دستگاه ارده گیری دست دوم

دستگاه ارده گیری به دو نوع صنعتی و سنگی تقسیم می شود. متریال به کار رفته در این 2 دستگاه متفاوت است ولی کارایی آن ها تا حدودی یکسان است. خروجی دستگاه ارده گیری صنعتی می تواند ارده چند نمونه دانه را بگیرد اما دستگاه ارده گیر سنگی فقط ارده کنجد را می گیرد. هر دو نوع این دستگاه ها در ابعاد مختلف به فروش می رسند و با توجه به ابعاد انتخاب شده خروجی آن ها نیز تغییر می کند. برای مثال دستگاه ارده سنگی 90 به نسبت دستگاه ارده سنگی 30 حجم بیشتری از ارده را در ورودی گرفته و در خروجی به ما تحویل می دهد.
حال سوال اصلی که برای ما پیش می آید این است که کدام یک از این دستگاه ها به صرفه تر است؟ آیا خرید نوع دسته دوم این دستگاه ها تصمیمی عاقلانه است؟
با بکردانه همراه باشید. در این مقاله به سوال ها جواب می دهیم تا اطلاعات مورد نیاز را بدست آورید. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با دستگاه ها همچون اطلاع از قیمت دستگاه روغن گیری به دیگر مقالات ما سر بزنید. 

چرا یک دستگاه ارده گیری دست دوم حساب می شود

اگر بخواهیم به صورت کلی جواب بدهیم، دستگاه هایی دست دوم حساب می شوند که در مدت مشخصی استفاده شده باشند و یا جعبه آن ها باز شده باشد. اگر دستگاهی تعمیر یا قطعه ای از آن تعویض شده باشد می تواند به نام دست دوم به فروش برسد.
دستگاه های ارده گیری دسته دوم عموما از قیمت پایین تری برخوردارند زیرا در مدت مشخصی استفاده شده اند و دیگر به عنوان محصول دسته اول فروخته نمی شوند.

دستگاه ارده گیری دست دوم

فرق دستگاه ارده گیری نو و دست دوم چیست

همانطور که ذکر شد دستگاه های دسته دوم عموما قیمت پایین تری نسبت به دستگاه های نو موجود در بازار دارند. اما سوال اصلی این است که دلیل این تفاوت قیمت چیست؟
محصولات دسته دوم عموما تعویضی هستند. برای مثال سنگ آن ها یا بدنه آن ها دچار مشکل شده و آن را تعویض می کنند. اما متاسفانه هنگام تعویض دیگر قطعه درجه 1 و با کیفیت گذاشته نمی شود و این کار منجر به خرابی زودرس دستگاه شما می شود. باید ذکر شود که دستگاه های ارده گیری دارای قطعه های گران قیمت هستند. پس مشخص شد که چرا دستگاه های دسته دوم دارای قیمت پایین تری هستند و فقط به نظر می رسد که به صرفه اند. اما مسئله چیز دیگری است.

دستگاه ارده گیری دست دوم

آیا می توان به دستگاه ارده گیری دست دوم اعتماد کرد؟

یکی از سوال های متداول برای خرید دستگاه دسته دوم این است که آیا می شود به آن ها اعتماد کرد؟
جواب منفی است. شاید در ظاهر این دستگاه ها هیچ مشکلی نداشته باشند و قیمت آن ها از دستگاه های نو پایین تر باشد، اما باید بدانیم که دوام و کیفیت آن ها قابل اطمینان نیست. برای مثال دستگاهی که قطعات داخل آن تعویض شده به ما نشان نمی دهد که در چه زمانی به کار خود پایان می دهد. پس عموما دستگاه های دست دوم با دوام نیستند. در مرحله بعد مشخص نیست که با تعویض قطعات این دستگاه خروجی آن به چه صورت است. ممکن است ارده ای که به ما تحویل می دهد درجه کیفی به شدت پایینی داشته باشد و یک دست و نرم نباشد.
راه حل ما چیست؟
جواب مسئله ساده است. اگر از فروشگاهی معتبر و منصف خرید کنیم. در مرحله اول محصولی با درجه کیفی ممتاز را دریافت می کنیم و در مرحله دوم با قیمتی عادلانه و به صرفه خرید خود را به پایان می رسانیم. بکردانه عرضه کننده انواع دستگاه آسیاب، دستگاه روغن گیری و ارده گیری موجود در کشور می باشد. ضمنا شما می توانید با خرید دستگاه ارده گیری کوچک در هزینه ها صرفه جویی کنید.
این دستگاه ها کیفیت فوق العاده ای دارند و با قیمتی کاملا به صرفه در بازار عرضه می شوند. پس بهتر است خرید از بکردانه را نسبت به محصولات درجه دوم و تقلبی ترجیح دهیم تا از تعمیر و خرابی دستگاه خود در طول سالیان جلوگیری کنیم.
برای مشاهده لیست قیمت، مشخصات و خرید دستگاه های ارده گیری با بکردانه در تماس باشید.

دیدگاه‌ها  
گودرزی
سلام
من متوجه نشدم. یعنی همه دستگاه های دست دوم خرابن و بی کیفیت؟ شما از کجا می دونین؟ شاید دستگاهی کم استفاده شده باشه و کیفیت خوبی داشته باشه.
ممنون می شم توضیح بدین.
ادمین بکردانه
سلام دوست عزیز.
اگر متن رو با دقت مطالعه کرده باشید، متوجه شدید که منظور ما این نیست که همه دستگاه های دست دوم خراب و بی کیفیت هستن. مسئله اینه که فهمین خراب یا سالم بودن دستگاه به این سادگی نیست و ممکنه دستگاهی ظاهرا سالم باشه و بعد از مدتی خراب بشه. دستگاه نو گارانتی داره و قابل تعویضه، اما بعد از خراب شدن دستگاه دست دوم، عملا دست شما به جایی بند نیست.
برقرار باشید.
نظرات خود را با ما در میان بگذارید