خرید و قیمت دستگاه پرس روغن ارده

شاید شما هم جزو افرادی باشید که قصد دارید به جای استفاده از روغن های صنعتی، از روغن های طبیعی بهره ببرید. یا این که می خواهید خودتان دست به کار شده و با فروش روغن های طبیعی، کسب و کاری را راه اندازی کنید. در این صورت می توانید از روغن ارده استفاده کنید. این روغن یکی از روغن های طبیعی و پرخاصیت بوده که طرفداران بسیار زیادی را برای خود دست و پا کرده است. به کمک دستگاه پرس روغن ارده، شما قادر خواهید بود تا حجم قابل توجهی روغن ارده را به صورت خانگی و به ساده ترین شکل ممکن تولید کنید. ما در این مطلب قصد داریم تا شما را به صورت کامل با خرید و قیمت دستگاه پرس روغن ارده آشنا کنیم.

دستگاه پرس روغن ارده

ارده را می توان جزو مواد غذایی پرخاصیت و مهم دانست. دانشمندان پی برده اند که این محصول دارای مواد معدنی مختلفی بوده که برای سلامت قلب بسیار مفید است. از این رو افراد زیادی تمایل دارند تا از ارده در برنامه غذایی خود بهره ببرند. از سوی دیگر، روغن این ماده نیز جزو روغن های طبیعی بوده که باعث افزایش کلسترول های مضر در بدن نشده و خطر ابتلا به سرطان و چاقی را به شدت کاهش می دهد. با خرید دستگاه پرس روغن ارده، می توانید خودتان به ساده ترین شکل ممکن، به روغن ارده باکیفیت و مطمئن دست پیدا کنید.
دستگاه پرس روغن ارده

دستگاه پرس روغن ارده دستگاهی است که با کمک ایجاد فشار و پرس کردن ارده، قادر خواهد بود تا دست به استخراج روغن این محصول بزند. این مدل از دستگاه ها دارای طراحی های بسیار حرفه ای و کاربردی بوده و قابلیت های بسیار زیادی را در اختیار شما قرار می دهند. از سوی دیگر، باید اشاره داشت که کار با دستگاه پرس روغن ارده بسیار ساده و آسان بوده و نیازی به مهارت خاص ندارد. کافی است تا دستگاه را روشن کرده و سپس با مطالعه دستورالعمل آن، کار خودتان را آغاز کنید.

طراحان و مهندسان ما در تلاش بوده اند تا در زمان طراحی دستگاه پرس روغن ارده، بر کارایی و عملکرد هرچه بهتر این دستگاه، تمرکز کنند. به همین دلیل، به کمک دستگاه پرس روغن ارده، نه تنها قادر خواهید بود تا روغن این ماده را استخراج کنید، بلکه این کار را با کمترین میزان لرزش و سروصدای مزاحم انجام خواهید داد. این دستگاه ها به نحوی تولید شده اند که قابلیت استفاده در هر مکانی را نیز داشته باشند.

مشخصات دستگاه پرس روغن ارده

در ساخت و تولید دستگاه پرس روغن ارده تلاش شده است تا از بهترین مواد و متریال موجود استفاده شود. از این رو در کنار این که عملکرد دستگاه بسیار بهبود پیدا کرده است، طول عمر و کیفیت آن نیز بیشتر شده است. این دستگاه ها دارای بدنه ای مستحکم و مقاوم بوده که قادر به تحمل ضربه و فشارهای بسیار بالا است. از جمله دیگر مشخصات مهم در انواع دستگاه پرس روغن ارده، می توان به ظرفیت یا گنجایش این محصولات اشاره کرد.

مشخصات دستگاه پرس روغن ارده

برای اینکه بتوان از دستگاه های پرس روغن ارده برای طیف وسیعی از اهداف استفاده کرد، تولیدکنندگان ما، ظرفیت های مختلفی از این دستگاه را طراحی و روانه بازار کرده اند. البته باید اشاره کرد که هر چه ظرفیت دستگاه افزایش پیدا کند، وزن و سایز آن نیز بیشتر خواهد شد. از این رو اگر هدف شما از خرید دستگاه پرس روغن ارده، تولید روغن برای مصارف کم و یا خانگی است، پیشنهاد می کنیم تا از دستگاه های پرس روغن ارده با ظرفیت کمتر استفاده کنید.

مشخصه مهم دیگری که در این دستگاه ها وجود دارد، توان آن ها است. توان به معنای میزان قدرت دستگاه برای روغن گیری از ارده است. هر چه توان دستگاه ها افزایش پیدا کند، روند روغن گیری از ارده نیز ساده تر خواهد بود. دستگاه های ما با حداکثر توان ممکن تولید شده تا خیال مشتریان عزیز را در زمان کار با این دستگاه ها راحت کند.

قیمت دستگاه پرس روغن ارده

فاکتور بسیار مهمی که در زمان خرید دستگاه روغن ارده باید به آن توجه کرد، قیمت این دستگاه است. باید اشاره داشت که قیمت دستگاه پرس روغن ارده، بسته به فاکتورهای بسیار گوناگونی می تواند تغییر پیدا کند. در صورتی که قصد دارید تا دست به یک خرید مطمئن و مناسب بزنید، لازم است تا در ابتدا با فاکتورهای موثر بر قیمت آشنا شده و در نهایت محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید. بدین صورت می توانید مطمئن باشید که مقرون به صرفه ترین قیمت ممکن را به دست آورده اید.

قیمت دستگاه پرس روغن ارده

برخی از فاکتورهای تاثیرگذار بر قیمت دستگاه پرس روغن ارده، به صورت مستقیم و برخی دیگر به صورت غیرمستقیم بر قیمت دستگاه تاثیر می گذارند. از مهمترین این فاکتورها، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ظرفیت دستگاه

ظرفیت به معنای گنجایش دستگاه روغن ارده است. هر چه که ظرفیت یک دستگاه بیشتر باشد، قادر خواهد بود تا حجم بیشتری از ارده را در یک زمان مشخص روغن گیری کند. از سوی دیگر، با افزایش ظرفیت دستگاه، قیمت آن نیز بیشتر خواهد شد.

  • توان

دستگاه های پرس روغن ارده با توان بیشتر، قادر خواهند بود تا حجم بیشتری از ارده را با سرعت بالاتر برای شما روغن گیری کنند. از این رو اگر توان دستگاه افزایش و یا کاهش پیدا کند، طبیعی خواهد بود که قیمت آن نیز دچار نوسان می شود.

  • نوع موتور و گیربکس

از دیگر فاکتورهای مهم تاثیرگذار بر قیمت این دستگاه ها، می توان به نوع موتور و گیربکس به کار رفته اشاره کرد. در صورتی که موتور دستگاه و گیربکس از مواد و متریال باکیفیت و درجه یکی تولید شده باشند، نه تنها دستگاه شما قدرت و توان بیشتری خواهد داشت، بلکه با کمترین میزان لرزش و سروصدای مزاحم کار می کند. هرچه که نوع موتور و گیربکس استفاده شده در دستگاه باکیفیت تر باشد، قیمت آن نیز افزایش پیدا می کند.

قیمت دستگاه پرس روغن ارده

  • مواد و متریال به کار رفته در دستگاه

نوع مواد و متریالی که در ساخت دستگاه به کار رفته است می تواند بر عواملی مانند کیفیت دستگاه، طول عمر دستگاه، دوام و مقاومت دستگاه و ... تاثیر بگذارد. در صورتی که از مواد درجه یک برای تولید بخش های مختلف دستگاه پرس روغن ارده استفاده شده باشد، در کنار این که ظاهر و فرم دستگاه چشم نوازتر خواهد شد، قیمت آن نیز افزایش پیدا می کند.

  • نوع دستگاه

دستگاه های پرس روغن ارده، در انواع مختلفی به بازار عرضه می شوند. هر کدام از آن ها دارای مزایا و معایب خاص خودشان بوده و قیمت منحصر به فرد خودشان را خواهند داشت.

  • نوسانات بازار ارز

از آن جایی که هنوز هم بخش های قابل توجهی از مواد و متریال اولیه برای تولید این دستگاه از خارج از کشور وارد می شود، طبیعی خواهد بود که نوسانات بازار ارز بتواند باعث تغییر قیمت این محصول شود.

  • میزان عرضه و تقاضا در بازار

هر چه خریدار برای دریافت دستگاه پرس روغن ارده بیشتر باشد، تقاضا برای خرید بیشتر شده و به صورت غیرمستقیم، قیمت این محصول نیز بیشتر می شود.

انواع دستگاه پرس روغن ارده

انواع دستگاه پرس روغن ارده

یکی از مهترین مزایای دستگاه پرس روغن ارده، تنوع محصولی بسیار مناسب آن است. این تنوع محصولی دست شما را به هنگام خرید کاملا باز خواهد گذاشت و شما این شانس را دارید تا بسته به هدفتان، مناسبترین و بهترین دستگاه را انتخاب و خریداری کنید. از سوی دیگر، تنوع بالای دستگاه پرس روغن ارده موجب شده تا خریداران با هر بودجه ای، این شانس را داشته باشند تا دستگاه مدنظرشان را تهیه کنند. با اشاره کرد که دستگاه پرس روغن ارده را می توان بسته به فاکتورهای مختلفی دسته بندی کرد. برای مثال می توان این نوع دستگاه ها را در یکی از دو دسته ایستاده و یا رومیزی قرار داد.

  • دستگاه پرس روغن ارده ایستاده

این مدل از دستگاه ها به صورت ایستاده در محیط مورد نظر قرار می گیرند. به صورت معمول این دستگاه ها دارای سایز و ابعاد بزرگی بوده و از آن ها می توان برای تولید روغن ارده در حجم های بالا استفاده کرد. البته که ظرفیت، توان و قدرت این دستگاه نیز بالا خواهد بود.

 بکردانه تولید کننده دستگاه پرس روغن ارده

  • دستگاه پرس روغن ارده رومیزی

نوع دیگری از دستگاه های رون پرس ارده، دستگاه های رومیزی هستند. این دستگاه ها دارای ظرفیت کمتر و سایز و اندازه کوچکتری بوده و از آن ها بیشتر برای مصارف کوچکتر و خانگی استفاده می شود. با توجه به ابعاد کوچکتر آن ها، قابلیت حمل آن نیز بیشتر شده است. البته که دستگاه های پرس روغن ارده را می توان بسته به نوع خارج کردن روغن از ارده نیز در یکی از دسته های روغن گیری گرم و روغن گیری سرد اشاره کرد. تفاوت این دستگاه ها، در میزان دما برای روغن گیری است. از آن جایی که دمای دستگاه های پرس روغن ارده سرد پایین تر است، مواد معدنی آن حفظ شده و کیفیت روغن تولیدی آن نیز بیشتر خواهد بود.

بکردانه تولید کننده دستگاه پرس روغن ارده

اگر با توجه به تمامی موارد و نکاتی که در این قسمت به آن ها اشاره شد، شما هم قصد دارید تا دست به خرید بهترین و مناب ترین دستگاه پرس روغن ارده بزنید، می توانید خرید خودتان را از بکردانه انجام دهید. بکردانه به عنوان یکی از معتبرترین و شناخته شده ترین تولیدکنندگان دستگاه پرس روغن ارده شناخته می شود که محصولاتی بسیار باکیفیت و مقرون به صرفه را در اختیار مشتریان قرار می دهد. جهت سفارش این محصول می توانید به صفحه مربوطه در سایت بکردانه مراجعه کرده و با کارشناسان واحد فروش، در تماس باشید.

نظرات خود را با ما در میان بگذارید