دستگاه ارده گیری کوچک

انواع دستگاه ارده گیری به صورت صنعتی و سنگی در بکردانه به فروش می رسند. این نوع ارده گیر ها در سایز های متفاوتی قابل فروش هستند. هر کدام از این دستگاه های ارده گیری، محصول نهایی یکسانی دارند اما حجم ورودی و خروجی آن ها یکسان نمی باشد. دستگاه ارده گیر صنعتی می تواند کره چند دانه روغنی را بگیرد اما دستگاه ارده گیر سنگی تنها می تواند ارده دانه های  کنجد را بگیرد.
بکردانه عرضه کننده انواع و اقسام دستگاه های ارده گیری و روغن گیری در سطح کشور می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره شرایط خرید دستگاه های ارده گیری می توانید با ما در این مطلب همراه باشید.

سایز بندی دستگاه های ارده گیر چگونه است

دستگاه های ارده گیری در ابعاد متفاوتی به فروش می رسند. برای مثال دستگاه ارده گیری سنگی در سه سایز کوچک، متوسط و بزرگ توسط بکردانه در سطح کشور به بازار عرضه می شود. دستگاه هایی که سایز کوچک تری دارند (دستگاه ارده گیری خانگی)، محیط کمتری را اشغال می کنند و برای محیط هایی مانند مغازه یا خانه شخصی گزینه مناسب هستند. دستگاه ارده گیری سایز بزرگ مناسب محیط هایی از جمله کارخانه ها، کارگاه های بزرگ و... می باشد که فضای زیادی را اشغال می کند. با توجه به اینکه دستگاه های ارده گیر با سایز های بزرگ حجم بیشتری از متریال را مصرف می کنند، خروجی بیشتری را در اختیار ما قرار می دهند. پس استفاده از این دستگاه ها در کارخانه ها انتخابی منطقی به نظر می رسد.

دستگاه ارده گیری کوچک

دستگاه ارده گیر کوچک یعنی تقریبا چه سایزی است

دستگاه های ارده گیر کوچک از نظر ابعاد و حجم نسبت به دیگر محصولات فضای کم تری را اشغال می کنند. برای مثال دستگاه ارده سنگی بکردانه با سایز 40 کوچک ترین عضو خانواده ارده گیر های سنگی است که با ابعاد 62*62*140 به فروش می رسد.
این ارده گیر های سنگی در سایز های،40، 60 و 90 در دسترس عموم قرار می گیرند.

دستگاه ارده گیری کوچک

مصارف دستگاه ارده گیر چیست؟

دستگاه های ارده گیر را می توان برای تولید ارده از مصارف شخصی تا تولید انبوه استفاده کرد. برای استفاده از دستگاه های ارده گیر بایستی متریال اولیه یا به عبارتی دانه روغنی مورد نیاز را در قدم اول تهیه کنید. استفاده از دانه های با کیفیت این امکان را به شما می دهد که محصولی با درجه کیفی ممتاز را وارد بازار کنید یا به صورت شخصی مصرف کنید.
دستگاه های ارده گیر بکردانه از مواد اولیه با کیفیت و با دوامی ساخته شده اند. بکردانه دستگاه های ارده گیر صنعتی و سنگی خود را با یک سال گارانتی به بازار عرضه می کند و برای کسانی که این محصول را خریداری می کنند یک ضمانت و خدمات 10 ساله در نظر می گیرد.
برای مشاهده لیست قیمت، مشخصات و خرید دستگاه های ارده گیر صنعتی و سنگی می توانید با بکردانه همراه باشید و در صورت بروز مشکل با مشاوران متخصص ما تماس بگیرید.

دیدگاه‌ها  
علیرضا
سلام می خواستم بدونم خرید این دستگاه برای مصرف خونگی صرفه داره؟
ادمین بکردانه
سلام دوست عزیز
بستگی به میزان مصرف شما داره. اگه مصرف ماهانه ارده زیادی در منزل دارید و روی کیفیتش هم حساسید، به صرفه است، اما اگه مصرف کمه، بهتره ارده آماده تهیه کنید.
ارادتمند
بهزاد موسوی قلعه
سلام جناب
چطور می تونم سفارش بدم دستگاه رو؟ ضمنا می خواستم بدونم دستگاه از زمان سفارش چند روزه به دستم میرسه؟
ممنون
ادمین بکردانه
سلام دوست بزرگوار
سفارش به صورت تلفنی امکان پذیره و کارشناسان ما کمکتون می کنن که به راحتب ثبت سفارش کنین.
تحویل هم بستگی به مکان شما داره و نوع دستگاهی که سفارش می دین، اما عموما زیر یک هفته تحویل داریم. باز هم وقتی تماس بگیرید، بیشتر می تونیم کمکتون کنیم.
ارادت
نظرات خود را با ما در میان بگذارید