تهیه چیپس میوه یکی از روش های نگهداری طولانی مدت میوه است که قدمت طولانی دارد و از فساد آن جلوگیری می کند. هنگامی که رطوبت میوه گرفته می شود. وزن و حجم آن کاهش پیدا می‌ کند، اما همچنان ارزش غذایی خود را حفظ می کند. میوه خشک سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی است. فیبر موجود در میوه خشک برای دستگاه گوارش بسیار مفید است و با توجه به تأمین ویتامین های مورد نیاز بدن، موجب طراوت و زیبایی پوست نیز می شود.
افرادی که نگران افزایش قند و افزایش وزن خود هستند، می توانند از انواع میوه خشک استفاده کنند و دیگر نگران اضافه وزن خود نباشند. تهیه چیپس میوه با استفاده از میوه های تازه و رسیده می تواند کسب و کار سودآوری باشد؛ اما کارآفرینی و تولید میوه خشک بدون تحقیق و بررسی غیر ممکن است. استفاده از مشاوره تولید میوه خشک قبل از راه اندازی خط تولید چیپس میوه خشک ضروری است. شرکت در دوره های آموزشی تهیه و تولید میوه خشک نیز از مراحل مهم شروع این حرفه است.  اگر برای تاسیس کارگاه میوه خشک کنی نیاز به مشاوره دارید و یا نیاز به دریافت اطلاعات در رابطه با انواع دستگاه ها همچون دستگاه کره گیر دارید با کارشناسان مجرب بکردانه تماس بگیرید. مشاورین ما پاسخگوی سوالات شما خواهند بود.

 

ضرورت مشاوره گرفتن از متخصصان پیش از راه اندازی تولیدی میوه خشک

ضرورت مشاوره گرفتن از متخصصان پیش از راه اندازی تولیدی میوه خشک

انتخاب مشاور برای شروع و راه اندازی خط تولید میوه خشک بسیار مهم است. برخی افراد با دریافت مبالغی به کارآفرینان مشاوره می ‌دهند. به همین خاطر باید اطمینان حاصل کنید راهنمایی ها و مشاوره های این افراد برای شما کاربردی است یا خیر؟ امکان تولید میوه خشک با استفاده از دستگاه های خشک کن در خانه هم وجود دارد.
این کار سود بالایی هم دارد، اما انتخاب دستگاه‌ های مناسب و بودجه مورد نیاز برای شروع کار باید در نظر گرفته شود. چالش‌ها و مشکلات بسیاری ممکن است بر سر راه تولید کنندگان میوه خشک باشد؛ اما کمک گرفتن از متخصصان و افرادی که در این زمینه تجربه دارند، می ‌تواند راه را برای تولیدکنندگان تازه کار هموار کند.
قیمت تجهیزات و دستگاه های خشک کن از مهم ترین قسمت های سرمایه‌گذاری است که نباید نادیده گرفته شود. وان مخصوص شستشوی اتوماتیک میوه، دستگاه مخصوص اسلایس میوه، دستگاه مخصوص بسته بندی و ... جزء تجهیزات مورد نیاز برای راه اندازی خط تولید میوه خشک هستند و نیاز به سرمایه دارند. بکردانه ارائه دهنده انواع دستگاه میوه خشک کن صنعتی با کیفیت بالا و قیمت مناسب می باشد برای دریافت مشاوره خرید با کارشناسان بکردانه در تماس باشید.

 بکردانه: مشاور شما در زمینه راه اندازی خط تولید میوه خشک

بکردانه: مشاور شما در زمینه راه اندازی خط تولید میوه خشک

اگرچه بخش عمده‌ای از میوه خشک موجود در بازار داخلی، از کشور های دیگر وارد می ‌شود، اما بخش داخلی نیز به صورت صنعتی و خانگی میزان قابل توجهی از میوه خشک را تولید و به بازار عرضه می کند. میوه خشک جزء خشکبار سنتی محسوب می ‌شود و نمونه ‌های پرمصرف آن عبارتند از: مویز، کشمش، قیسی، انجیر، انواع آلو، خرمالو، آناناس، موز، کیوی و پرتقال، تولید میوه خشک هم مزایای بسیاری دارد و هم توجیه اقتصادی دارد.
این کار نیاز به تجهیزات و دستگاه های مخصوص دارد. افرادی که اقدام به راه اندازی کسب و کار های این چنینی می کنند، نیاز به مشاوره تخصصی دارند. گروه تولیدی بکردانه مشاور شما در زمینه راه اندازی خط تولید میوه خشک است. متخصصان این شرکت با طراحی و ساخت ماشین آلات صنایع غذایی و ماشین آلات صنعتی، جایگاه خود را در میان برند های معتبر تولید کننده ماشین آلات صنایع غذایی کسب کرده اند. شما عزیزان می توانید برای دریافت مشاوره درباره انواع دستگاه میوه خشک کن و کسب اطلاعات تخصصی درباره این محصول با مشاورین بکردانه تماس حاصل نمایید.
داشتن اطلاعات کافی در رابطه با مراحل تولید میوه خشک برای راه اندازی خط تولید میوه خشک ضروری است. شرکت بکردانه با داشتن سال ها تجربه در زمینه تولید میوه خشک، راهنمایی و مشاوره های لازم جهت آشنایی با مراحل آن را به علاقه مندان ارائه می کند. پس از خرید میوه تازه و کنترل کیفی آن بایستی میوه ها برای شستشو دسته بندی شوند.
پس از اتمام مراحل شستشو و گندزدایی نوبت به آب کشی و کنترل کیفی ثانویه می رسد. پوست گیری و جدا کردن قسمت های خراب و لکه دار میوه، خرد کردن با استفاده از دستگاه اسلایسر، انتقال میوه به دستگاه بلانچر برای غیر فعال کردن آنزیم ها، وارد شدن به دستگاه خشک کن و در نهایت دسته بندی و بسته بندی، مراحل تهیه میوه خشک با کیفیت هستند.
شما نیز اگر نیاز به مشاوره و راهنمایی برای راه اندازی خط تولید میوه خشک دارید و در رابطه با مجوز های مورد نیاز و یا قیمت دستگاه میوه خشک کن و سایر دستگاه های لازم برای تولید صنعتی و خانگی میوه ‌خشک سؤالی دارید، می توانید با شماره های موجود در وب سایت بکردانه تماس بگیرید و از مشاوره رایگان کارشناسان و متخصصان این شرکت بهره مند شوید.

نظرات خود را با ما در میان بگذارید