روش تولید میوه خشک حبه ای

در چند سال اخیر میوه خشک یکی از خوشمزه ترین فرآورده ها بوده که با روش های متفاوتی در انواع مدل تولید می شود. میوه خشک حبه ای یکی از مدل های فرآوری میوه است که امروزه طرفدار بسیاری دارد و به دلیل ظاهری زیبا برای پذیرایی محبوبیت خاصی پیدا کرده است. اکثر میوه ها را می توان به صورت حبه ای خشک کرد و در اختیار مصرف کنندگان قرار داد اما برای این کار بیشتر از میوه های استوایی استفاده می شود.  اگر برای تاسیس کارگاه میوه خشک کنی نیاز به مشاوره دارید با کارشناسان مجرب بکردانه تماس بگیرید. مشاورین ما پاسخگوی سوالات شما خواهند بود.
برای تولید میوه خشک حبه ای از میوه های سالم استفاده می شود تا کیفیت فرآورده تولید شده بیشتر باشد. تولید اینگونه میوه خشک به صورت خانگی و صنعتی قابل اجرا است. در واقع برای تولید میوه خشک حبه ای روش های مختلفی وجود دارد و تفاوت آن با روش تولید میوه خشک چیپسی در نوع برش، زمان خشک شدن و ... است.

طرز تهیه میوه خشک حبه ای

طرز تهیه میوه خشک حبه ای

همانطور که گفته شد طرز تهیه میوه خشک حبه ای متفاوت است و می تواند به صورت خانگی و صنعتی انجام شود. در روش های خانگی حجم کار بسیار کم است و با تهیه میوه، شستشو و برش آن به صورت منظم و حبه ای کار شروع می شود، بهتر است لکه های موجود در میوه ها را جدا کنید و در صورتی که امکان دارد پوست میوه ها را جدا نکنید. پس از قطعه کردن میوه ها، آن ها را در آب لیمو قرار دهید تا با اکسیژن هوا وارد واکنش نشوند و تغییر رنگ ندهند.
در روش های خانگی برای خشک کردن میوه می توان از بخاری، شوفاژ، فر و یا نور آفتاب استفاده کرد. اما در روش های صنعتی روش کار متفاوت است و حجم تولید بسیار بالا است، در کارخانه های صنعتی تولید میوه خشک حبه ای از تجهیزات پیشرفته ای برای شستشوی، قطعه کردن ، خشک کردن، بسته بندی و ... میوه استفاده می شود که بدون دخالت دست در کوتاه ترین زمان میوه خشک حبه ای با کیفیتی تولید می کنند.
کارخانه های صنعتی میوه های مورد نیاز خود را از باغاتی تهیه می کنند که بهترین میوه ها را دارند و میوه هایی را خریداری می کنند که کمترین لک و کرم خوردگی را داشته باشند و با استفاده از مواد مخصوصی میوه ها را شستشو می دهند. دقت کنید اغلب میوه ها چه حبه ای و چه اسلایسی بهتر است با پوست خشک شوند زیرا پوست آن ها نیز دارای مواد معدنی و ویتامین های مفیدی هستند.
میوه خشک حبه ای طعم خاصی دارد از این رو تفاوت بسیاری با میوه خشک اسلایسی دارد و هر فرد با توجه به ذائقه ای که دارد می تواند یکی از آن ها را انتخاب نماید، البته دقت کنید تمام خواصی که در میوه خشک حبه ای وجود دارد در میوه خشک اسلایسی نیز موجود است.

درست کردن میوه خشک حبه ای با دستگاه میوه خشک کن بکردانه

درست کردن میوه خشک حبه ای با دستگاه میوه خشک کن بکردانه

خشک کردن میوه به صورت حبه ای و اسلایسی بهترین روش برای نگهداری میوه است و این امکان را فراهم می کند که در سایر فصل ها میوه های خارج از فصل نیز در دسترس باشند. همانطور که در بالا گفته شد خشک کردن میوه حبه ای روش های متفاوتی دارد و بهترین روش که در زمان کوتاه تری می توان میوه خشک حبه ای تولید کرد دستگاه های میوه خشک کنی است. یکی از دستگاه های میوه خشک کن که کیفیت بالایی دارد بکردانه است این دستگاه به گونه ای طراحی شده است که در بهترین حالت میوه را خشک می کند و فرآورده تولید شده در این دستگاه کیفیت بالایی دارند.
دستگاه های میوه خشک کن بکردانه در حجم های متفاوتی تولید می شوند و با توجه به خط تولید می توان بهترین مدل را انتخاب کرد. در واقع این برند دستگاه های کوچکی را نیز تولید می کند که مناسب استفاده های خانگی هستند و به آسانی می توان در آن ها انواع میوه و حتی سبزی را در کوتاه ترین زمان خشک کرد. این دستگاه به بهترین شکل تولید می شود و همین امر سبب می شود میوه ای که در آن خشک می شود طعم، رنگ و لعاب عالی داشته باشند. مناسب ترین قیمت دستگاه میوه خشک کن را می توانید در سایت بکردانه مشاهده کنید.
دستگاه های میوه خشک کن بکردانه با رعایت استانداردهای جهانی تولید می شوند از این رو طرفداران بسیاری دارند علاوه بر این استفاده آسان از این دستگاه محبوبیت آن را دو چندان کرده است.

نظرات خود را با ما در میان بگذارید