تست دستگاه دو کاره ارده گیر کره گیر صنعتی بکردانه

ارده یک خوراکی بسیار مقوی است که در بیان افرادی که تغذیه خود اهمیت می دهند، بسیار طرفدار دارد. یکی از کسب و کارهای بسیار پررونق این روزها هم ارده گیری است که اگر گذرتان به هایپرمارکت ها یا فروشگاه های عرضه مواد ارگانیک افتاده باشد، حتماً آن را دیده اید. در این مقاله قصد داریم تا تست دستگاه کره گیر ارده گیر صنعتی بکردانه را به شما نشان دهیم تا با اطمینان خاطر بیشتری خرید کنید. پس با ما همراه باشید. بدون شک بکردانه بهترین دستگاه ها را با مناسب ترین قیمت ها در اختیار شما قرار می دهد. محض اطمینان می توانید برای اطلاع از قیمت دستگاه کره گیر صنعتی دیجی کالا و دیگر سایت ها را بررسی کنید و با قیمت های سایت بکردانه تطبیق دهید.

آموزش استفاده از  دستگاه دو کاره ارده گیر کره گیر صنعتی بکردانه

برای ارده گیری به کمک دستگاه ارده گیری کره گیر صنعتی بکردانه کافی است دانه های کنجد را در مخزن دستگاه بریزید و درجه آن را مطابق با سلیقه خود یا مشتری روی یکی از حالت های نرم، متوسط یا زبر قرار دهید و دستگاه را روشن کنید. بعد از روشن کردن دستگاه، ارده ای شفاف و باکیفیت از خروجی آن بیرون می آید.

نکته مهم در رابطه با دستگاه ارده گیر بکردانه، عدم نیاز به تخصص و مهارت خاص است. این دستگاه به دلیل داشتن مکانیسم عمل بسیار ساده، قابل استفاده برای تمامی افراد است. در فیلم زیر تست این دستگاه را می بینید. دستگاه کره بادام زمینی کوچک از دستگاه های درجه یک تولید شده است که می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره آن، با متخصصان ما تماس بگیرید. بهترین مارک کره گیر برقی، کره گیر بکردانه است که مطابق با استانداردهای روز جهانی ساخته شده است.

 

مشخصات دستگاه ارده گیر صنعتی بکردانه

دستگاه ارده گیر صنعتی بکردانه مجهز به اینورتر و موتور 3 اسب بخار است. تمامی قطعات این دستگاه و همچنین بدنه آن از جنس استیل ضدزنگ است که همین امر باعث می شود تا دوام و طول عمر آن به طرز چشمگیری افزایش پیدا کند.

دستگاه ارده گیر صنعتی بکردانه با ظرفیت تولید 30 کیلو ارده در ساعت بهترین گزینه برای تولید ارده یا کره بادام زمینی برای افرادی است که می خواهند از طریق تولید این دو فراورده کسب درآمد کنند. تمامی دستگاه های بکردانه 1 سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش دارند. بنابراین همین حالاو بدون فوت وقت با کارشناسان ما تماس بگیرید و دستگاه ارده گیر دوکاره صنعتی بکردانه را سفارش دهید. با این وجود در مجموعه بکردانه تلاش شده است برای ساخت کره گیر خانگی یا دستی شرایطی مد نظر قرار گیرد که کاربر بتواند با خرید آن بخش زیادی از نیازهای خود را برطرف کند. برای اطلاع از قیمت دستگاه کره گیر بکردانه با ما تماس بگیرید.

دیدگاه‌ها  
سارا قدیری
سلام ببخشید دستگاه روغن گیری مثلا کنجد با دانه های دیگه فرق میکنه یا با یک دستگاه همه مدل دانه روغن گیری میشه؟
نظرات خود را با ما در میان بگذارید