کره گیری از پسته با دستگاه کره گیر ارده گیر صنعتی بکردانه

یکی از مواد غذایی که استفاده زیادی در آشپزخانه دارد کره است. کره نه تنها برای مصرف روزانه و صبحانه استفاده می شود بلکه یکی از ملزومات برای شیرینی پزی است. از آنجایی که کره دیگر به روش سنتی تهیه نمی شود و با استفاده از دستگاه های کره گیری تهیه می شود، تنوع این محصول بیشتر شده است. امروزه شما در بازار کره شکلاتی، کره پسته، کره فندق و ... را مشاهده می کنید. در این مطلب ما سعی داریم نحوه کره گیری با استفاده از دستگاه ارده گیر صنعتی بکردانه را به شما آموزش بدهیم.

نحوه کره گیری از پسته با دستگاه بکردانه

برای اینکه بتوانید بهترین کره از پسته را تهیه کنید باید ماده اولیه شما (پسته ها) مرغوب باشند. دستگاه کره گیر شما نیز اهمیت ویژه ای دارد. هرچه پسته مرغوب تر باشد کره پسته از کیفیت بالاتری برخوردار خواهد بود. حواستان باشد که برای کره پسته باید از پسته خام استفاده کنید نه پسته شور چرا که در طعم کره تاثیر خواهد گذاشت.
کره گیری با استفاده از دستگاه ارده گیر صنعتی بکردانه بسیار ساده است کافی است شما مغز پسته را در قیف ورودی دستگاه بریزید و در قیف خروجی کره خود را تحویل بگیرید. این دستگاه قابلیت تنظیم سفتی و نرمی کره خروجی را نیز دارد. این دستگاه دارای یک لوله بازگشت است که به شما این امکان را می دهد تا کره خود را دوباره با اضافه کردن افزودنی هایی مانند هل، کاکائو، اسانس میوه و ... ترکیب کنید و طعمی جدید بدست بیاورید. ظرفیت تولید این دستگاه در بیشترین حالت 30 کیلوگرم در ساعت است.
یکی از نکات مثبت برای خرید دستگاه ارده گیری سیستم خنک کننده آن است. برای جلوگیری از داغ شدن تیغه ها و سیلندر دستگاه یک سیستم گردش آب خنک کننده تعبیه شده است. شما نیاز به نگرانی در خصوص بهداشت دستگاه، به خصوص برای دستگاه ارده گیری کوچک ندارید چرا که شست شوی آن بسیار راحت بوده و به دلیل جنس استیل ضد زنگ مشکلی هنگام شستن بوجود نمی آورد.

کره پسته نرم

فواید کره پسته

پسته یکی از منابع مفید و مغذی غذایی است. کره پسته ای که شما با استفاده از دستگاه های بکردانه تولید می کنید به خاطر اینکه هیچ افزودنی ندارد به اندازه خود پسته خاصیت دارد. شما با مصرف این ماده غذایی می توانید وزن خود را کنترل کنید. بهبود سیستم گوارشی، کنترل دیابت از دیگر فواید کره پسته هستند. این ماده غذایی دارای موادی مانند آهن و فسفر است به همین دلیل مصرف آن برای دانش آموزان و دانشجویان پیشنهاد می شود.

از آنجایی که شما می توانید با خرید این دستگاه کره گیر- ارده گیر هم به کره گیری با مواد اولیه مختلف بپردازید و هم امکان ارده گیری کنجد را دارید، خرید این دستگاه از نظر اقتصادی بسیار به صرفه خواهد بود. 

 

 

نظرات خود را با ما در میان بگذارید