگی

شاید برای شما هم این سوال پیش اومده باشه که چرا گاهی گوجه هایی که بعضی افراد در غذاها استفاده می کنند اینقدر خوشرنگ و خوشمزه است اما وقتی ما گوجه را داخل همون غذا میریزیم و میپزیم، گوجه ها نه رنگ خوبی داره و نه طعم دلچسبی؟؟ اینجا قصد دارم راز خوش رنگ و لعابی و خوشمزگی گوجه در غذای آشپز های حرفه ای را برای شما فاش کنم. آشپز های با تجربه برای غذاهایی مثل انواع خورشت و آبگوشت به جای استفاده از گوجه تازه از گوجه خشک استفاده می کنند. این روزها استفاده از گوجه خشک در انواع غذا ها بسیار رایج شده چون عطر و طعمی فوق العاده به غذا می دهد. شما عزیزان می توانید برای درست کردن گوجه خشک از دستگاه میوه خشک کن بکردانه استفاده کنید.

خشک کردن گوجه با میوه خشک کن بکردانه

خشک کردن گوجه فرنگی به دلیل رطوبت بالایی که دارد، کار آسانی نیست از این رو برای خشک کردن گوجه باید از دستگاه مناسب برای اینکار استفاده کرد. دستگاه میوه خشک کن بکردانه در کمتر از 10 ساعت گوجه فرنگی های تازه را تبدیل به گوجه خشک خوش رنگ و خوشمزه می کند. دستگاه میوه خشک کن با برق کار می کند و جنس بدنه دستگاه از استیل با کیفیت است به همین دلیل با خیال آسوده می توانید دستگاه را تمیز کنید و نگرانی بابت زنگ زدن دستگاه نداشته باشید. در دستگاه میوه خشک کن یکردانه گوجه ها بدون تغییر رنگ و طعم آن ها خشک می شود و ظاهری زیبا خواهد داشت. برای خشک کردن گوجه با میوه خشک کن بکردانه کافیست گوجه های خوشرنگ و رسیده که کاملا سالم و سفت هستند را ابتدا بشویید و پس از گرفتن آب اضافی آن ها، با استفاده از اسلایسر یا چاقوی تیز گوجه ها را به ورقه های نازک و هم اندازه برش بزنید. سپس اسلایس های گوجه را با فاصله ای کم از یکدیگر بر روی قفسه های دستگاه میوه خشک کن بگذارید. حال کافیست دستگاه را به برق وصل کنید و دما و زمان آن را تنظیم کنید و میوه خشک کن را روشن کنید.

خشک کردن گوجه با میوه خشک کن بکردانه

ویژگی های گوجه خشک کن بکردانه

از ویژگی های دستگاه میوه خشک کن بکردانه می توان به این موارد اشاره کرد که:

  • این دستگاه گوجه فرنگی ها را بدون تغییر رنگ و مزه خشک می کند و علاوه بر آن با استفاده از این دستگاه قادریم انواع میوه ها و سبزی ها را خشک کنیم.
  • دارا یودن بدنه تمام استیل از ویژگی های اصلی این دستگاه است و شما را قادر می سازد تا بتوانید به راحتی دستگاه را نظافت کنید.
  • دستگاه های میوه خشک کن یکردانه تمام برقی هستند و برای کار کردن نیازی به گاز و دودکش ندارد.
  • تنوع محصول دستگاه میوه خشک کن یکردانه با توجه به کارایی محصول و ظرفیت آن در دو مدل D500 با 15 قفسه و مدل D1000 با 30 قفسه موجود است.
  • جنس قفسه ها از آلومینیوم است که به راحتی می توان آن را شست.
  • محصولات میوه خشک کن یکردانه دارای یکسال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش است.
  • امکان قرار دادن قفسه ها یه تعداد دلخواه با توجه به میزان میوه ای که قصد خشک کردن آن را دارید.

شما عزیزان می توانید برای دریافت مشاوره درباره استفاده از دستگاه میوه خشک کن برای خشک کردن گوجه فرنگی با مشاورین بکردانه تماس بگیرید.

 

 

 

نظرات خود را با ما در میان بگذارید